יקבים שמומלץ לבדוק

אם אתם אוהבים טיולים ויין יש לי מספר יקבים שאתם צריכים לבדוק, כמובן לכל אחד יש טעם אישי ולא כל מה שטעים לי טעים לאחר - לכן ההמלצה שלי היא כי לי היה טעים!

העדפה האישית שלי היא יקבים שמייצרים יין נטו - יין עם מינימום תוספים אולם לא כל היקבים שברשימה שלי הם כאלו.

יקב הנס שטרנבך

נמצא בגבעת ישעיהו ( ממש מול שריגים-לי און - מבשלת הבירה עמק האלה ורונן נמצאות שם אז מומלץ להיכנס על הדרך ), המשק של גדי מורכב מכרם בר קיימא, יקב, גינה אורגנית, מסעדה ומקום לאירועים קטנים, מה שאומר שכל תהליך יצור היין הוא בשליטת גדי, הוא מגדל את הענבים עם מינימום ריסוס ודישון אורגני, הוא מייצר את היין בעצמו, יש לו גינה חביבה ומסעדה נפלאה - מה שאומר שאפשר לשתות ולאכול
גדי הוא איש מאוד מעניין, ישבנו איתו לשיחה ארוכה על כל תהליך יצור היין וגם על חייו האישיים, זכינו להכיר איש נהדר שמייצר יין נפלא, היין שהכי אהבנו אצלו היה לה ג׳נבא 2013, יין עמוק שהשאיר הרבה רושם.

יקב ארגוב

נמצא במושב אביאל - סיפרתי יותר בהרחבה על היקב בפוסט הקודם, כאן אהבנו את כל היינות, פטיט סירה, סגול - בלנד, כתום ומה לא?? הכל מומלץ.

יקב יפתחאל

נמצא באלון הגליל
יקב קטן אשר משלב פעילות לילדים של קטיף וייצור יין, בנוסף ליקב יש גם דבש שבמקור היה העסק העיקרי של המשק, מאוד אהבתי שני יינות - רוסאן 2016 - יין לבן נהדר וסמוק - רוזה בעל טעמים נהדרים.

יקב קדמא

נמצא בכפר אוריה ומבחינתי הוא מאוד מיוחד מבחינת תהליך יצור היין, היינות מיוצרים בתהליך עתיק עם כדי חרס המיובאים מגרוזיה, בתהליך זה קליפות הענבים נשארות עם המיץ לשלושה חודשים ואף יותר - בניגוד לשבוע עד שלושה בתהליך ההכנה העדכני.
במיוחד אהבתי את ג׳מינו - אדום בעוד אשתי אהבה את קופיה - גם הוא אדום, 
ביקב יש גם מסעדה מה שמאפשר לנו לשתות ולאכול - שילוב מנצח.

יקב צרעה

נמצא במושב צרעה, מבחינתי הוא היקב שנראה הכי חדשני ושיקי, היין עשוי טוב ומאוד טעים, אהבנו מאוד את הרי יהודה 2017 - אדום.
בנוסף קניתי גם יין קינוח אור 2016 ובניגוד ליינות קינוח אחרים הוא מכיל מעט מאוד אלכוהול בניגוד ליינות קינוח אחרים אולם יש לי ארומה מתוקה לא מוגזמת עם הרגשה של אננס, מאוד מיוחד.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי