אירוע אפל - שעון, מחשב ועוד

אז אתמול בערב אפל ערכה עוד אירוע ובו היא השיקה שני מוצרים חדשים והרחיבה שירותים

 

אז מה היה לנו?

אפל השיקו שעון - לא משהו ששעון אחר לא עושה.. ( אולי חוץ מנושא התשלום - אולם זה מחובר לטלפון ) מיילים, סמס, תזכורות וכל מה שהטלפון עושה - בעצם אפשר לקרוא לו הרחבה לאייפון שיושב על כף היד.

המכשיר - כמו שאפל יודעת לעשות - יפה, נראה נחמד, אולם אם אתם לא משתמשים בשעון בחיי היום יום ( כמוני ) אתם גם לא תשתמשו בו.

 

למי הוא מתאים? למי שהולך עם שעון, למי שיש לו אייפון ולמי שעל פי דעתי רוצה לחסוך באביזרים - שעון לספורט ושעון יום יומי, מי שרוצה שהשעון שלו יראה יפה עם מיתוג אפל.

מה עוד היה לנו? מחשב חדש / ישן

המקבוק חזר והוא סקסי מתמיד.

בהתחלה חשבתי שאפל הולכים לעשות משהו מהפכני, הם הולכים לשלב בין האייר ולבין הפרו, אולם מהר מאוד התבדתי, הם פשוט חזירו לחיים את המקבוק כאשר הוא קצת מסורס, למה מסורס? בעיקר בגלל המעבד הסביר שלו.

אין לי ספק שאם אפל בחרו במעבד הזה המחשב ירוץ נהדר, יש לו מספיק ראם ( 8 ג'יגה ) בכדי להתמודד עם כל מה שצריך, הוא קל, יש לו מסך טוב - רטינה ובעיקר הסוללה - המחשב הוא סוללה אחת גדולה!

 

אם היום הייתי צריך לבחור בין האייר למקבוק - אין לי ספק שהייתי הולך על המקבוק, אולם במחיר הזה הייתי מעדיף לבחור בפרו!

אני לא יודע למה אפל עשו את מה שהם עשו - לדחוף עוד מחשב לקטגוריה מאוד לחוצה, מבחינתי המחשב הוא מתחרה ישיר לאייר שלהם..

המחשב החדש יגיע בשלושה צבעים תואמים לאייפון ולאייפד - זהב, כסוף ואפור.

מספר דברים חדשים שהם הכניסו למחשב הוא הסוללה הלא אחידה בגודלה והtrackpad החדש אשר מזהה את עוצמת הלחיצה, מדהים!

הנושא האחרון שהיה הראשון באירוע של אפל הוא האפל טיוי, לא הוצג מכשיר חדש - חבל, אולם מחירו ירד והוא כיום עומד על 69 דולר ( לפני מיסים - מעניין מתי הוא ירד בארץ בהתאמה )

HBO הוסיפו תוכן בתשלום - יש...

לסיכום -

שעון מיותר מבחינתי

מחשב שדוחק את האייר בקטגוריה של קלילות ומוסיף מבחינתי בלבול לרוכשים חדשים עם תג מחיר גבוה

ומחיר של קופסא קטנה וחמודה שירד למחיר הגיוני יותר!

אה, שכחתי, עדכון גרסה - אתמול שוחררה גרסה 8.2 המתאימה את המכשירים לשעון החדש, לא עדכנתי מאחר ואין לי שעון, לא יהיה לי שעון ( למרות שהוא מהמם ) ובעיקר אני רוצה לראות איך הגרסה מתפקדת אצל אחרים.

 

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי