One plus 2 מושק בארץ

היום ביפו הושק מכשיר האנדרואיד אשר חרט על דגלו שאסור להתפשר, המכשיר המדובר מגיע לארץ על ידי חברת c data וימכר ברשתות השונות.

מחירו יהיה 2500 ש״ח לדגם 64 גיגה ו4 גיגה ראם - למחיר מצטרפת אחריות יבואן של שנה, עוד פרטים מעניינים בהמשך

קארל פיי במסיבת עיתונאים בת"א: "גאה להכריז על הקמת OnePlus ישראל"

המייסד המשותף ומנכ"ל הפעילות הגלובאלית של OnePlus מבקר בימים אלו בישראל יחד עם סטיבן וונג, מנהל הפיתוח העסקי לשווקים חדשים של OnePlus, ומכריז על הקמת נציגות רשמית של החברה בישראל, בשיתוף חברת C-Data. עוד במסגרת ביקורו, השיק פיי באופן רשמי את מכשיר ה- OnePlus Two בישראל, במחיר 2,499 ₪.

קארל פיי, מייסד משותף ומנכ"ל הפעילות הגלובאלית של חברת OnePlus, הכריז הבוקר (ג', 13.10) במסיבת עיתונאים שהתקיימה בתל אביב על הקמת חברת OnePlus ישראל. הנציגות הישראלית של חברת הטכנולוגיה הסינית תוקם בשיתוף חברת C-Data ותחל לפעול במהלך הרבעון הראשון של שנת 2016. הבחירה ב- C-Data אינה מקרית והיא ממשיכה את שיתוף הפעולה החלוצי מהשנה שעברה, במסגרתו נבחרה המובילה הישראלית להפצת מוצרי מחשוב וסלולר, כחברה הראשונה בעולם עמה חתמה חברת OnePlus על הסכם הפצה, במסגרתו נמכר בישראל ה- OnePlus One.

עוד במסגרת מפגש העיתונאים, הכריז קארל פיי גם על תחילת המכירה הרשמית של ה- OnePlus Two, מכשיר הדגל החדש של החברה, המצויד בשני כרטיסי SIM, טכנולוגיית הדור הרביעי LTE, חיי סוללה ארוכים במיוחד ומעבד 8 ליבות עוצמתי.

כאמור, ישראל היא המדינה הראשונה שבה חברת OnePlus מקימה נציגות רשמית מקומית "הקמת הנציגות הרשמית OnePlus ישראל היא צעד טבעי ומתבקש, לאחר שיתוף הפעולה המוצלח והקשרים העמוקים עם חברת OnePlus" אמר זאב רוזנקרנץ, סמנכ"ל חברת C-Data. "זוהי הבעת אמון והערכה אדירה לנו ולצרכנים בישראל, שהחברה בחרה בנו ובמדינת ישראל להיות הראשונים לבחינת שיטת עבודה ושיטת שיווק שונות מאלו שהיא מקיימת כרגע" הוסיף רוזנקרנץ.

OnePlus Two: ה- One שכולם חיכו לו

המכשירOnePlus Two מצויד במסך 5.5" Full HD, בזיכרון 4GB RAM, ובמעבד 8 ליבות עוצמתי, הכולל את השבב Snapdragon 810, למניעת התחממות. ה- OnePlus Two מריץ את מערכת ההפעלה Android Lollipop 5.1 מבית Google, ולצידה את מערכת ההפעלה עטורת השבחים Oxygen, הייחודית ל- OnePlus. המכשיר מציע צילום באיכות גבוהה במיוחד, הודות למצלמה אחורית 13MP, בעלת לייזר פוקוס ומייצב תמונה, ומצלמת 5MP קדמית.

ה- OnePlus Two מציע מגוון עשיר של תכונות לשימוש אינטואיטיבי ונוח, ביניהן חיישן טביעת אצבע מהיר ורגיש במיוחד, איכות תצוגה גבוהה, המתאימה לשימוש במגוון תנאי תאורה, בפנים או בחוץ, וסוללה בהספק של 3,300 mAh, המאפשרת עד יומיים של שימוש רצוף, ללא צורך בהטענה.

מוצרי OnePlus ביבוא רשמי של C-Data, יימכרו בחנויות הסלולר וברשתות השיווק המתמחות ויכללו אחריות יבואן רשמי לשנה. מכשיר ה- OnePlus 2 יגיע בצבע שחור ויימכר במחיר מומלץ לצרכן של 2,499 ₪ עבור גרסת ה- 64GB, של הדגם הבינלאומי. תמיכה למכשיר תינתן באמצעות רשת מעבדות DCS.


בקרוב סקירה

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי