תוכן חדש בסלקום טיוי לחודש אוגוסט

כמו כל חודש סלקום טיוי ממשיכה להוסיף תוכן לשירותי הטלויזיה שלה ובנוסף לכבוד יציאתו של הסרט - כאב ותהילה של פדרו אלמודובר סלקום טיוי תעלה את מיטב סרטיו לשרותי הצפייה שלה.

בין הסרטים שיעלו במהלך אוגוסט במסגרת המחווה נמנים גם זוכי האוסקר לסרט הזר הטוב ביותר ("הכל אודות אמא") והתסריט המקורי הטוב ביותר ("דבר אליה"). בנוסף, בין היתר, יעלו הסרטים הבאים: "הרגלים רעים", "חוק התשוקה", "מה עשיתי שזה מגיע לי?", "קיקה", "קשור אותי! אהוב אותי!", "נשים על סף התמוטטות עצבים", "פרח הסוד שלי", "אהבה בשר ודם", "חינוך רע""לחזור""חיבוקים שבורים", "חולייטה", "העור בו אני חי". בסה"כ יעלו לשירות סלקום tv חמישה עשר סרטים של הבמאי הספרדי 

במהלך חודש אוגוסט יעלו לשירות סלקום tv 38 סרטים ביניהם גם "כוכב נולד" עם ליידי גאגא ובראדלי קופר, "אהבה" - סרטו זוכה האוסקר של מיכאל הנקה ושובר הקופות של דיסני "מרי פופינס חוזרת". כל הסרטים זמינים בחינם למנויי סלקום tv.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי