בליינד ספוט עונה רביעית - סלקום טיוי

בליינד ספוט חוזרת לעונה רביעית 24/10/18

אחת הסדרות היותר מעניינות חוזרת לעונה רביעית בסלקום טיוי,
למי שלא מכיר , הסדרה "בליינדספוט" החלה עם מציאת צ'ימידאן גדול בטיימס סקווייר בניו יורק, שממנו יצאה אשה שרק קעקועים צפופים לגופה (ג'יימי אלכסנדר), ללא בגדים וללא זיכרונות. בין הקעקועים הרבים המצוירים על גופה מופיע לה על הגב, באיזור שהוא שטח מת מבחינתה, שמו של סוכן האף-בי-איי קורט וולר (סאליבן סטייפלטון). מאחר שהיא לא זוכרת את שמה בתחילת הסדרה היא זוכה לשם ג'יין דו, פלונית אלמונית באנגלית, ויחד עם הסוכן בונה מערכת יחסים של אמון ואהבה.

לאחר אירועי סוף העונה הקודמת, כבר ידוע כי בעונה הרביעית החדשה, העולה רק בסלקום tv ב-24 באוקטובר, זיכרונה של הגיבורה חזר לה ועמו מידע מרעיש. שמה של ג'יין הפלונית הוא רמי בריגס, עובדה שהיא לא חושפת בפני הסובבים אותה, וזאת משום שהיא כבר לא איתם אלא נגדם. היא עדיין תציג את יכולותיה בתחום אמנויות הלחימה (בעונה זו תלהטט עם חרב ותכריע ארבעה לוחמים מיומנים ולוחמת אחת מרובת חרבות), את הידע שלה בשפות, חוכמתה ויכולת הניתוח שלה. היא מסתירה את המהפך שחל בתוכה משום שכעת היא מיישמת את ייעודה המקורי - לחסל את האף-בי-איי מבפנים.

בעונה החדשה, הגיבורה הטובה, מושא אהבתו של הסוכן וולר, הופכת את עורה. יוצר הסדרה והמפיק שלה,  מרטין גרו, הודיע למעריצים לפני עליית העונה החדשה כי עליהם לצפות שככל שיחזרו לה זיכרונותיה, רמי צפויה להיות מניפולטיבית וחסרת לב, במיוחד שכעת נשתכחו מלבה זיכרונותיה בתור ג'יין שנאספו בשלוש העונות האחרונות.

הסדרה שצולמה במשך עונותיה הקודמות באיזורים שונים בעולם, צולמה העונה בחלקה בטוקיו, וגם שם יוצאת רמי/ג'יין למשימות פעולה עוצרות נשימה.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי