סקירת אפליקציה למק walter 2




קצת רקע על מוצרי אפל - בכדי להעביר שירים, סרטים או ספרים לתוך האפליקציות המובנות של אפל אנחנו צריכים שהם יהיו על המחשב שלנו, מסודרים בתוך אייטונס ואנו צריכים לסנכרן את המכשיר שלנו עם המחשב.

לפני כשנתיים יצאה אפליקציה למחשב אשר מייתרת את השימוש באייטונס ואת שאר המגבלות כגון סינכרון המכשיר עם המחשב הספציפי שאיתו אנו עובדים, אפל לא נותנת לסנכרן את האייפון או האייפד עם שני מחשבים! וכאן נכנסה Walter לתמונה, בחיבור כל מכשיר עם iOS יכולנו להעביר שירים וסרטים לתוך המכשיר שלנו, גם אם הן לא נמצאו בכונן המחשב, גם אם הן לא הופיעו באייטונס וגם אם המכשיר שלנו או של מישהו אחר לא מסונכרן עם אותו מחשב.

לפני מספר שבועות יצאה גרסה חדשה של Walter  - הגרסה השנייה אשר מוסיפה מספר תכונות כגון: העברת ספרים, העברה מהירה יותר, פורמטים שונים והכי חשוב מבחינתי זה העברה אלחוטית אל המכשיר!.

לאחר שנוריד את Walter למחשב אנו נתבקש לחבר בפעם הראשונה את המכשיר שלנו בעזרת כבל,

 כאשר נעשה זאת אנו נוכל להעביר את כל הקבצים הדרושים לנו לתוך המכשיר, בנוסף נוכל לפתוח את ההגדרות ולסמן העברה אלחוטית - אשר מסומנת שהיא נמצאת בבטא - אולם עובדת בצורה יציבה מאוד על פי מה שניסיתי.

אחד הדברים שאהבתי ואני מאוד מעריך הוא התמיכה אחורה במכשירי אפל, יש לי אייפוד נאנו דור 3 והחלטתי להשמיש אותו כנגן לבת שלי, לצערי בכדי שאני אוכל להעביר לה שירים הייתי צריך לשים את כל הרפטואר שהיא רצתה על המחשב ואז לסנכרן אותו.

Walter 2 עולה 40 דולר למשתמש חדש ואם אתם משדרגים מהגרסה הראשונה המחיר הוא חצי - 20 דולר, מבחינתי זאת אפליקציה חובה מאחר והכונן במחשב שלי בעל נפח נמוך, אני לא שומר את כל המוזיקה, הסרטים או הספרים שלי על המחשב אלא על כונן נייד, העברת הקבצים ללא צורך בסנכרון עם אייטונס מונע ממני להעביר את הקבצים למחשב ולשמור עליהם שם, לסדר אותם באייטונס ולשמור על מחשב נקי, השימוש בסנכרון האלחוטי הוא בדיוק מה שהסנכרון של אפל היה אמור להיות על פי דעתי אולם לא עבד מספיק מהר ובצורה נוחה כמו בWalter 2. 

מבחינתי אפליקציה חובה בכל מחשב שלבעליו יש אייפון, אייפד או אייפוד!


תגובות

  1. לא יודעת אם עדיין קיימת האפליקציה, אם אכן עדיין קיימת אשמח להוריד אותה לipad שלי.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי