עדכון נקסוס 5x לגרסה 7.1.1

היום בשעות הבוקר המאוחרות קיבלתי הודעה מהטלפון שלי שיש עדכון גרסה - אבטחה ומערכת - 7.1.1 הגיעה לוקסוס 5x שלי מהר יותר מהצפוי.. קראתי באיזה מקום שגוגל מחלקת את העדכונים לא בצורה שווה, מתחילה עם 10 אחוז משתמשים ולאחר כמה ימים עוד 20 אחוז בערך ולאחר עוד כמה ימים לכל השאר, בכל מקרה לעיניין העדכון - שקל בערך 650 מגה וירד מהר והותקן לא פחות מהר במכשיר אצלי.

שינויים שראיתי: לא הרבה, ההגדרות מסודרות שונה ויש את האפשרות לעזרה כמו במכשירי הפיקסל,
 
 
 מגירת האפליקציות עדיין עולה בצורה הרגילה - על ידי הלחיצה ולא על ידי גרירת האצבע, מה שכן גיליתי הוא תפריט חדש להגדרות מפעיל האפליקציות שנשאר המפעיל הרגיל של גוגל ולא של הפיקסל.
 
אנו נוכל למצוא מגוון הגדרות שירחיבו את האינטגרציה בין google now למסך הבית שלנו, אם עד היום בכדי לקבל עדכונים למזג אויר או נסיעות החלקנו הצידה וגילינו את google now מהיום אנו נוכל לקבל עדכונים ישירות למסך הבית על ידי ווידגט קטן שיופיע לנו מתחת לשורת החיפוש של גוגל.

בהגדרות המהירות מופיעים לנו עכשיו שישה לחצנים ולא חמישה כמו קודם
 
האם המכשיר מהיר יותר? לא יודע, לא הרגשתי הבדל בפעולה, 
האם הוא עלה מהר יותר? לא נראה לי, באיזה מקום ראיתי שהמעבר בין גרסה 6 ל7 זמן ההדלקה התארך לפחות פי שניים ונראה לי שהוא נשאר זהה גם כרגע, אני זוכר שרכשתי את המכשיר לפני שנה הוא תפקד הרבה יותר מהר..
כן מצאתי שיפור בפעולת המצלמה וקצת יותר חדות מתוך אפליקציות לדוגמת טלגרם וואטצאפ.
משק המצלמה שופר והתווספו אופציות כדוגמה שליטה בכמות האור, סוגי רשת שונים וצילום במצבי תאורה.
 

לסיכום שנה אחרי -
עברתי מהאייפון לפני שנה, החלטתי שהפעם אני נותן צ'אנס נורמלי ואמיתי למכשיר אנדרואיד - מעבר לכך שלא רציתי לשלם את המחיר הגבוה בעבור אייפון חדש.
שנה אחרי עם מכשיר אנדרואיד אני לא יכול לומר שאני מרוצה אולם אני לא יכול לומר שהייתי מרוצה גם עם מכשיר אייפון חדש, אני חושב שהרבה מהגישה שלי השתנתה וזה בעיקר מה שגרם לי להמשיך לחיות עם מכשיר הנקסוס.
גוגל עשו עבודה לא רעה עם המכשיר ויצאתי די מרוצה ממנו, אני חושב שהבנייה הייתה יכולה להיות קצת יותר איכותי למחיר שהוא נמכר, גוגל לקחו את הנושא צעד קדימה עם מכשירי הפיקסל שלהם והייתי שמח מאוד לאחד כזה - אולי שנה הבאה..
אם אני מביט שנה אחרי על המכשיר ואיך שהוא עובד - אני יכול לומר שאני שמח איתו, יש לו יתרונות שבאייפון אין ולהיפך, אולם הכרת שתי מערכות ההפעלה וההיתנסות איתן רק מלמדות אותי יותר.
 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי