ביצים זה - OUT

זה לקח הרבה זמן והמון משינוי מחשבתי מאחר ולא יכולתי לעשות את זה לילדים שלי, הבית הפך לטבעוני לגמרי,


 עד היום היו לי ביצים - אורגניות - בבית והשתמשתי בהן כתרוץ לאם הילדים רוצים לאכול יהיה לי ואני לא אמנע מהם, וכבר תקופה ארוכה אני רוצה להוציא את הביצים אולם זה דרש ממני יותר מידי, ימים שאני לא יכול להכין ארוחת בוקר אשתי הכינה לילדים וביצה זה הדבר הכי קל, ולא יכולתנו לוותר על הרעיון שיש שם חלבון, שזה בריא! מה??? אני אומר שביצים זה בריא? הרי אני לא חושב כך, ועדיין מחלחל בנו מחשבות מהעבר ורעיונות על מה טוב ומה יותר טוב ומה אנחנו צריכים לתת לילדים שלנו לאכול, אז אין יותר ביצים אצלי בבית ותמיד חשבתי שבסופו של דבר אנחנו מתרגלים למה שיש וכך גם הילדים שלנו, הם הרי מאמצים בקלות כל דבר, בין אם הוא מוצא חן בעיננו ובין אם לא, כאשר יש מצב נתון אנו מתרגלים אליו וכך יהיה גם עם הביצים.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי