הורים וילדים מעצבנים

אז זה קצת פוסט שונה וקצת מאוד זועם על כל ההורים הכביכול כל כך נחמדים שלא שמים לב לילידם שלהם ומה הם עושים - כי הילד שלהם משחק תמיד קרוב אליהם או שהוא לא עושה שום דבר רע, אז תתחילו לפתוח את העיניים שלכם! הילדים שלכם מפלצות קטנות ומגילות ואתם כההורים שלהם אחראים לכך ואתם לא פחות מגעילים ומפלצות מהם מאחר ואתם לא נותנים להם את החינוך הדרוש ולא מתיחסים אליהם.
ולמה אני כל כך ביקורתי ורע? זה לא בטבע שלי אולם לפעמיחם ההורים האלו כל כך מעצבנים אותי עם החוסר יחס שלהם לסביבה עד שהם לא רואים שהילד שלהם מציק לחתול או זורק חול על ילד אחר, מרביץ, מקלל או מפיל אופנים של אנשים ואז קופץ להם על הגלגל.
כן זה יכול להיות מצחיק כל מה שכתבתי כאן אולם זה לא!
שילד עובר זוג זוג ומפיל וקופץ עליהם והאמא שלו עומדת ומדברת עם אמא אחרת ולא מביטה מה הילד שלה מטר ממנה עושה זה חמור מבחינתי, במיוחד שאני מבקש מהילד לא לעשות את זה והוא שואל בפליאה למה? ואיך ההורה לא מסתכל מי מדבר עם הילד שלו? מי מזיז את הילד שלו?

כן לסיכום יש אנשים שהם חראות, אנשים שלא מעניין אותם כלום חוץ מעצמם!
אני מקווה שאתם לא נתקלים בהרבה כאלו - כי אני נתקל ביותר מידי כאלו ביום יום

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי