סקירת אופה לחם - עדכון

לפני שנה כתבתי סקירה על אופה לחם של מורפי ריצרדס אפשר לקורא עליו כאן
הרגשתי צורך לכתוב עליו שוב את דעתי לאחר שנה של שימוש או יותר נכון של אי שימוש..
נתחיל מכך שהלחמים תמיד יצאו טוב, ברגע שמצאתי את המתכון הנכון הלחמים שאפיתי יצאו נהדר ואפילו הילדים שלי נהנו לאכול אותם ועדיין קרוב לחצי שנה שאני לא משתמש במכשיר ואפסנתי אותו בארון.

הנתחיל מכך שלמרות שהלחם טעים ומצויין יש קושי לפרוס אותו מאחר והתבנית מאוד גדולה והלחם תמיד יוצא רך בתוכו ומתפורר תוך כדי פריסה.

בכדי להנות מלחם טרי בבוקר יש אופציה לכוון את המכשיר לשעה שאנחנו רוצים שהלחם יהיה מוכן, תהליך ההכנה לוקח שלוש שעות +- והוא כולל - ערבוב, לישה, התפחה, לישה, התפחה ואפיה, אופציה מצויינת אולם המכשיר מרעיש! רעש הערבוב והלישה ולאחר מכן שוב לישה באמצע הלילה שיגע אותי והרעש רק הלך והחמיר, התחילו חריקות תוך כדי הלישה וסיבוב הוו, זה אומר שאם רציתי לחם חם וטרי בשש בבוקר - המכשיר היה מתחיל לעבוד בערך ב2 וחצי לפנות בוקר, לא יכולתי לשים אותו במטבח ונאלצתי לשים אותו בממד.. אבל אז פחדתי שאני לא אשמע אם יש בעיה או אם יש קצר וחששתי משרפה..

אחרי שהלחם מוכן הוא חייב להתקרר ולכן צריך להוציא אותו מהתבנית ולתת לו לנוח.
 הלחם תמיד יצא רך וטעים אולם להכין ממנו סנדוויץ לילדים הייתה בעיה, הוא היה גדול מידי ולא היה להם נוח להחזיק אותו, לא יכולתי לפרוס פרוסות בעובי סטנדרטי כי אז הוא היה מתפרק ואם הייתי חותך פרוסות עבות היה להם גם קשה לאכול אותו..

לאורך תקופה השתמשתי באופה לחם רק בשביל להכין בצק לפיצה - באופציית הלישה, עד שהוא התחיל להרעיש יותר מידי..

לסיכום
אופה לחם טוב אולם מרעיש, יש לקחת בחשבון שהרעש רק הולך וגובר ולמרות הטעם המצויין של הלחם הוא מתאים רק למבוגרים..
מצטער שקניתי? לא! זהו ניסיון טוב בשבילי שנתן לי הרבה כיף מהכנת לחם, אולי בעתיד אני ארכוש מיקסר ללשינה בלבד.. 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי