Enlight סקירת אפליקציה

Enlight

אפליקציה חדשה לעריכת תמונות נחתה באייטונס סטור - מגיעה מיוצרי facetone אשר מיועדת בעיקר לעריכת תמונות פורטרט, לאחר ההצגה הזו אני חייב לומר שאני לא אוהב לערוך תמונות באייפון ומעדיף את האייפד לנושא, אולם כאשר אין ברירה וצריך לעשות משהו האייפון הוא בעל יכולות מרשימות מאוד.

האפליקציה מביאה ממשק נוח לעבודה, כלים לעריכת תמונה והוספת אלמנטים מיוחדים ומאגדת בתוכה מספר יכולות נחמדות ושימושיות מאוד.

האפליקציה מחולקת לקטגוריות ובתוכן כלי העבודה:
קנבס - שינוי גודל, ישור תמונה, קירוב/הרחקה

תמונה - התאמה, בהירות, מטרה
פילטרים - אנלוג, שחור/לבן שילוב צבעים
כלים - שילוב תמונות, הזזת אלמנטים בתוך התמונה, פוקוס
יצירתי - ציור, אורבן, ציור
מברשות - ציור על התמונה, אפקט
כיתוב - הדפסה, מוכן, ממים
פוליש אחרון - בורדר, מסגרת, אינסטגרם, קולג
 העבודה עם כל כלי וכלי מאוד פשוטים ועיקר המשחק הוא על ידי הזזת האצבע ימינה ושמאלה - חיזוק פילטרים, אלמנטים והחלשתם, הזזת תמונה לכיוונים ומשחק בתוך התמונה וכולי.

כאשר נבחר לעבוד עם כלי מסויים יופיע לנו תפריט אשר יכלול בין שניים לשלושה טאבים אשר יכללו את האפשרויות העומדות בפנינו לעריכת התמונה.
שני הכלים שהיו חסרים לי באפליקציה הם הורדת / העלמת אובייקט לא רצוי מהתמונה ותיקון תמונה על ידי העתקה של חלק אחר מהתמונה אשר קיים בfacetone ואפליקציות אחרות.

לסיכום
האפליקציה מכילה בתוכה הרבה יכולות, היא מצמצמת את כמות האפליקציות הנדרשות לאותה פעולה במכשיר, היא כוללת אלמנט שמאוד אהבתי בsnapseed  המצויינת והחינמית והוא selective adjust אנו יכולים לשנות חלק ספציפי בתמונה שהוא בעל צבע זהה, לדוגמא להבהיר אזור חשוך בתמונה בצורה טובה ללא הבהרת שאר התמונה שבעל אותו גוון.
ממשק האפליקציה מאוד נוח וקל להבנה ותפעול.
כמות הפילטרים והשינויים היצירתיים שאפשר לעשות הוא עצום במיוחד, משחק עם הטקסט ושינוי המימדים איתו נהדר ומביא כוח עבודה שלא נמצא באפליקציות אחרות.
מה היה לי חסר? תמיכה באייפד, נאמר שהיא תגיעה, בין אם באפליקציה נפרדת או בין אם תמיכה בעדכון הנושא לא ידוע.
ושני הכלים עליהם דיברתי קודם.
האם כדאי?
מי שרוצה אפליקציה איכותית המכילה המון המון יכולות ואפשרויות ימצא את האפליקציה כדאית לרכישה ( 4 דולר ) מי שמעדיף להחזיק מספר אפליקציות נפרדות לכל דבר ולעבור ביניהן תוך כדי עריכה - גם זו אופציה..
מבחינתי היא רכישה כדאית - קצת יקרה - אולם בסך הכל יכולה לחסוך הרבה זמן שיבוזבז על אפליקציות אחרות..
  

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי