נתקע לי התפוח

כמה זה מעצבן שאתם רואים את הלוגו ולא יכולים לעשות שום דבר?!

 

אתמול בלילה החלטתי לעדכן את האייפד שלי לגרסה 8.2, ראיתי שהעדכון עבר חלק על האייפד מיני שלי ולכן המשכתי ישירות לאייפד שלי, בסוף העדכון אני רואה שהתפוח ממשיך להופיע, אני עושה רסטרט - לא עוזר, אני מנסה לכבות ולהדליק - לא מצליח, המחשב לא מזהה את האייפד.. מבאס, מה עושים עכשיו? גוגל.. משעשע שתפתור את הבעיה שלי עם אפל אני משתמש בגוגל..

חיפשתי מה לעשות ולאחר כמה דקות הכנסתי את המכשיר למצב DFU והמחשב זיהה, הבעיה היא שהוא עשה ריסטור ומחק לי את כל התוכן.

באותו הבוקר גיליתי שהמקום שלי בiCloud מלא ואני לא יכול לגבות את האייפד עוד, אמרתי לא נורא, יש לי גיבוי של בוקר עוד יומיים אני אמחק אותו ואצור גיבוי חדש, כמה אנחנו מספיקים ביום.. כך שבסופו של יום גיליתי שנעלמו לי מספר סרטונים חשובים שעבדתי עליהם ועוד תוכן מאפליקציות אחרות מאחר ובחרתי לא לגבות את אותן אפליקציות ( הן דרשו יותר מידי מקום בענן לגיבוי ), אז לאחר ששיחזרתי את האייפד מהגיבוי של אותו הבוקר רכשתי עוד מקום בענן בכדי שדבר כזה לא יקרה לי עוד.

מה המסקנה?

להיות מוכן! כן זה נשמע אידיוטי, וזו פעם ראשונה שזה קרה לי, אולם לאבד חומרים חשובים כי הם לא הסתנכרנו או בגלל שלא היה לי מספיק מקום לגיבוי אוטומטי מאוד מבאס..

אני מאמין שאת שדרוג הגרסה הבא אני אעשה דרך המחשב ולא דרך האוויר..

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי