מה עובר על גוגל ועדכון הנקסוס 5X

בהתחלה רציתי לכתוב כמה העדכון האחרון היה מהיר ( פחות מ7 דקות להורדה והשלמת תהליך העדכון ) ואיך המכשיר הרבה יותר מהיר, אולם הדבר הראשון שראיתי היה אייקונים שונים ומרובעים, הלו גוגל לא דיברו על עיצוב חדש ויפה שנכנס בגרסה 6 והמשיך ב7? ואם הוא המשיך ב גרסה 8, מדוע לשנות אותו רק למכשרי הנקסוס ללא יכולת להחליף את האייקונים למצב הקודם שלהם?
חיפשתי את הנושא ברשת והבנתי שגוגל הכניסו את היכולת לשנות את האייקונים רק במכשירי הפיקסל שלהם, אני נמנע מלהתקין אפליקציות שלא מגיעות מהחנות של גוגל ולכן התקנת המשגר של הפיקסל לא יותקן אצלי במכשיר מאחר והוא לא נמצא בחנות של גוגל - למרות שהוא יכול לפתור לי את כל הבעיות.
התקנת משגר צד שלישי - תקופה ארוכה נעזרתי בנובה אולם מצאתי שהמשגר של גוגל יותר שימושי בשבילי.
האמת שמאז שרכשתי את האייפון אני לא משתמש במכשיר ביום יום ולכן אני לא יכול לומר איך המכשיר במיוחד שבעיקר סבלתי מלאגים בשימוש בטלגרם ו- וואצאפ.
אולם מהשימוש המעט שאני כן עושה איתו אפשר לומר שהמכשיר מגיב הרבה יותר לאט,
העדכון האחרון נתן למכשיר חיים מאוד קצרים מבחינתי, הוא מתעורר מאוד מהר לחיים לאחר ההפעלה אולם בכל הנוגע לעבודה עצמה המכשיר עובד לאט, קפיצות ולאגים כאילו הוא צריך לעשות כמה פעולות בו זמנית.
לסיכום, גוגל די אכזבו אותי עם העדכון האחרון ועדכון האבטחה של אוקטובר, אולי המכשיר בטוח אולם הוא זז כל כך לאט.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי