סלקום טיוי - נשיונל גאוגרפיק

סלקום ממשיכה להוסיף תוכן איכותי והפעם ערוצי נשיונל גאוגרפיק

 סלקום tv 
מוסיפה את נשיונל ג'יאוגרפיק 
ואת נשיונל ג'יאוגרפיק  WILD HD
לרשימת הערוצים

עם כל הבכורות לסדרות החדשות ועם תוכניות דגל חדשות




עם מסעות בלתי נשכחים בעולם הטבע הפראי ועם המפגשים הקרובים ביותר עם חיות הבר שניתן לראות בטלוויזיה

*****

שני הערוצים מתווספים לערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק HD שכבר קיים בשירות ולקטלוג ה- VOD הגדול בישראל שמכיל מעל 200 שעות תוכן - כולןHD .

יניב גרינולד, סמנכ"ל טלוויזיה ותוכן קבוצת סלקום:  
"ערוצי הטבע והמדע מבית נשיונל ג'יאוגרפיק המתווספים לסלקום tv הם מהטובים בעולם ויצטרפו לערוץ נשיונל ג'אוגרפיקHD  שכבר משודר כיום ומאוד פופולארי בקרב צופינו. ערוצים אלו יחזקו את הצעת הערוצים המוגשת לצופינו ללא תוספת מחיר."

תוכניות דגל מובילות בערוצים:

  • עונה שניה לסדרת הדרמה "גאון" בכיכובו של אנטוניו בנדרס בתפקיד פיקאסו
  • ויל סמית' יארח את הסדרה המרתקת "כוכב אחד לבד" 
  • "הסיפור שלנו עם מורגן פרימן"
  • "חודש החתולים הגדולים"  

ערוצי נשיונל ג'יאוגרפיק הם ערוצי טלוויזיה תיעודיים העוסקים בעולמות הטבע - גיאוגרפיה, טיולים, בעלי חיים ומדע. ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק HD בסלקום tv זוכה לאהדה רבה ולשיעור צפייה גבוה, וזאת בנוסף לכ- 200 שעות תוכן בקטלוג ה- VOD. 
ערוצי נשיונל ג'יאוגרפיק החדשים מצטרפים למעל 50 ערוצים בסלקום tv, ביניהם ערוצים ישראליים, ערוצי ספורט, ערוצי ילדים, ערוצי חדשות בינלאומיים, ערוצי פנאי ולייף סטייל, ערוץ סלקום דוקו , ערוצים דוברי רוסית - וכל זאת לצד חבילת התוכן העשירה שמוצעת בשירות ה-VOD.

ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק - עם כל הבכורות לסדרות החדשות ועם תוכניות דגל חדשות
ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק הוא ערוץ דוקומנטרי המשדר תוכניות וסרטים בתחומים מגוונים, כמו מדע, מחקר, היסטוריה, חברה ומסעות. ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק מזמין את הצופים לשאול כדי לדעת, הערוץ מחויב לעשייה תיעודית שחוקרת את העולם המודרני מנקודת מבט ייחודית שמציעה דרך הסתכלות אחרת על המדע, הטכנולוגיה, ההיסטוריה, המחקר, בעלי החיים ועוד באמצעות גישה ונגישות שאין דומה להם, לאנשים ולמקומות ובדרך של סיפור המניע את הצופים לעבר קדמת המחקר עם בידור עובדתי מתוחכם.
הספיישלים של ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק, האירועים וסדרות הדגל מגישים ניתוח מרתק של המתרחש בעולם מסביב, עם צילומים מדהימים ומהימנות.
הערוץ משדר 24 שעות ביממה ב- 172 מדינות ברחבי העולם וב-  43 שפות.  
בין התוכניות המובילות בערוץ: "אקספלורר ופריצת דרך", "מדע הטיפשות", "דייגי הטונה" (ריאליטי),  "תעופה בחקירה", "כלואים בארץ זרה" (דוקו דרמה ), "גאון", "מאדים", "ארוכה הדרך הביתה", "הסיפור שלנו עם מורגן פרימן" (דרמות).


ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק  WILD HD
ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק WILD HD מאפשר לצופיו את המפגשים הקרובים ביותר עם חיות הבר שניתן לראות בטלוויזיה. 
הערוץ מספק זווית ייחודית על עולם הטבע, עם תוכניות משובחות, בעלות מוניטין ללא תחרות. הערוץ כולו מוקדש לעולם הטבע, הסביבה והיצורים המדהימים המאכלסים אותו. מהמקומות המרוחקים ביותר בכדור הארץ וממעמקי האוקיינוסים ועד לפארקים המוגנים ברחבי העולם. נשיונל ג'יאוגרפיקHD  WILD לוקח את הצופים למסעות בלתי נשכחים בעולם הטבע הפראי. 

בין התוכניות המובילות בערוץ: "חודש החתולים הגדולים" (כל ינואר), "סקוטלנד הפראית", "המסוכנים של אוסטרליה",
"ממלכה פראית".


"גאון" "Genius", - עונה שניה לסדרת הדרמה בכיכובו של אנטוניו בנדרס 
בתפקיד הצייר הספרדי פבלו פיקאסו


מועמד לפרסי האמ"י וגלובוס הזהב, השחקן אנטוניו בנדרס ("אוויטה", "המסכה של זורו", "אל מריאצ'י"), יככב בתפקיד פיקאסו בעונה השניה של "גאון" עם 10 מועמדויות לפרס האמ"י ובהפקת נשיונל ג'יאוגרפיק, פוקס המאה ה-21 ואימג'ין טלוויז'ן. העונה השניה של גאון תציג את חייו ועבודתו של הצייר הספרדי פבלו פיקאסו, אחד האמנים המפורסמים והמשפיעים ביותר במאה ה- 20.
גם העונה הזו מבית ההפקה של פוקס המאה ה- 21, תופק על ידי המפיק בריאן גרייזר ועל-ידי הבמאי והמפיק זוכה האוסקר רון הווארד.
הסדרה תשודר בבכורה עולמית במהלך שנת 2018 בערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק.
סיפור חייו של פבלו פיקאסו הקסים אותי כבר מזמן, ויש לי כל כך הרבה כבוד לאיש הזה, שגם הוא בא ממלגה בה נולדתי", אמר אנטוניו בנדרס. "אני נרגש לעבוד עם נשיונל ג'יאוגרפיק, בריאן, רון, קן ושאר הצוות של גאון,  ולספר סיפור אותנטי של אחד הציירים החדשניים ביותר בעולם".
"אנטוניו היה בחירה טבעית. גם הוא, כמו פיקאסו, בעל גישה חסרת מעצורים לחיים, שמוסיפה לגאונות שאנחנו מחפשים", אמר רון הווארד. "כשחקן, הוא בעל טווח משחק עצום, שאני יודע שיוכל להביא את האמן המבריק והבלתי קונבנציונלי לחיים".
"מפאנצ'ו וילה לארנסטו "צ'ה גווארה", לאנטוניו יש ניסיון כה מוצלח בהצגת דמויות אייקוניות גדולות מהחיים, כאלה עם יושר ועומק. עם פיקאסו, אני מצפה לראות את הפרשנות שלו לאיש שמאחורי האמן הענק", הוסיף גרייזר.
"
לא רק ששניהם ממלגה, ספרד, אלא ששניהם כריזמטיים ומלאי תשוקה, קוראים תיגר על הגבולות עם האמנות היצירתית שלהם", אמרה קרולין ברנשטיין, סמנכ"ל בכיר בנשיונל ג'יאוגרפיק. הוא עונה על הדרישות שלנו ולא יכולנו להיות מרוצים יותר מכך שהוא יוביל את הסדרה".
העונה הראשונה של גאון, בכיכובו של השחקן האוסטרלי מוערך ג'פרי ראש ("נאום המלך", "שודדי הקאריביים") כאלברט איינשטיין, ושלה 10 פרקים, מועמדת לפרס האמ"י בעשר קטגוריות שונות. בין היתר לפרס השחקן הטוב ביותר בסדרות, הבימוי ועוד. הסדרה נצפתה על ידי למעלה מ- 45 מיליון צופים ברחבי העולם.

ויל סמית' יארח את הסדרה המרתקת "כוכב אחד לבד" 

החל מחודש מרץ 2018 בנשיונל ג'יאוגרפיק

מועמד לפרס האוסקר, ויל סמית' ("גברים בשחור"), יגיש את הסדרה "כוכב אחד לבד" One Strange Rock שתשודר בבכורה עולמית בנשיונל ג'יאוגרפיק. סמית' ילווה את 10 פרקי הסדרה של הבמאי, התסריטאי והמפיק דארן ארונופסקי ושל זוכת פרס האמ"' ג'יין רוט. הסדרה בהפקת נוטופיה ופרוטוזואה, מגדירה מחדש את ז'אנר הטבע והמדע במסע לאורך 45 מדינות, 6 יבשות והחלל החיצון.
"כוכב אחד לבד" הוא סיפורו המופלא של כדור הארץ, כוכב הלכת המוזר שלנו, המיוחד והייחודי, שופע חיים בסביבה קוסמית לא ידועה וקשה. הסדרה מוגשת על ידי קבוצת עילית של אסטרונאוטים שרואים את התמונה הגדולה של כדור הארץ; הם מספקים פרספקטיבות ייחודיות ומעלים זיכרונות אישיים שלהם על כדור הארץ מהחלל. הצוות המובחר של האסטרונאוטים גוייס כדי לספר את הסיפור המופלא של כדור הארץ מפרספקטיבה ייחודית של חוויית כדור הארץ מהחלל החיצון: כריס הדפילד, ג'ף הופמן, מיי ג'מיסון, ג'רי מ' ליננגר, מייקל ג'יי מסימינו, לילנד ד' מלווין, ניקול סטוט ופגי ויטסון.
"כוכב אחד לבד" היא סדרה מרתקת, מרגשת ובמובן מסויים מטלטלת בתוך ומעבר לכדור הארץ, שמוכיחה שוב ושוב כי אין מקום כמו הבית.
ארונופסקי מתייחס לבחירתו של ויל סמית' לתפקיד: "אני נרגש לשתף פעולה עם ויל סמית' כמנחה הסדרה שלנו. הכריזמה, האינטליגנציה והאנושיות שלו יוסיפו מאוד לפרויקט, ויעזרו לצופים עם הנרטיב הייחודי הזה שמייצר את החיים על פני כדור הארץ ".
הסדרה תשודר במרץ 2018 בבכורה עולמית, בערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק ב- 172 מדינות וב- 43 שפות.

"הסיפור שלנו עם מורגן פרימן"

החל מ- 14.1.18 בשעה 22:00 בנשיונל ג'יאוגרפיק


"בתקופה זו של מחלוקות חברתיות, גזעיות ותרבותיות, 
סיפורנו מתאר איך אנו קשורים יחד בזכות האנושיות המשותפת שלנו" (מורגן פרימן)

"הסיפור שלנו" הוא מסע אמביציוזי בחיפוש אחר תשובות לכמה מהשאלות האנושיות הגדולות ביותר. בין הנושאים: אהבה, כוח, מרד וחופש. מדוע חלק מהאנשים חותרים אחר כוח ואחרים לא? למה אנחנו מתאהבים, לא רק בבני זוג אלא בכלל בבני אדם, חברים או זרים? איך הצורך שלנו באמונה משותפת מסייע בבניית תרבות? בשאלות אלה ואחרות תעסוק הסדרה שתעלה לשידור החל מ- 14.1.18 בשעה 22:00 בנשיונל ג'יאוגרפיק.

בסדרה החדשה, מאת יוצרי הסדרה שזכתה לשבחים "הסיפור של אלוהים עם מורגן פרימן", לוקח פרימן את הצופים למסע גלובלי לפגוש אנשים מתרבויות שונות, שחייהם מתנהלים בתצורות מפתיעות ומונחים על ידי יסודות שונים, ובוחן את הכוחות המאחדים את כולנו. 
בתקופה שבה האירועים הגלובליים מניעים פיצול תרבויות, "הסיפור שלנו" שואף לחשוף את האנושיות המשותפת שחיה בתוכנו. כל אחת משש התופעות שנידונות בשש שעות הסדרה בוחנת כוח בסיסי אחד : חופש, שלום, אהבה, חברה, כוח ומרד. לאורך הדרך, פרימן נפגש ומדבר עם מנהיגים חזקים בעולם, אנשים רגילים עם סיפורים יוצאי דופן ואחרים. 

"שיחה עם שלושה נשיאים ושני זוכי פרס נובל לשלום, נסיעה לאזורים מרוחקים באפריקה ומרכז אמריקה היתה חוויה בלתי נשכחת בשבילי. זה היה מסע עולמי מדהים להבין איך התרבות האנושית מתקיימת בכל כך הרבה צורות שונות ", אמר פרימן.
בין היתר פגש פרימן במסעו את: אלברט וודפוקס, אחד משלושה האסירים שנכלאו בבית הסוהר הממלכתי בלואיזיאנה באפריל 1972 לאחר הריגתו של קצין מבחן. הוא היה כלוא בבידוד במשך יותר מ 43 שנה ושוחרר בשנת 2016. הוא נפגש עם פול קגאמה, נשיא רואנדה מאז 2000. קגאמה, בן שבט הטוטסי שגדל באוגנדה, היה ממייסדי החזית הפטריוטית הרואנדית, ארגון גרילה שנלחם להפלת הדיקטטורה ברואנדה ולמען זכויות המיעוט. פרימן נפגש גם עם בן הטוטסי שהתפייס עם ההוטו שרצחו את בני משפחתו. ג'ושוע קומבס, מעצב שיער שהקים תנועה חברתית גלובלית "תעשו משהו מבלי לקבל תמורה", שמעודדת אנשים לעשות מעשים טובים מדי יום. קומבס עצמו נוהג לספר חסרי בית בחינם כחלק מפעילותו החברתית. מייגן פלפ-רופר, חברה בולטת בכנסייה הבפטיסטית של ווסטבורו, עד שנת 2012. מקדמת אנשים ורעיונות שבעבר חונכה לדחות - במיוחד להיות אמפטי לאנשים שחצו את הקווים. ביל קלינטון, נשיא ארצות הברית לשעבר, איתו שוחח פרימן על משמעות הכוח ומשקלו בארצות הברית ובעולם.
פרקי הסדרה "הסיפור שלנו עם מורגן פרימן" ישודרו בימי ראשון בשעה 22:00 החל מ- 14.1.


"חודש החתולים הגדולים" בינואר 2018 בערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק WILD HD

החל מ- 7.1.18 בשעה 19:00 בנשיונל ג'יאוגרפיק

"חודש החתולים הגדולים" משודר החודש בערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק WILD HD עם מספר תוכניות בהקרנת בכורה. יגוארים בברזיל, אריות בטנזניה, צ'יטות בקניה, טיגריסים בהודו ועוד.
כשמדובר בהצלת החתולים הגדולים ברחבי העולם, "קטיטוד" (catitude) הוא הכל. עם מינים מדהימים כמו צ'יטות, נמרים ואריות שמספרם בעולם יורד, ינואר השנה שואג יותר מתמיד עם לוח שידורים שמטרתו להעלות את המודעות למצוקתם של החתולים הגדולים ברחבי העולם.
"ממלכת האריות" - שלושה אריות בקרב על טריטוריה, מזון וכוח בסדרה דרמטית בת 3 פרקים "ממלכת האריות" שתשודר ביום ראשון 7.1 בין 19:00-22:00.
"צ'יטות" - הדוקומנטריסט המפורסם בוב פול מספר את סיפורה של צ'יטה וגוריה בתוכנית "צ'יטות" שתשודר ביום ראשון 14.1 בשעה 19:00.
"הטיגריסית המפורסמת בעולם" - סודות הטיגריסית האגדית מאצ'לי, לוחמת אמיצה ששלטה על טריטוריה באזור המערבי של הודו, היתה ידועה כמלכת רנת'אמבור והתברכה בארבעה מחזורי גורים בתוכנית "הטיגריסית המפורסמת בעולם" שתשודר ביום ראשון 21.1 בשעה 19:00.
"יגואר מול תנין" - הצלמים של נשיונל ג'יאוגרפיק, סטיב ווינטר וברטי גרגורי, עוקבים אחר טורף העל של ברזיל באזור הפנטרל בתוכנית "יגואר מול תנין" שתשודר ביום ראשון 28.1 בשעה  19:00.

מעבר לאירוע הטלוויזיוני, חודש החתולים הגדולים הוא זרוע של תוכנית ארוכת טווח לה מחויבת נשיונל ג'יאוגרפיק - הפחתת הירידה במספר הפרטים בקרב החתולים הגדולים בטבע.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי