איידיגיטל משיקה את נתבי AIRPORT

היום חברת איידיגיטל השיקו את הנתב המפורסם של אפל - AIRPORT extreme

הנתב עבר מספר התאמות לארץ ( לאור הדרישות של משרד התקשורת, יש לציין שזהו אינו אותו נתב כמו שנמכר בארהב ובאירופה אלא דגם אשר יוצר במיוחד לארץ ) אולם הדבר אינו פוגע בתפקודו - רוחב התדרים המאושרים לשימוש בארץ צר מהתדרים המאושרים לשימוש בארהב אולם הדבר אינו פוגע ביכולות המכשיר ובמהירות האינטרנט.
מדוע אז בעצם לרכוש את הנתב של אפל ולא נתב אחר?
יש מספר סיבות לנושא והמון קשור ליכולות הנדרשות כיום ממכשיר שאנו מכניסים אלינו הביתה.
מעבר לעיצוב הפשוט, היפה והנקי הראוטר בעל 6 אנטנות ותומך בתקן AC אשר יכול להעביר מידע עד מהירות של 1.3 גיגה.
אנו יכולים לחבר לראוטר עד 50 מכשירים ללא איבוד והחלשות האות.
לראוטר יש שלוש יציאות אינטרנט קווי ( לא כולל הכניסה של המודם ) וחיבור usb 2 אשר אליו אנו יכולים לחבר מדפסת - אשר הופכת להיות מדפסת אלחוטית או כונן אשר הופך להיות זמין לכל באי הבית.
בנוסף לכל אלו הגדרת הנתב פשוטה מכל מכשיר iOS Mac ואפילו ווינדוס..
בנוסף לראוטר איידיגיטל מציעה את הראוטר משולב עם כונן 2 ו 3 טרה ( time capsule ) לגיבוי המק בצורה אלחוטית.
כרגע דגם הexpress לא ימכר אולם אם תהייה דרישה - על פי מנכלית איידיגיטל - איילת צרפתי רוזן - הוא ימכר גם.
האמת שהיום למדתי מספר דברים, מהירות האינטרנט לא מושפעת רק מהמהירות שאנו רוכשים מהספק והתשתית שלנו והיא יכולה להשתנות בהתאם לכמות מכשירים הנמצאים בבית ופועלים בו זמנית.
עד היום לא סבלתי מבעיות בנתבים השונים שהיו לי בבית אולם תמיד היו לי בעיות כיסוי או איטיות ( כאשר רכשתי נתב פרטי ולא כזה שקיבלתי מחברת התקשורת המהירות והכיסוי היו הרבה יותר יציבים וגדולים ), היום כאשר אני עומד מול רכישה של נתב או אפילו מגדיל טווח אני חושב על היתרונות הגלומים במכשיר, מה יהיה אמין לאורך זמן, מה יתן לי פתרון לאורך זמן ומה יתפקד בצורה הכי טובה ויהיה קל לתפעול, אין לי ספק שכמו שאר מוצרי אפל גם הנתב הוא פתרון עדיף על פני אחרים, כן הוא יקר יותר מאחרים אולם כמו שאנו יודעים מה שעולה יותר ( ברוב המקרים ) משתלם לאורך זמן וכך זה גם עם מוצרי אפל בצורה כללית.
והידיעה מהעיתונות
בישראל את סדרת הנתבים המתקדמת של חברת אפל העולמית – סדרת ה- AirPort

סדרת הAirPort- מאפשרת רמות ביצוע גבוהות ואיכותיות ביותר לגלישת WIFI ברשת הביתית והעסקית, במהירות של עד 1.3 ג'יגה

מסקר שערכה החברה נמצא שכ- 90% מהאוכלוסייה בישראל מחוברת לרשת אינטרנט ביתית ו- 90% מהם חווים ניתוקים בגלישה

איילת צרפתי-רוזן מנכ"לית iDigital: "סדרת הנתבים של אפל היא בשורה עבור הגולש הישראלי. מוצרי ה-Airport מאפשרים גלישה מהירה ואיכותית הרבה יותר בהשוואה לראוטרים הנפוצים המסופקים היום ע"י ספקיות האינטרנט"

לראשונה, סדרת הראוטרים האיכותית AirPort של Apple מגיעה לישראל. הסדרה הושקה בארה"ב כבר בשנת 2012 ונמכרת ברחבי העולם בהצלחה רבה. סדרת ה-Airport מבטיחה חיבור מהיר ואיכותי ביותר לגלישת אינטרנט ביתית ולמספר רב של מכשירים במקביל. כך לדוגמא ראוטר סטנדרטי של ספקיות האינטרנט בישראל, מעביר מידע בקיבולת של כ- 300MGבממוצע, לעומת ה-Airport של אפל המעביר מידע בקיבולת של 1.3GB - כמעט פי ארבע!

לקראת כניסת הראוטרים החדשים לחנויות, ערכה רשת iDigital סקר מקיף בקרב האוכלוסייה בישראל בנושא איכות הגלישה ברשת הביתית שלהם. בסקר נמצא כי ל- 89% מהאוכלוסייה בישראל יש רשת אלחוטית ביתית, למרות ש 45% מהם גולשים במהירות של 40 מגה לפחות, 90% מהם חווים ניתוקים בגלישה ולא מרגישים את קיבולת המהירות שהובטחה להם.

עוד עולה מן הסקר כי 67% מבעלי הרשתות הביתיות קיבלו את הראוטר הביתי מספק האינטרנט ואין להם ידע על טיבו או איכותו.

בשל מגבלות משרד התקשורת בישראל, לא ניתן היה לייבא את סדרת ה- AIRPORT לישראל. לאחר תהליך ארוך של למעלה משנתיים מול משרד התקשורת ואפל העולמית , הצליחה iDigital לעשות את ההתאמות הנדרשות כדי להביא מוצרים מותאמים המאושרים גם ע"י משרד התקשורת הישראלי.

צרפתי-רוזן מוסיפה: "פעלנו רבות על מנת לבצע את ההתאמה הדרושה מול אפל. כבר תקופה ארוכה שאנו עובדים על מציאת פתרון לתקני התקשורת והביורוקרטיה בארץ כדי לאפשר לצרכן הישראלי ליהנות מסדרת המוצרים המדהימה הזו"

בסדרה מגיעים שני מוצרים שיימכרו החל מחודש נובמבר ברשת iDigital:

1. AirPort Extreme - נתב יחודי המסוגל להעביר נתונים ברשת אלחוטית (WiFi) במהירות עצומה של עד 1.3Gbps, תומך בתקן AC החדשני שהופך את הנתב למשדר אותות WiFi חזקים, יציבים ומהירים יותר מבלי לחוש בביצועים ירודים, עומס על הרשת או ניתוקים חוזרים של הרשת האלחוטית.

מחיר : 999 ש"ח

2. AirPort Time Capsule - בנוסף לכל היכולות של ה-Air Port Extreme, מספק נתב זה אפשרות לחזור בזמן. באמצעות כונן קשיח המובנה בתוך הנתב בנפח 2 או 3 טרה בייט, אין צורך לבצע גיבוי ידני למידע שעל המחשב או באמצעות כונן חיצוני. לבעלי מחשבי Mac, time capsule מאפשר ממשק אוטומטי עם תוכנת הגיבוי המתוחכמת time machine.

אפליקצית ה- time machine נמצאת בכל מחשב Mac והינה תוכנת הגיבוי מהמשוכללות הקיימות בעולם. בניגוד לגיבוי רגיל המעתיק את תכולת המחשב בזמן נתון, באמצעות ה-time machine ניתן לחזור על פני ציר הזמן ולשחזר קובץ ספציפי או את המחשב כולו, מכל נקודת זמן בעבר.

מחירים:

1,499 ש"ח לנפח של 2 טרה

1,999 ש"ח לנפח של 3 טרה

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי