סלקום טיוי מוסיפה ערוצי ספורט

סלקום טיוי ממשיכה להוסיף ערוצים ולכבוד טורניר הטניס U.S OPEN  אנו מקבלים שני ערוצי ספורט - Eurosport 1HD ואת ערוץ הספורט Eurosport 2 - בחינם! ואת ערוץ דיסקברי הכולל תוכן דוקומנטרי.

אז מה יש לנו בערוצי הספורט האלו שכל כך מיוחד? כאשר כל שירות טלויזיה אחר נותן לנו חבילת בסיס ורוצה תשלום בעבור תכנים נוספים סלקום טיוי מוסיפה לנו ערוצי תוכן בחינם הכוללים את שידורי האולימפיאדה שתהיה בטוקיו ב2020, בערוצי Eurosport משדרים תחרויות ספורט רבות וענפי ספורט רבים מכל העולם, כדוגמת: האולימפיאדה, הטורנירים הגדולים מענף הטניס, אליפות אירופה בכדורגל, אתלטיקה, אגרוף, שחייה, סקי הסבב העולמי לגברים ולנשים, טור דה פראנסג'ירו ד'איטליהמרוצי מכוניות וסוסים, ועוד. 

אם הורגלנו בעבר לשלם בעבור תוכן - ולשלם הרבה... סלקום טיוי משנה את כללי המשחק, לאורך כל הדרך סלקום טיוי נתנה מחיר ועמדה בו, ללא אותיות קטנות של העלאת מחיר אחרי תקופה מסויימת, כל חודש מתווסף תוכן, סרטים, סדרות, ערוצים אשר מתאימים לכל, יש שירות טוב יותר?

הערוץ הוא בעל הזכויות העיקריות לשידורי האולימפיאדה (כולל אולימפיאדת החורף)- ומציע הכי הרבה שידורים ישירים והכי הרבה ענפים במסגרת האולימפיאדה - יותר מכל גוף שידור אחר מקומי או בינלאומי. מלבד האולימפיאדה, הערוצים משדרים אתטורנירי הטניס החשובים ביותר בעולם, ובראשם ארבעת טורנירי הגרנד סלאם - אליפות ארה"ב הפתוחה, אליפות אוסטרליה הפתוחה, רולאן גארוס וטורניר ווימבלדון. עולם האתלטיקה עם שידורים ישירים של אליפות העולם, אליפות אירופה ותחרויות אתלטיקה מרכזיות נוספות. כל מרוצי האופניים, כולל ה"גרנד טורס" דוגמת ג'ירו דה איטליה ו-טור דה פראנס. עולם הספורט המוטורי במסגרתו מועברים שידורים ישירים מסביב לשעון של סדרת מרוצי המכוניות הכי מאתגרת בעולם ובראשה מרוץ ה-24 שעות המתקיים בלה מאן מאז 1923, שידורים ישירים של אליפות האופנועים העולמית "הסופר בייק", שידורים ישירים של אליפות הפורמולה e - המילה האחרונה בטכנולוגיה והעתיד של עולם הספורט המוטורי, סיקור אליפות הראלי האירופאית המתרחשת בכל תנאי השטח האפשריים ובכל מזג אוויר, שידורים ישירים של האליפות העולמית למכוניות משפחתיות. עולם ספורט החורף הכולל שידורים ישירים של כל התחרויות העולמיות וכל האליפויות העולמיות של ענפי ספורט החורף השונים- מעל לאלף שעות של שידורים ישירים בעונה. עולם הסנוקר עם שידורים ישירים כל האליפויות העולמיות והטורנירים החשובים ביותר.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי