משמר המפרץ - הסרט - עכשיו בסלקום טיוי - עדכון

כילד מאוד אהבתי את הסדרה - הרי מי לא יאהב סדרה בה הוא רואה מלא גברים ונשים חצי ערומים רצים על הים בבגד ים ועושים מעשי גבורה, אולי זה רק אני ובגלל שאני אוהב את הים…


אז ערב.. אני משוטט לי בסלקום טיוי מחפש משהו מעניין ואני רואה שסלקום העלו את הסרט - שרק לפני חצי שנה התחיל להציג בקולנוע, מבחינתי זה לייק גדול לסלקום ועכשיו לסרט:
עוד לא ראיתי אותו אולם מבחינת התקציר הוא לא שונה מהסדרה שנמתחה על פני כמה וכמה עונות - מציל ותיק מציל צעיר ויהיר בטח יש שם פיצוץ ואז איחוד כוחות לגבי מטרה משותפת - הצלת המפרץ.
111 דקות של מתח קיצ׳י עם דווין גונסון וזק אפרון

לאחר שראיתי את הסרט אני יכול לומר שהוא ממש לא דומה למה שדימינתי, הסרט הרבה יותר משעשע ומצחיק, כן יש לו עלילה די ברורה - נבל ( במקרה הזה אשה ) שרוצה להשתלט על המפרץ במחינה נדלנית, מעורבים שם סמים ועוד.. בסרט מרבים לצחוק על זאק אפרון בצורה משעשעת, וכמו שציינתי הוא הרבה מעבר למה שציפיתי, קליל ומשעשע, שווה צפייה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי