Lost toys סקירת משחק

בעקבות אחת הסקירות האחרונות שלי ( shadowmatic ) הסבו את צומת ליבי למשחק קצת ישן שנקרא lost toys - היום אני אסקור אותו

 

אז נכון שהוא לא קיבל עדכון כבר שנה.. אולם הוא עובד נהדר על iOS 8 ומעבר לכך הוא מומלץ על ידי אפל בקטגורית המשחקים.

מה אנחנו עושים במשחק? פשוט מאוד, אנו צריכים להזיז את חלקי הצעצוע עד שהוא מתחבר לצורת הצעצוע המבוקש, המשחק עצמו מתחיל בשלבים קלים ולאט לאט רמת הקושי עולה, אנו מתחילים מצעצוע אשר מחולק לאורכו ועלינו לסובב את החלקים בכדי להחזיר אותו לצורתו המקורית, בהמשך הדרך הצעצוע מחולק גם לרוחבו וכמות החלקים עולה.

כל שלב מוצג כמובייל אשר אנו מתחילים מהחלק התחתון ביותר ועולים בצורה סיבובית עד שאנו מגיעים לצעצוע האחרון, אז אנו עוברים לשלב קשה יותר.

על מנת להרכיב את הצעצוע אנו צריכים לעמוד במספר צעדים נתון ( משתנה בכל צעצוע ), אנו לא יכולים להזיז את החלקים כמה שאנו רוצים ועלינו לעשות זאת בצורה מאוד ספציפית, אם לא הצלחנו להרכיב את הצעצוע במספר התנועות / תזוזות אשר נתון לנו - אנו יכולים לחזור אחורה כל תנועה או להתחיל את השלב מהתחלה, כאשר הצלחנו להרכיב את הצעצוע - הוא יתעורר לחיים ויהפוך מצבעי שחור לבן לצבעוני - כאן ראוי לציין שהמשחק עצמו מתנהל בצבעים כהים ( מבחינתי ) הצעצוע עצמו בשלב ההרכבה לא הכי ברור וצבוע בגווני שחור / אפור - לא הכי ידידותי..

אנו יכולים לבחור בין שתי צורות משחק - השלמת צעצוע במספר בלתי מוגבל של צעדים והשלמת הצעצוע במספר צעדים נתון.

את המשחק מלווה מוזיקה מרגיעה ( מרדימה ) ונעימה - ראויה לציון.

סך הכל המשחק מאוד חביב ומאתגר, מעבר לצבעים הקצת מדכאים הגרפיקה מדהימה ( למרות שזהו משחק בן שנה ויותר ) מושקע מאוד וחביב, משחק מאתגר שמבחינתי חובה לשחק.

אני מכניס מהיום לסקירות שלי עוד נתון - מדד כמה זמן אני ממשיך לשחק במשחק לאחר שהוא נמצא אצלי במכשיר -

אולי זה רק אני אולם לאחר כחודש פלוס שבו המשחק נמצא אצלי לא מצאתי את עצמי ממשיך לשחק בו ומחפש אתגרים, באיזה שהוא שלב מצאתי את עצמי עוזב את המשחק וממשיך לדברים אחרים.

אני משווה את זה למשחקים אחרים שאותם סיימתי ולא עזבתי אותם עד שסיימתי, או שהתגרו אותי בצורה כזו שחזרתי לשחק בהם ולהמשיך את האתגר.

במשחק הזה יש הרגשה ( מבחינתי כמובן ) שלאחר שעשית מספר שלבים הבנת את העיקרון והוא לא מושך יותר, אני עדיין חושב שכדי להוריד אותו ולשחק בו ולגלות משחק בעל גרפיקה נהדרת.

להורדה

 

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי