סלקום טיוי באפל טיוי סקירה מהירה

סקירה מהירה של האפליקציה החדשה של סלקום לאפל טיוי 4 

סלקום עשו מהלך נכון מבחינתי וכך גם אפל, הכנסת האפל טיוי לישראל בעוד דרך תעשה רק טוב לאפל, אז מה אני חושב על האפליקציה החדשה של סלקום? מה אני חושב על כך שמהיום סלקום יתנו למי שמתחבר אליהם אפל טיוי ולא ממיר?
מהלך מצויין של סלקום ואפל מבחינתי ואני אסביר מדוע אני חושב כך.

מבחינת סלקום - מי לא רוצה מכשיר של אפל בבית, הקופסא הקטנה של אפל היא מעבר לממיר, היא עולם תוכן, עולם משחקים, תמונות, וידאו, הזרמת מדיה ממכשירי האייפון והאייפד ובעיקר השלמת החיבור של המשתמשים בין מכשירי הסלולר לטלויזיה, סלקום מציעה למשתמשים את העתיד, לא עוד מכשיר מסורבל שיושב בסלון עם הרבה כבלים אלא קופסא קטנה ואלגנטית ( בצבע שחור ) שנותנת פיתרון מקיף להרבה תחומים.

מבחינת אפל - אין דרך יותר טובה להעמיק את הקשר בין הצרכן לאפל על ידי מכשיר קטן ונחמד שישב לנו בסלון, למי שזה מכשיר ראשון הדבר יהיה מלווה ביצירת מייל אצל אפל, הכנסת כרטיס אשראי ( אם נבחר ) בחנות האפליקציות, ופתיחת שער לעולם חדש של מוזיקה אשר זמינה להורדה, סרטים וסדרות, משחקים ושירותי סטרימינג חדשים שלא תמיד אנו יכולים לקבל אותם במקום אחר.

מבחינתי המהלך עושה טוב לשתי החברות ואני מאמין שמי שיצטרף כיום לסלקום זה יהיה בעיקר להנות משירותי טלויזיה איכותית במחיר נהדר וקבלת האפל טיוי בהשאלה ( ניתן גם לרכישה ב36 תשלומים של 30 שח ).

לאחר שסלקום שחררה את אפליקציה לאייפד שיבחתי אותה והשוואתי אותה לאפליקציה של יס - שהייתה מבחינתי הרבה יותר מסורבלת, גם הפעם אני שמח לומר שהניווט באפליקציה פשוט, נוח ובעיקר מזמין, סלקום ממשיכים את חווית הצפייה בטלויזיה על ידי הדבר הראשוני ביותר והוא פשוט הניווט, השימוש באפל טיוי לניווט ובחירה הוא בין הקלים שיש, החלקת האצע לכיוון הרצוי ולחיצה על המשטח הרגיש ואני בוחרים את התוכנית הרצוייה.
 הכניסה לאפליקציה מתבצעת בעזרת הקוד האישי אותו קיבלנו בעת רכישת השירות, מעבר לאפל טיוי אנו נוכל להתחבר גם דרך שני מכשירי ניידים אחרים - טאבלט או סלולר. 
 מבט קצר על האפליקציה בסרטון הבא

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי