הצמד - The Deuce - סדרה חדשה בסלקום

זה לא סוד שאני אוהב את השירות של סלקום , כל כך הרבה תכנים במחיר שפוי, ובקרוב סדרה חדשה בשם ״הצמד״ -  The Deuce - מיום שני 11-9-17,

בסדרה 8 פרקים של 60 דקות ( קצת ארוך לטעמי - מעדיף 45 דקות אולם עוד 15 דקות לא ישברו אותי… ) בסמוך לשידור בארה״ב ובכיכובם של גיימס פרנקו ומגי גילנהול ( סליחה על הבורות.. מי זאת?? את בעלה אני מכיר)

הסדרה משודרת תחת HBO ומתארת את התפתחות והתחזקות תעשיית הפורנו בניו יורק משנות ה70 ועד אמצע שנות ה 80 על ידי הצגת הנושא מעיניהם של זונות, סרסורים, שוטרים, יורי סרטים ומאפיונרים.

ובנימה אישית - אני אישית רק מקריאת הנושא לא ממש מתחבר לסידרה והיא לא נשמעת לי מעניינת מספיק בכדי שאני אשקיע זמן ואצפה בסדרה על זונות סרסורים משטרה יוצרי סרטים ומאפיונרים - את זה אפשר לראות בחדשות היום יום… אולם כל דבר מחייב התנסות וכאשר היא תעלה לשידור אין ספק שאנסה אותה

"הצמד"  The Deuce
סלקום tv
ימי שני, החל מה- 11.9.17
 הדרמה הנועזת והמדוברת של HBO
מבית היוצר של יוצרי "הסמויה" - דיוויד סימון וג'ורג' פלקנוס
ובכיכובם של ג'יימס פרנקו ומגי ג'ילנהול
8 פרקים בני כ-60 דקות בשידור שבועי, בסמוך לשידור בארה"ב
 הסדרה המדוברת מתארת את התפתחותה והתחזקותה של תעשיית הפורנו בניו יורק של שנות ה- 70 ועד אמצע שנות ה- 80,
את סיפור הלגליזציה של התעשייה לצד המאמצים "לנקות" את אזור ה"טיימס סקוור"
דרך סיפוריהם של דמויות מהתעשייה - זונות, סרסורים, שוטרים, יוצרי סרטים ומאפיונרים

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי