Brother משיקה מדפסות חדשות

Brother משיקה מספר מדפסות חדשות - לשוק הפרטי ולשוק העסקי ( קטן )

המדפסות הן מדפסות משולבות - פקס, סריקה, הדפסה וצילום - דיו צבעוניות.

המדפסות מוגדרות כקומפקטיות וקטנות המתאימות עצמן לצורכי המשרד והבית.

הנושא מגיע אלי בזמן מצויין מאחר ומדפסת הסמסונג שברשותי התחילה להיות אנטי בנוגע להדפסה.. המדפסת שברשותי ( סמסונג ) לייזר צבעונית, נבחרה מאחר והיא אפשרה טווח הדפסה גבוהה בין החלפת הטונרים, המדפסת שקיבלתי יכולה להגיע ( עם המיכל דיו המתאים ) ל1200 דפים, בקרוב סקירה על דגם 4420 ורשמים.

הידיעה מהעיתונות

Brother משיקה סדרת מדפסות משולבות דיו צבעוניות

העתיד כבר כאן: Brother משיקה סדרת מדפסות קומפקטיות וחדשניות המתוכננות להתאים לסביבת העבודה המשתנה

חברת Brother, מהמובילות בתחום המדפסותבארץ, משיקה כעת בישראל את דגמי המדפסות MFC-J4420DW ו- MFC-J4620DW, מדפסות משולבות הכוללות הדפסה, סריקה, צילום ופקס. בנוסף, מאותה סידרה יושקו גם דגמי MFC-J5320DW ו- MFC-J5620DW, מדפסות המותאמות לעסקים קטנים ובינוניים.

המדפסות הקומפקטיות הנן פתרון הדפסה גמיש לבית ולעסק קטן. המכשירים מעוצבים באופן חדשני ויתמכו בצרכי המשתמש המתפתחים גם בעתיד. בעזרת האפליקציה iPrint&iScan של Brother ניתן להדפיס ישירות מהמכשירים הניידים בתקשורת דו כיווניתסריקה והדפסה. בנוסף לקישוריות מלאה לניידים, למדפסות ממשק מתקדם מול ענני מידע כגון Google Drive, Picasa וכיו"ב, המאפשר הדפסה וסריקה ישירה ממסך מגע גדול וברור. הזנת נייר רוחבית ייחודית מאפשרת הדפסה גם בגודל A3 להצגת מידע בפריסה רחבה תוך שמירה על ממדים קומפקטיים ועיצוב אלגנטי. כמו כן, למדפסות אפשרותלראשי דיו חסכוניים של עד 1,200 דף. שני הדגמים מהסדרה העסקית בעלי מבנה מאסיבי, מגירות נייר גדולות יותר ובעלות ראשי דיו גדולים יותר (עד 2,400 דף) ומיועדות לעומסי הדפסה גדולים יותר.

דני גבירץ, מנכ"ל רשף פתרונות הדפסה בע"מ, המפיצה הבלעדית של מדפסות brother בישראל, מסר כי "כיום הסמרטפון או הטאבלט הנם כלי עבודה חשוב ולכן הדפסה וסריקה ישירה הכרחיים". הוא מוסיף כי ב-brother מבינים את צרכי הלקוחות ועל כן עיצבו מדפסות חדשניות, נגישות ומעל הכול חסכוניות.

המדפסת מושקת בימים אלה ברשתות השיווק ואצל המשווקים המורשים בישראל, במחיר השקהשל 649 ₪

 

 

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי