מה הופך אותי ללקוח מרוצה / חוזר של אפל

זו באמת שאלה טובה, מה גורם לנו להמשיך לרכוש מוצר של חברה מסויימת שוב ושוב?

המכשירים של אפל לא זולים אולם מצד שני הם אמינים!
המכשירים של אפל נותנים לי תמורה גבוהה לכסף ששילמתי עליהם.
המכשירים של אפל משמשים אותי לאורך שנים.
המכשירים של אפל אינטואטיבים.
המכשירים של אפל יותר איכותיים

ועכשיו אני אסביר -
לפני 7 שנים רכשתי מחשב נייד של אפל, מקבוק אייר 2011, השנה - 2018 - אפל הפסיקה לתמוך במחשב לגבי עדכוני מערכת עתידיים! אולם עדכוני תוכנה ואבטחה המחשב שלי עדיין יקבל.

המחשב שלי עודכן עד השנה למערכת הפעלה העדכנית ביותר מבחינת אפל וזה ללא תוספת תשלום ( פעם היה עלינו לרכוש את מערכת ההפעלה אם ברצוננו היה לעדכן את המערכת ).

לאורך 7 השנים האחרונות לא הייתה לי בעיה אחת במחשב, לא נאלצתי לקחת את המחשב לתיקון, הוא לא נתקע ונעצר באמצע עבודה, שימש ועדיין משמש אותי בצורה אמינה.

לכן אם אני לוקח בחשבון את המחיר ששילמתי עליו לפני 7 שנים, והמחיר היה גבוה… ( היום הם זולים יותר ) ופורס אותו לשנים של שימוש - המחיר מתגמד.

כך גם עם שאר המכשירים שיש לי, כולם עובדים ומתפקדים יפה לנוכח גילם, השקעה חד פעמית במכשיר - בין אם זה מחשב, אייפד / טאבלט או סלולר אשר מלווה אותך לאורך שנים היא השקעה כדאית, אם הייתי נאלץ להחליף מכשיר כל שנתיים כי המכשיר היה מתקלקל ולא מתפקד טוב - לא הייתי ממשיך לרכוש מכשירים של אפל.

וזו הסיבה העיקרית להמשך העבודה שלי עם מכשירים של אפל - אמינות במקום הראשון.

אני רוצה להחליף מכשיר כי אני רוצה ולא כי נאלצתי..






תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי