ממווווובמבר - ממחר

מעבר למעבר של מספרי הערוצים והחלוקה משני ערוצי טלויזיה לשלושה - יש דברים יותר מעניינים ויותר חשובים מזה - אבל מי לעזאזל עדיין משתמש בשלט שיש בו מספרים וצריך ללחוץ על מספר ספציפי בכדי לעבור ערוץ??
בכל מקרה - מחר מתחיל חודש חדש - נובמבר - אשר בו מעלים את המודעות לסרטן הפרוססטה אצל גברים והחודש נקרא מובמבר מהמילים נובמבר ומוסטש ( שפם - באנגלית ), בשנים הקודמות נאבקתי בגידול שפם וזקן ומי שמכיר אותי יודע כמה קשה לי עם הנושא, הגירוד, הלכלוך שנתקע בשערות האלו, החום והזעה שנצברים בפנים יכולים לשגע אותי ועדיין כל שנה אני מחליט שאני מתחיל את החודש חלק ומשתדל לסיים אותו ללא גילוח, שנה שעברה הצלחתי להחזיק שלושה שבועות ותוך כדי לעצב לי שפם וזקן נחמדים אולם בלחץ הילדים שלי הורדתי אותי מאחר וקיבלתי תגובות שזה דוקר.
גידול השפם והזקן ב10 שנים האחרונות התחיל להיות אופנתי כמו בשנות ה70 ואפשר לראות הרבה אנשים צעירים שלא מתגלחים ומגדלים ראש דשא הפוך על הפנים שלהם, אישית כאשר הזקן ארוך מידי הוא נהייה לא מושך ולא יפה, זקן מעוצב באורך אחיד ומטופח יכול להיות דבר יפה אולם כאשר המגדל לא מתפח אותו ונותן לו דרור לגדול רק בכדי לא להתגלח זה קצת מגעיל  -בדיוק כמו ראסטות..

בכל מקרה נסחפתי מעבר למה שרציתי בעיקר הנושא.. ממחר מובמבר, אם אתם יודעים מה זה - נפלא, אם לא.. תחפשו על כך ותחכימו

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי