חזרה אחורה

חזרה אחורה

מה זה אומר? לפעמים אנחנו לוקחים צעד אחורה ומבצעים הערכה מחדש של משהו, לפעמים אנחנו צריכים לחזור אחורה מאחר ואנחנו לא מצליחים לעשות משהו ולפעמים אנו צריכים לעשות משהו שדורש מאיתנו לחזור אחורה ולפעמים דורשים מאיתנו לחזור אחורה..

כתבתי בעבר שהעדפתי לחזור לאייפד מיני 2 מהאייר 2 וזה היה בגלל גודל מסך, לא נוח לי מסך של 9.7 אינצ, לפני כ9 חודשים החלפתי לאייפון 6 פלוס וזו הייתה קפיצה מאוד גדולה מבחינתי מאחר ועברתי מ4s - תוספת של שני אינצ למסך זה הרבה מאוד ובמהלך הזמן הזה מאוד נהנתי ממנו, היה לי נוח לכתוב ולעבוד איתו הרבה יותר מהאייר 2 שהיה מסורבל מבחינתי ולא נתן לי את ההנאה שהייתה לי מהמיני, לאורך הזמן הזה היו לי מקרים שלא נהנתי מהגודל הפיזי של המכשיר אולם זה התגמד ביחס לתועלת שלו.

לפני כשבועיים אשתי באה אלי בבקשה שהיא רוצה להחליף מכשירים מאחר והיא רוצה להתנסות במסך גדול יותר מאחר וקשה לה לעבוד עם 3.5 אינצ, דיברנו על כך שנרכוש בשבילה מכשיר חדש עוד כמה חודשים והצעתי לה ללכת לאיידיגיטל להתנסות בגדלים הקיימים, לפני כשבוע היא ביקשה שנחליף ביננו מכשירים מאחר והיו לה כמה סידורים והיא העדיפה את המכשיר הגדול בעל המצלמה הטובה יותר, וכך ביום ראשון בבוקר זה קרה, חזרתי ( שוב ) לאייפון 4s והופתעתי לגלות כמה דברים!

אז ממה נהנתי כל כך?

הגודל הפיזי של המכשיר, הוא נעלם לי בכיס בצורה שאני אפילו לא מרגיש אותו, המשקל שלו - ( 40 גרם הבדל ) היה הבדל רציני למרות שעל פניו הוא לא..

כאשר אני יושב וחושב ממה עוד נהנתי.. אני לא מוצא עוד דברים, מאחר ושני המכשירים פועלים על אותה מערכת הפעלה ( 9.0.2 ) אין הבדל בפעולה שלהם ( למעט מהירות עבודה ) וההנאה די זהה מבחינתי, עבודה פשוטה וקלה עם מכשיר סופר ידידותי.

במהלך החזרה אחורה והרצון לא להעמיס על המכשיר החלטתי לא להוריד את כל האפליקציות שהיו לי ולהשתמש במכשיר רק כטלפון והודעות, ללא מוזיקה ( חוסר במקום ), ללא עריכת תמונות ווידאו ( מעבד חלש מבחינתי ) וללא הרבה משחקים ( שוב המעבד ), גיליתי סוג של שקט, אין יותר כל כך הרבה צפצופים וצלצולים של דואר, אין את הריצה של לצלם ולערוך ואין בריחה למשחקים או לקרוא באינטרנט כתבות ( מסך ).

פתאום מצא חן בעיניי שהטלפון הוא רק טלפון ולא שום דבר אחר, אפילו עברה לי מחשבה בראש לא לשדרג את המכשיר ולהישאר עם המכשיר הישן שלי עוד קצת עד שהסוללה באמת תתרוקן ( סוללה אחת כבר החלפתי ) או עד שאני אחליט שאני עובר לאחד חדש..

בינתיים המחשבות שרצות לי בראש הן איזו מצלמה אני אקנה בכדי שאוכל לפצות על הירידה באיכות התמונות והסרטונים..

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי