מטחנת קפה delonghi 520 - עדכון

לפני כמעט שבועיים כתבתי חוות דעת על מכונת קפה ומטחנת קפה של דלונגי ולאורך הזמן אני חייב לעדכן ולהמשיך לכתוב על מה שאני מוצא בהן כטוב ובעיקר מה שלא.
היום אני אכתוב על משהו קטן אולם מאוד מעצבן ביחס למטחנת הקפה.
נתחיל מכך שהמכונה מתפקדת מצויין - כל עוד אני טוחן ישירות לתוך הכלי היעודי לקפה, ועוד דבר שעכשיו אני חושב עליו - מדוע אני לא יכול לטחון ישירות לכל כלי.. הרי אם במקרה הקופסא תשבר לי אני אאלץ לרכוש קופסא מתאימה - יעודית למכונה בכדי לטחון ישירות אליה.. קצת מאכזב אולם עדיין לא הגעתי לנקודה הזו אבל עדיין נקודה למחשבה, היום אני רוצה לחזור אל האביזר לטחינה יעודית לידית הקפה
מאיפה הכל מתחיל?
קניתי קפה חדש - אחרי חוות הדעת שלי על הקפה שיש לי ורציתי לנסות אותו אולם בתוך הקופסא היה לי קפה טחון ולא רציתי לערבב בין הסוגים, לקחתי את האביזר היעודי לידית הקפה והתחלתי לטחון ישירות לידית.

כאן נושא האכזבה מתיכנון חלקי המכונה הוא עצום, כאילו שמי שמתכנן את המכשיר לא משתמש בו אחרי זה, ולמה?
בזמן הטחינה של הקפה לידית כל כך הרבה קפה מתעופף לצדדים וכל האזור מסביב למכשיר מתלכלך אולם זה לא רק נושא הלכלוך אלא גם כמות הקפה שמתבזבז לי לאורך זמן, מדוע אי אפשר ליצור אביזר שמעביר את הקפה הטחון ישירות לידית ללא בזבוז ולכלוך, היו צריכים להאריך את הצינור הפנימי בעוד סנטימטר בכדי שכל הקפה הטחון ירד ישירות לידית עצמה..

חזרתי להשתמש בקופסא לטחינה וערבבתי את סוגי הקפה שיש, לא אופטימלי אולם עדיף מבחינתי על בזבוז קפה ולכלוך..

אני לא רואה את עצמי רוכש מכונת טחינה אחרת בעתיד הקרוב מאחר והמכונה עד עכשיו משרתת אותי טוב ועושה את מה שהיא צריכה לעשות, אני אנסה לשפר את החלק ואם אצליח אני אכתוב על זה.

מסקנה - 
סרטונים ביוטיוב על המכונה לא מעבירים ולא מראים את כל האמת עליה, כן היא טובה אולם לצערי חלק אחד ממנה - אביזר הטחינה לידית - לא שימושי בכלל.
אם אתם מחפשים מכונת טחינה לקפה אשר תטחן לכם את הקפה ישירות לידית המכונה לא הייתי ממליץ על המכונה הזו, אם אתם רוצים לטחון לקופסא היא עושה עבודה טובה וכאן אני חוזר לנקודה הראשונה שלי - מדוע אני לא יכול לטחון לכל קופסא וחייב להשתמש בקופסא היעודית שהגיעה עם המכונה, הייתי בודק מכונות אחרות בכדי להשוות ולראות אם הן יכולות להתגבר על הבעיות שמצאתי במכונה הנוכחית.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי