HTC הכריזה היום על ONE A9

 

HTC הכריזה על המכשיר החדש שלה ONE A9

המכשיר כקודמיו עשוי כולו מתכת ומאופיין בשינויים מזעריים מהדגמים הקודמים, הוא בעל מסך 5 אינצ ( מבחינתי זהו גודל אידיאלי ) בעל מעבד מתומן ליבות ושוקל רק 143 גרם.

המכשיר יגיע בשתי צורות כאשר אחת תכלול 16 גיגה זיכרון פנימי ( לפני התקנת המערכת ) עם 2 גיגה זיכרון ראם והשנייה 32 גיגה זיכרון עם 3 גיגה ראם, המכשירים יתמכו בכרטיסי זיכרון עד נפח של שני טרה.

המכשיר יגיע עם אנדרואיד מרשמלו ובארבע צבעים.

היבואנית הרשמית של HTC טאצ גרופ תתחיל בשיווק המכשיר בחודש נובמבר

כמה מילים שלא קשורות - יש שיטענו שהמכשיר דומה לאייפון ושHTC מעתיקים מאפל, אני חושב שצריך להמשיך הלאה, יש מגמות עיצוביות והן הולכות על פי תודעה ציבורית, כולם רוצים להיות דומים לכולם ולהראות שיש לי כזה כמו של כולם ולא אחר, מבחינתי כאחד שעובד הרבה עם מוצרי אפל פחות מרשים אותי עיצוב חיצוני ורכיבים פנימיים כמו תוצאה סופית וחווית שימוש - ואת זה צריך עדיין לברר בסקירה.. עד אז המכשיר נראה מאוד יפה ומרשים ואני שמח לראות שהמשקל שלו בגבולות הסביר ( 143 גרם ) מבחינתי חשוב לי שמכשיר יהיה נוח להחזקה ותפעול וכמובן שהמשקל שלו יהיה בגבולות ההיגיון - וכמו שזה נראה HTC די מתקרבים לכך..

מאפייני החומרה ולאחר מכן הנתונים מהעיתונות

HTC One A9

Specifications

SIZE: 145.75 x 70.8. x 7.26 mm

WEIGHT: 143g

DISPLAY: 5.0 inch, Full HD 1080p, Corning® Gorilla® Glass 4

PLATFORM

Android™ 6.0 with HTC Sense™

PROCESSOR

Qualcomm® Snapdragon™ 617, octa-core

64-bit, 4 x 1.5GHz + 4 x 1.2GHz

MEMORY1

Available configurations vary by market

Configuration 1:

ROM: 32GB

RAM: 3GB

Expandable: microSD up to 2TB

Configuration 2:

ROM: 16GB

RAM: 2GB

Expandable: microSD up to 2TB

NETWORK2

2G/2.5G - GSM/GPRS/EDGE:

850/900/1800/1900 MHz

3G UMTS

Varies by market

850/900/AWS/1900/2100 MHz

EMEA / Asia

4G LTE

FDD: Bands 1, 3, 5, 7, 8, 20, 28

TDD: Bands 38, 40, 41

Americas

4G LTE with Voice LTE (VoLTE)

FDD: Bands 2, 3, 4, 5, 7, 12, 13, 17, 29

SENSORS

Fingerprint sensor

Ambient light sensor

Proximity sensor

Motion G sensor

Compass sensor

Gyro sensor

Magnetic sensor

Sensor Hub

LOCATION

Internal GPS antenna + GLONASS

CONNECTIVITY

Bluetooth® 4.1

Wi-Fi®: 802.11 a/b/g/n/ac (2.4 & 5 GHz)

3.5 mm stereo audio jack

micro-USB 2.0 (5-pin) port

SOUND

Dolby Audio™* and Hi-Res Audio

* Manufactured under license from Dolby Laboratories

CAMERA

Main camera

13MP with sapphire cover lens

f/2.0 aperture, auto focus, BSI sensor

OIS (Optical Image Stabilization)

1080p video recording

Front camera

HTC UltraPixel

f/2.0 aperture, fixed focus

1080p video recording

MULTIMEDIA

Support for 24-bit, 192KHz high-resolution audio

Audio supported formats:

Playback: .aac, .amr, .ogg, .m4a, .mid, .mp3, .wav, .flac, ac3, ec3, eac3

Recording: .aac

Video supported formats:

Playback: .3gp, .3g2, .mp4, .avi, .mkv

Recording: .mp4

BATTERY3

Capacity: 2150 mAh with Quick Charge 2.0 support (forward compatible with Quick Charge 3.0)

HD video playback: up to 12 hours

Audio playback: up to 60 hours

Internet use on WiFi: up to 9 hours

Talk time on 3G: up to 16 hours

Standby time: up to 18 days

ADDITIONAL FEATURES

Premium all-metal unibody

Fingerprint-based security

RAW image capture

Hyperlapse video creation

High-resolution audio

מטאלמורפוזה: רף חדש למצוינות במארז שכולו מתכת

כשלב הבא באבולוציה של משפחת HTC One, ה-HTC One A9 שואב השראה מיופיו של הטבע הסובב אותנו ומשתמש בצבעים עשירים ומרהיבים ובמרקמי גימור ייחודיים, גישה הקרויה "מטאלמורפוזה". קימורים חדשים, פינות מלוטשות ואפילו הגומחות המדויקות של כפתור ההדלקה משתלבים זה בזה ללא דופי במסגרת מתכת דקה ביותר המעניקה לטלפון תחושה טבעית וקלת משקל. הגימור הדואלי האלגנטי, המוצע באפור פחם, לשם כסוף, טופז זהוב ונופך כהה הוברש בדקדקנות ייחודית לשוק הסמארטפונים. לסיום, המיזוג המרהיב של מתכת וזכוכית בצג "5 מזכוכית 2.5D Gorilla® 4 של קורנינג® ורזולוציית HD AMOLED מלאה משתלב במסגרת המתכתית ומעניק צבעים חיים יותר לגרפיקה ומשחקים, גם באור שמש ישיר.

לתת דרור לצלם שבתוכך

המצלמה הטובה ביותר הוא זו שבה משתמשים כאשר מתרחש הרגע הנכון. לכן, אנו אמורים להיות מסוגלים ללכוד תמונות נהדרות בכל מצב. המצלמות הקדמית והאחורית של ה- HTC One A9 משולבות בכלי עריכה פשוטים ורבי עוצמה והשילוב הזה מיתרגם לתמונות וסרטונים מרתקים הניתנים להשגה בלחיצה אחת. המצלמה האחורית העיקרית עם 13MP מציעה מנגנון ייצוב אופטי של התמונה (Optical Image StabilizationOIS), המצמצם אוטומטית את ההשפעות של תנודות היד ומתקן אותן על מנת לספק תמונה ברורה כבדולח בכל צילום. במקביל, מצלמת ה-UltraPixel הקדמית מספקת צילומי דיוקן עצמיים הטובים ביותר שאפשר להשיג בכל תנאי התאורה הודות לחיישן UltraPixel של HTC הקולט 300% יותר אור מאשר המצלמות המקובלות בסמרטפונים אחרים.

עם ה- HTC One A9, שום פרט לא הולך לאיבוד בגלל שהוא קטן מדי. מצב Pro אופציונלי מצלם תמונות מושלמות גם למשתמשים שאינם מומחי צילום. אפשר לשמור את התמונות בעזרת RAW, כלי המשמש בדרך כלל צלמים מקצועיים ומספק רמת פירוט ללא מתחרים וגמישות רבה בעריכה שאחרי הצילום. לחילופין אפשר לפשט את העריכה עם מאפיין enhancement בעורך התמונות המבצע הבהרה וחידוד אוטומטיים של התמונה על מנת לספק תוצאה ברורה וחדה שלא תאומן.

לפעמים תמונות סטיל אינן מספקות. עם כלי העריכה Hyperlapse של HTC One A9 אפשר להאיץ את סרטוני הווידיאו עד פי 12 יותר מהר כדי להשיג אפקט time lapse דרמטי וליצור סרטון וידיאו האופף את הצופה ברגעים החשובים. אפשר לעבור במהירות בסרטון או להשתמש במצב capture לעריכה בהילוך איטי ולהדגיש את הרגעים הבלתי נשכחים. אפשר גם להשתמש ב-HTC Zoe כדי לשלב אוטומטית את התמונות והסרטונים הטובים ביותר שלכם ליצירה אחת בעלת מראה מקצועי שאותה תוכלו לשתף עם חברים ובני משפחה ולספר על הרגע מכל זווית אפשרית.

צליל מחשמל: ככה מוזיקה צריכה להישמע

משפחת HTC One התאפיינה מתחילתה באיכות צליל המשנה את כללי המשחק, וה-HTC One A9 מספק איכות צליל מעוררת השתאות הודות ל-HTC BoomSound™ ששולב באוזניות וטכנולוגיית סראונד של Dolby Audio™. יחדיו, חוויית הצליל אופפת את המאזין בצליל מלא חיים ואמיתי מאוד המעלה את הרזולוציה הגבוהה של האודיו רמה אחת גבוה יותר. DAC מובנה מספק צליל באיכות 24-bit, 192KHz – טוב יותר מאיכות של CD ועושר ועומק שמעולם לא שמעתם באוסף המוזיקה שלכם. מגבר רב עוצמה מכפיל ומשפר את רמת ההאזנה באזניות בהשוואה לאזניות אחרות עם יותר עוצמה ודינמיות ומעניק את היכולת להבחין בדקויות הסאונד של המוזיקה, הסרטונים והמשחקים שאתם אוהבים. אוזניות HTC Pro Studio אופציונליות ברזולוציה גבוהה מספקות גם בידוד רעשים לחוויה אופפת לגמרי.

תוכנה מתוחכמת: Android 6.0 Marshmallow

כסמארטפון הראשון שאינו נקסוס ופועל עם מערכת ההפעלה Android 6.0 Marshmallow, ה-HTC One A9 מספק את החידושים האחרונים מבית גוגל ואת הפשטות של HTC Sense בקופסה אחת. עם סורק טביעות אצבע רב-כווני, Android Pay לביצוע קל ומאובטח של תשלומים בהקשה אחת, Now on Tap של גוגל למידע תלוי-הקשר לגבי כל מה שמופיע על הצד – ביקורות סרטים, האזנה לשיר שהופיע בבלוג שקראתם או להזמנת מקומות במסעדה היישר מהודעת מייל שקיבלתם – כל אלה זמינים לשירותכם ממקש ה-home.

עם כל כך הרבה מאפיינים חדשים, ה-HTC One A9 נבנה גם עם יכולות חדשות לחיסכון בצריכת אנרגיה על מנת למקסם את חיי הסוללה. מנגנון Doze מכבה אוטומטית אפליקציות זוללות סוללה כאשר הטלפון אינו בפעולה כמו למשל בטעינה לילית, בעוד שמצב App Standby יודע מתי יישומון הפתוח ברקע אינו בשימוש פעיל וסוגר אותו עד שתזדקקו לו שנית. בנוסף, המעבד החדש של הטלפון, צג ה-AMOLED והתמיכה ב HTC Rapid Charger 2.0 (אופציונלי) לטעינה מהירה יותר בעד 75%, כולם תוכננו כדי להאריך את חיי הסוללה במשך היום. המשמעות המעשית היא למשל, שטעינה אחת מספיקה בשביל להקרין סרט HD של 12 שעות.

ביצועים שתוכננו בשביל האופן שבו אתם משתמשים בטלפון

עם מעבד Qualcomm® Snapdragon™ 617 החדש ביותר המכיל יחידת עיבוד מרכזית משולבת X8 LTE ו-8 ליבות 64 סיביות, ה- HTC One A9תוכנן לספק את האיזון המושלם בין ביצועים רבי עוצמה, קישוריות מהירה וחיי סוללה משופרים. תמיכה במהירויות LTE אלחוטיות עם טכנולוגיית צבירה של הדור הבא מאפשרת למכשיר להזרים סרטוני וידיאו high-definition, אודיו באיכות מעולה שיאיץ את הדופק וקיבולת אחסון בענן שבו תוכלו לשמור את כל מה שתרצו. הטלפון זמין עם 16 גיגבייט או 32 גיגבייט לבחירתכם ועם זיכרון הניתן להרחבה ותומך בעד 2 טרבייט בכרטיס SD, פתרון מושלם לאחסון האפליקציות, המשחקים, התמונות, המוזיקה והווידיאו שלכם.

על מנת להגן על המכשיר, שמרו עליו במארז HTC Dot View™ II המוצע בגווני שחור לבה, אדום נופך כהה, אלמוג ים וכחול טורקיז. הכיסוי, עם מטריצת נקודות בסגנון רטרו חושף אתראות, עדכוני מזג אוויר, זיהוי מתקשרים ועוד גם כאשר הוא סגור ומחוות הפעלה פשוטות מפעילות את המוזיקה, הפנס, הרדיו וההקלטה.

ה- HTC One A9 והאביזרים יהיו זמינים ברחבי העולם ממפיצים קמעוניים ובאינטרנט ב-htc.com החל מנובמבר 2015.

חברת טאץ' גרופ, היבואנית הרשמית של HTC בישראל, תתחיל לשווק את המכשיר במהלך חודש נובמבר השנה.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי