מה יש לאפל עם העברית ומדוע צוות הפיתוח שלהם מרשה את זה

זו כותרת קצת קשה במיוחד שלא ברור על מה ומה אני רוצה לומר כאן, אז זה די פשוט.
הכל התחיל מגרסה ios 10 שהוסיפה תמיכה יותר טובה בעברית ובנוסף שינתה כמה דברים.
אני יודע שיש צוות פיתוח לעברית ועוד שיושב באזור אירלנד והוא נותן את התמיכה שלו לגרסאות העברית שמגיעות לאייפון ואני עדיין לא מבין איך הם יכולים להרשות את הנושא ולא לדווח עליו, הסיבה היחדיה שאני יכול לחשוב עליה היא שהם משתמשים באייפון שהוא בשפה האנגלית ולא העברית כשפת מכשיר.
ועכשיו על מה אני מדבר?
אני מדבר על דבר קטן שנקרא טיימר ובנוסף שעת שינה.. אולם בעיקר טיימר
מה הבעיה שלי איתו? הוא הפוך! יש צורה אוניברסלית לייצוג המספרים, משמאל לימין, כאשר אנחנו מציגים סטופר, שעון וכדומה אנו מציגים את השעות בצד השמאלי ביותר ולאחר מכן ימינה לו את הדקות ויותר ימינה את השניות, בגרסה 10 אפל החליפו את הצדדים של השניות והדקות כך שהדקות היו מצד ימין והשניות מצד שמאל.
בגרסה ios 11 הם הוסיפו טיימר של שעות, מאחר והייתי עד היום בשפת מערכת אנגלית לא ראיתי את השינוי שהיה אולם היום החלפתי את השפה של האייפון בכדי לראות אם הם שינו את זה מגרסה 10 והתברר לי שלא! זה נראה כך
למה? איפה זה נראה הגיוני?
התחלתי לבדוק האם יש להם עוד טעויות ומצאתי עוד טעות כל כך קרובה לטיימר - שעת שינה - ב 2017 לא הגיע הזמן שימי השבוע יוצגו נכון?
ממתי השבוע שלנו מתחיל ביום שני? ואיפה יום שבת? למה יום ראשון נמצא בצד שמאל?
ברור לי שיש המון מקומות שהשבוע מתחיל ביום שני ( וזאת גם הסיבה לשיר המפורסם  idont like monday ) אולם להם יש גם את יום שבת לנוח מעבר ליום ראשון, למה לנו את יום שבת ולמה השבוע שלנו לא מתחיל ביום הנכון?
מה קורה עם צוות הפיתוח של אפל? הם מתעסקים רק בסירי? נכון שכיום היא עונה בעברית אבל למה אני צריך את זה??

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי