חוסר הוודאות בשירות של נינטנדו

נינטנדו מציעים שתי דרכים לרכוש את המשחקים שלהם - דיגיטלית או פיזית - כרטיס, הדבר בחלקו גורם לי לחוסר נוחות מאחר ואם הם היו בטוחים בשירות שלהם הם היו מציעים הורדה דיגיטלית בלבד - כמו שאפל עושים, יותר מכך, מאחר וכבר יש להם שירות הורדות ומרבית המשחקים שלהם קיימים גם בצורה דיגיטלית אני הייתי עושה דבר אחר בכדי לעודד לקוחות קיימים לרכוש מכשיר חדש - כל המשחקים שרכשתם בעבר זמינים להורדה לקונסוליה החדשה.

כיום לא ברור לי מדוע לרכוש משחק בצורה פיזית, כל תהליך ההליכה לחנות ורכישת משחק (במיוחד במחירים הגבוהים שדורשים בחנויות) לא מסתדר לי, כיום שיש חנות דיגיטלית והמשחק יכול להיות אצלך תוך שניות במיוחד שיש הרבה יותר הנחות בחנות דיגיטלית.

עוד דבר - במידע ואתם רוכשים את המשחקים על גבי כרטיס אתם נאלצים להחליף את הכרטיס כל פעם שאתם רוצים להחליף משחק, די מעצבן התהליך של פתיחת המגירה הוצאת כרטיס הכנסת כרטיס וסגירה, יותר מידי משתנים ודברים שיכולים לההרס תוך כדי הפעולות, במיוחד שהכרטיסים כל כך הרבה יותר עדינים ממה שהם היו פעם..

מצד שני יש יתרון לרכישת משחקים על גבי כרטיסים, הם לא משויכים לחשבון אחד, כך שאפשר להחליף עם חברים, אפשר למכור משחק אם סיימתם אותו או שפשוט לא בא לכם לשחק אותו יותר, ולמה אני מציין את זה? בשבוע האחרון רכשתי מהחנות של נינטנדו פעם ראשונה משחק דיגיטלי, לא התלהבתי מהמשחק וחשבתי שהוא לא שווה את המחיר שלו, רציתי להחזיר אותו ולקבל החזר כספי, בחנות של נינטנדו אי אפשר לבטל עסקה ואי אפשר לקבל החזר כספי!

הם אומרים שאפשר לקבל החזר כספי על רכישה דיגיטלית כל עוד הוא לא נטען על גבי המכשיר שלך... אבל אחד הדברים שנינטנדו משתגע בהם הוא שאפשר לרכוש משחק דרך הדפדפן והמשחק ירד אוטומטי לסוויץ.. כך שהם די סותרים את עצמם, קראתי את הנושא כמה פעמים רק בכדי להבין על מה הם מדברים, מעניין שהחוק האירופאי שכל כך מגן על הצרכן לא עשה עם הנושא שום דבר מאחר ומבחינה משפטית הם לא נותנים ללקוח הזדמנות לבטל עסקה.

עכשיו תגידו, אבל שיחקת במשחק, גם אם גמרת אותו בשעתיים, נהנת, זה לא הוגן ולא פייר שתבטל את העסקה, נכון ולא נכון, אפל וגוגל נותנות מרחב תמרון לביטול העסקה, אם אני לא טועה גוגל נותנת 15 דקות להתחרט על העסקה, 15 דקות בהן התנסת באפליקציה, אפל נותנת קצת יותר זמן ומאפשר לבטל אם האפליקציה נרכשה בטעות או שהיא לא מה שהמפתח כתב ואתה לא מרוצה ממנה. 

החנות של נינטנדו לא בנויה בצורה טובה ולא מסודרת טוב, כאשר מחפשים משחק - לא משהו ספציפי, פשוט לראות מה חדש אתה לא יכול  להגיע למשחקים אלא אם נינטנדו רוצה שתגיע אליהם, היא דוחפת משחקים ספציפיים לקדמת הרובריקות שלה כך שהרבה משחקים אחרים לא נמצאים ולא בהשג יד ללקוח, לאפל לקח הרבה זמן לסדר את החנות שלה בצורה שהנגיש את כל המשחקים ו אפליקציות, לפעמים יותר טוב ולפעמים פחות, אולם עדיין כאשר היינו מסתכלים על רשימת האפליקציות הנמכרות ביותר היינו מקבלים רשימה של 200 אפליקציות חינמיות ובתשלום מול בקושי 20 אצל נינטנדו..
נכון אין הרבה משחקים בחנות של נינטנדו והרבה מהם לא משהו לטעמי, והמחיר שלהם יקר יותר, אולם עדיין המשחקים הטובים שנמצאים שם הרבה יותר טובים כרגע ממה שאפל מציעה.. עצוב..

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי