ההכאב ראש שבהזמנת איש תיקונים הביתה

אז בשבועו האחרונים אני מוצא את עצמי מחפש אנשי מקבוצע לביצוע תיקונים בבית, אחרי שרואים את התוכנית של יצאת צדיק או פשוט את החדשות יש הרגשה קצת מפחידה בלהזמין מישהו הביתה שיתן לך מענה על בעיה - במיוחד שאתה לא מבין בבעיה שום דבר, וכך חיפשתי כמה אנשי מקצוע ונזכרתי באתר מאוד נחמד שכלל דירוגי בעלי מקצוע - מדרג, נכנסתי לחפש באתר וגיליתי שיש גם אפליקציה לטלפון - כבר עכשיו אני מבהיר שאין לי קשר לאפליקציה ולשירותים ולא קיבלתי שום פניה מהם לסקור את השירות שלהם, פשוט הייתי זקוק לאיש מקצוע.
וכך חיפשתי איש שיתקן לי את החלון ומצאתי בן אדם נחמד שהגיע אלי מהר מאוד ועמד בדרישת התשלום שנקבעה קודם, מעבר להכל הוא גם סידר לי עוד כמה דברים בבית ( אשר יותר הפריעו לו מאשר לי ) ללא תוספת עלות, וכך לאחר ניסיון מוצלח ועוד בעית ניאגרה שגיליתי חיפשתי עוד עזרה, הפעם עבדתי עם האפליקציה ויצרתי קשר עם אדם שהגיע אלי למחרת, לפני שהוא הגיע יידעתי אותו במהות התקלה ( מאחר ואני אוהב להתעסק עם דברים מצאתי את הבעיה לבד אולם לא היה לי את הידע לתקן לבד - לא בפעם הראשונה ) כך שהוא הגיע אלי הוא ידע בדיוק מה הוא צריך לעשות, האמת שברגע שהוא נכנס משהו נראה לי מוזר מאחר והוא נכנס עם שני דברים - מפתח צינורות וספר חשבוניות, הוא בדק והסתכל, התחיל לפרק את הניאגרה ותוך כדי הוא שינה את דרישת התשלום, כאשר שאלתי מה השתנה התשובה שלו הייתה מאוד מתומצתת, אמרתי אוקי, אני סומך עליך ( מאחר והיה לי ניסיון טוב עם אנשי המקצוע שהזמנתי והדירוג שלו היה גבוה ), יצאתי מהחדר ודיברתי עם אשתי, הלכתי לחדר אחר ואשתי נכנסה לדבר איתו ולשאול אותו מדוע המחיר השתנה, כאן הדברים נהיו מאוד מוזרים מאחר, חזרתי לחדר השירותים ואשתי הלכה אחורה בזהירות, נתקלה בי והייתה מופתעת, הבחור הסתכל עלי אמר מילה לא ברורה שהוא מחייב אותנו על שום דבר ופשוט יצא מהבית, כן, הוא אמר לי ששום דבר לא קרה, הוא לא מחייב אותי על הכמה דקות שהוא היה אצלי ופשוט יצא מהבית שלי והלך לדרכו, אשתי ואני היינו המומים וניסינו להבן מה בדיוק קרה עכשיו, מדוע בן אדם, בעל מקצוע שנשאל שאלה מאוד פשוטה לגבי העבודה שהוא מבצע החליט שהוא פשוט הולך.
לאורך כמה שעות אשתי ואני היינו מאוד מעורערים ולא הבנו מה קרה, האם אמרנו משהו, האם לא היינו בסדר ומה קרה בדיוק בפחות מ10 דקות של שהייה שגרמו לבחור ללכת.
לקחתי לעצמי כמה שעות וחיפשתי מישהו אחר, הביטחון שלי קצת התערער בבחירת אנשים ודי פחדתי שיגיע אלי עוד מישהו שישחק משחקים ואני לא אוכל סמוך עליו.
ישבתי על האינטרנט ובדקתי מחירים, בדקתי אנשים וניסיתי להבין האם המחיר שהבחור ביקש היה בסדר או לא, לאחר כל אלו החלטתי שאני יושב ופותר את הבעיה בעצמי, פירקתי את הניאגרה, הוצאתי את כל החלקים וניקיתי אותה, לאחר מכן ישבתי וניסיתי לחבר את המערכת שהייתה לי לניאגרה, הבנתי מה הבעיה ועל מה הבחור דיבר, חזרתי אל אשתי והסברתי לה את מה שהבחור שברח לא הסביר, קודם כל הבנתי שהבעיה לא הייתה בנו אלא בבחור עצמו, לאחר מכן לקחנו כמה שעות לנוח ולבסוף התקשרתי למישהו אחר, הוא היה באמצע עבודה ולכן השיחה  הייתה מאוד קצרה ועיניינית, לאחר החלפת מספר הודעות קבענו שעה, מהרגע שהבחור הגיע אלי הכל נראה שונה, סיפרתי לו את מה שהיה ומה קרה והוא היה לא פחות בשוק מאיתנו, הוא עבד וסידר לי את הבעיה כאשר לאורך כל הדרך הוא מסביר לי מה הוא עושה ולמה הוא עושה כל דבר - אין מה לעשות - אני אוהב להבין איך דברים עובדים ואני אוהב לתקן דברים לבד ולכן אני שואל הרבה שאלות ומתעניין, זה יכול להתפרש אצל חלק מהאוכלוסיה כקרציה אולם יש הרבה אנשים שמעריכים את זה ואוהבים להסביר מה הם עושים - במיוחד לאנשים שאין להם מה להסתיר..

לכן אם אתם מחפשים אינסטלטור נהדר לבית, כזה שיעשה את הדברים עם חיוך ובצורה נעימה, אחד מקצוען שיסביר לכם גם מה הוא עושה ולא יחטוף פיק ברכיים יש לי המלצה על אחד כזה - אורן רדה - 052-2923939

וכן אין מה לעשות חלק מההתנסויות שלנו בעולם הוא גם עם אנשים לא מוצלחים, העיקר שיש חוויה מתקנת.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי