JBL go - סקירת רמקול אחרי שנה שימוש

לפני כמעט שנה ( בנובמבר 2015 ) כתבתי על הרמקול של  jbl  שקיבלתי לסקירה, אני חושב שהיום - שנה אחרי הגיע הזמן לחזור לחוות דעת שלי ולראות אם הרמקול עדיין עומד בציפיות ואיך הוא היום, האם עדיין כדאי לרכוש אותו ומי המתחרים שלו בשוק שנה אחרי.

הכתבה מלפני שנה אפשר למצוא כאן
הרמקול מלווה אותי במהלך היום, ברכיבה על אופניים, בפיקניקים, בבית, בטיולים ובגינות.
אני מקפיד לטעון את הרמקול לפני שאני יוצא למקומות רחוקים או שאני יודע שאני הולך להשתמש בו הרבה זמן - כמו לטיול או בפקניק, אולם במהלך השגרה הוא פשוט נמצא על האופניים שלי ואני טוען אותו בערך אחת לשבוע עד שבועיים.
איך חיי הסוללה לאחר שנה של שימוש, בהצהרת היצרן הרמקול יכול וצריך לספק לנו 5 שעות של שמע, משהו שלא תמיד מצאתי נכון במהלך השימוש שלי איתו, אולם הנושא תלוי בעוד גורמים כמו קליטה ועוצמת שידור, אני כיום מצליח לסחוט מהרמקול בין 4 שעות שימוש לכמעט 4.5 שעות שמבחינתי הדבר מצויין.

חיבור הרמקול מהיר ופשוט בתנאי שאני מחבר אותו למכשיר האחרון שחובר אליו, במידה והחלפתי מכשירים אני צריך לפתוח במרבית הפעמים את הגדרות הבלוטוס ולחבר אותו עצמאית - לאחר מכן הוא חוזר לחיבור מהיר לאחר הניתוק.

מבחינת עמידות - הרמקול נמצא בקופסת פלסטיק שהמעטה החיצוני שלה הוא בעל חספוס קל כמו במכשירי הנקסוס 5 וה5x - דבר אשר מאוד נעים לאחיזה ומעבר לכך הרמקול עמיד בנפילות מגובה מותן, ראש ואפילו נפילות עוצמתיות, הכי הרבה שקרה לי הוא שהרשת החיצונית טיפה זזה מהמקום אולם מעבר לכך הרמקול במצב מצויין והשמע לא נפגע.

האם הוא שווה רכישה?
כאן הכל מתקשר לשימוש ולמה שאנו זקוקים - כמו כל דבר בחיים, אם אנו מחפשים רמקול קטן ונוח עם עוצמה גבוהה אנו יכולים למצוא בJBL GO פרטנר מצויין - במיוחד יחסית למחיר שלו, הוא לא עמיד למים אולם הוא עמיד למכות ונפילות ( ניסיון אישי ) ומגיע עם חיבור 3.5 לנגני מוזיקה אשר לא מצויידים בבלוטוס.
אז מי המתחרים של הרמקול הקטן? כמעט כולם, אפשר למצוא אין ספור רמקולים זולים אחרים שיתנו לנו את האופציה לשמוע מוזיקה אולם אני לא חושב שהם יתנו לנו את איכות השמע של JBL.
שוב תודה לדינמיקה סלולר שנתנו לי את הרמקול לסקירה

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי