Lumafusion סקירת אפליקציה

Luma fusion 
 
בקרוב מאוד תגיע לאייטונס אפליקציה חדשה לעריכת וידאו - לא פעם סיפרתי כמה אני אוהב לערוך וידאו ועוד יותר אני אוהב לעשות את זה על האייפד! 
לפני מספר שנים סקרתי את pinnacle studio והרבה מאוד זמן השתמשתי בה לעריכת וידאו, לאחרונה עבדתי עם ה-imovie באייפד ובמק בכדי לראות ולהתנסות במה שאפל מציעים - באייפד אנו מקבלים אפליקציה טובה ופשוטה לעבודה ומאוד ערומה מפיצרים ובמק אנו מקבלים אפליקציה סבירה אשר מוסיפה תוכן נהדר - לא פעם אמרתי שאפל צריכה להוסיף את גרסת הfinel cut pro שלה לאייפד - גם אם זה בתשלום.

ולעיניין שלנו.. חברת luma touch הביאה לנו עד היום שתי אפליקציות לאייטונס סטור - אחת פשוטה של trimming ושינוי הזויות luma clip והשני luma fx להוספת אפקטים, בעוד ביומיים תגיעה לאייטונס סטור האפליקציה החדשה שלהם לעריכת וידאו בשם luma fusion - אפליקציה מלאה אשר מכילה בתוכה את שתי האפליקציות הקודמות ועוד יכולות, יצא לי להיות בטא טסטר לזמן קצר מאוד אולם מהר מאוד התאהבתי בקלות ובפשטות של העבודה, בחלקה היא מזכירה את pinnacle studio אולם יש הרבה יותר יכולות, העבודה איתה על האייפד והשינויים שאנו יכולים לעשות למצב נתון הם אין סופיים, 

נתחיל מהממשק - ממשק פשוט אשר לא דורש יותר מידי הבנה והחלק הנהדר הוא שאנו יכולים להתאים את הממשק לצורת העבודה שלנו,

 אנו יכולים להזיז ולהחליף את מיקום האלמנטים, להגדיל ולשנות את מסך העבודה כך שיתאים לנו!
 
מעבר להוספת תמונות, סרטונים ומוזיקה שזה דבר שכל אפליקציה יודעת היום לעשות אנו יכולים לעצב פתיחים משלנו, אנו יכולים לקחת פתיח קיים ולשנות ולהתאים אותו כך שהוא יתאים לצרכים שלנו ולשמור אותו לעבודה עתידית.
עוד חלק מאוד נחמד הוא עבודה עם הפריימים, אנו יכולים לשנות ולעצב מעברונים (transition) שיתאים לנו על ידי סליידר וקביעת נקודות יחוס לשינוי הכניסה של כל אלמנט.
האפליקציה מכילה בתוכה מגוון רחב של אפקטים שניתנים לשינוי והתאמה בתוך הסרטון.
בסיום העבודה אנו יכולים לייצא את הסרטונים ( בהתאם לסוג האייפד והאייפון שיש לנו ) עד ל4K למגוון עננים ורשתות חברתיות או לפתוח אותו באפליקציה אחרת.
 
 
בעדכונים עתידים יתווספו לאפליקציה היכולות של הקלטת קול לסרטון, עבודה נוספת עם אפקטים, עבודה מדוייקת עם אורך סרטון, קיבוץ מספר סרטונים, storyboarding , ותמיכה בעברית קבצי קול לאפליקציה מאפליקציות אחרות.

דבר אחד שהיה חסר לי הוא הפתיחים המוכנים שהיו בpinnacle studio  שיכולנו לשלב בהם תמונות וליצור מהר מאוד פתיח מותאם אישית, כאן אנו נעבוד "קצת" יותר קשה אולם האפשרויות הן אין סופיות.
ועכשיו לסיכום השימוש באפליקציה לאחר הפתיחה הארוך...

מי שמחשיב את האייפד או האייפון שלו לכלי עבודה ורוצה לערוך בצורה איכותית ומושקעת את הסרטונים שלו, רוצה ונהנה מיצירה אישית ימצא את האפליקציה כמתאימה ביותר, היא לא זולה 20 דולר לשבוע הראשון ולאחר מכן המחיר יהיה 40 דולר, אולם ככלי עבודה ויצירה עם יכולות אין סופיות, יצוא העבודה ב4K, ואיכות שלא מביישת אפליקציות למחשב - היא שווה כל דולר.
בקרוב מאוד להורדה
בקרוב אעלה סרטוני הסבר על שימוש באפליקציה

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי