סלקום טיוי - סדרה חדשה מבית HBO

סדרה חדשה עולה בסלקום טיוי - פסיפס


מיני סדרה חדשה מבית HBO:

"פסיפס" Mosaic 

דרמה מסתורית, חדשה ומסקרנת 
בבימויו של זוכה פרסי האוסקר והאמי - סטיבן סודרברג

ובכיכובה של שחקנית הקולנוע המוערכת - שרון סטון

סלקום tv
23.1.18
6 פרקים - פרק ביום


"פסיפס", הדרמה המסתורית החדשה והמסקרנת היא סיפור פתלתל אודות תשוקה, תככים והונאה, המהלך על קו דק בין מציאות לזיכרון. 
הבמאי עטור הפרסים סטיבן סודרברג ("טראפיק", "אושן 11", "חיי עם ליבראצ'ה") שוב חובר לערוץ HBO, והפעם כבמאי של מיני-סדרה בת שישה פרקים, שתעלה ב- 23.1.18 בסלקום tv. 
במרכז "פסיפס" עומדת סופרת ומאיירת ספרי ילדים אוליביה לייק (שרון סטון, "אינסטינקט בסיסי", "זיכרון גורלי"), החיה בעיירה הקטנה סאמיט ביוטה, שעולמה הרוחני והאישי קורס תחת מפולת של מעשי תרמית, שקרים, שחיתות ורצח.

הכל מתחיל עם בואו של אמן צעיר ונאה לעיירה הציורית. האמן ג'ואל הארלי (גארט הדלונד, "מדבאונד") לוכד את תשומת לבה, היא מחזרת אחריו, והוא נענה להזמנתה לחיות ולעבוד אצלה. את הקשר המתהווה הזה קוטע ביקור מפתיע של חברתו של ג'ואל, לורה (מאיה קאזאן, "דה ניק"). בואה מכניס את אוליביה להתקף קנאה ובעקבותיו היעלמות שמתלווה אליה זירת רצח מדממת במיוחד. פיענוח הפרשה הזאת על ידי המשטרה המקומית נמשך לאורך ארבע שנים שבהן שוטרים ואזרחים מנסים להגיע לאמת שמאחורי הפשע.

עוד משתתפים בסדרה שביים סודרברג וכתב התסריטאי אד סולומון ("המלאכיות של צ'ארלי", "גברים בשחור") בו ברידג'ס ("בני בייקר המופלאים"), פול רובנס, ג'ניפר פרין ("ה פולואינג"), דווין רטראי ("שכחו אותי בבית"), מייקל סרבריס ("פרינג'"), ג'יימס רנסון ("הסמויה"), ג'רמי בוב ומאיה קאזאן (שניהם שיחקו בסדרה "דה ניק" שסודרברג ביים).

בארצות הברית עולה הסדרה בדרך חלוצית, שיש המאמינים כי תשנה את האופן שבו יצפו בעתיד בסדרות. 
לאחר שידור הפרק הראשון בחודש נובמבר באמריקה, הושקה אפליקציה חדשה שאפשרה לצופים שראו את הפרק המדובר, לבחור מאיזו נקודות המבט המוצעות להם לעקוב אחר הסדרה. כך יצרו את החוויה האישית שלהם עם הסדרה
שהרי באמצעות האפליקציה יוכלו הצופים לחוות את העלילה מנקודות המבט השונות של הדמויות ובכך להשפיע על הסיפור. הבחירות האלה מאפשרות לא רק לקבל שלל התפתחויות עלילתיות מפרספקטיבות שונות, אלא גם להגיע למסקנות שונות באשר לפתרון התעלומה. כעת, עם עליית המיני-סדרה בינואר, יוכלו מי שהשתמשו באפליקציה ויצרו להם סדרה למידותיהם, להשוות את התוצאה שהם יצרו לעצמם לזו של גרסת הבמאי. זו בהחלט דרך חדשה ומזכיר לי מאוד את סיפורי הקווסטים הישנים שהיו על המחשב שבהם היינו יכולים ליצור לנו דרך בסיפור, נשמע נחמד מאוד.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי