ביקורת טלוויזיה - סדרות חדשות ועונות חדשות

קצת על השבוע שחלף ותוכניות חדשות שעלו ויעלו
שבוע שעבר סיפרתי על עונה חדשה לבליינד ספוט - ולאחר שקראתי את התקציר נהייתי סקרן
 
מאחר והעונה השנייה התחילה מצאתי לנכון לעשות מרתון של העונה הראשונה וכך העברתי כמה ימים בהשלמת הפערים.. כמו כל סדרה יש פרקים יותר טובים ופחות אולם הסדרה מותחת מאוד ושווה צפייה, הסדרה מספרת על בחורה שיוצאת מתיק ואין לה זיכרון רק קעקועים על הגוף, כל קעקוע עומד מאחוריו מקרה שצריך לפתור ובחלק מהפעמים כמה קעקועים קשורים למשימה ולחלקם יש כמה פתרונות או דברים חבויים, מבחינתי העונה הראשונה ריתקה כך שהמשכתי לשנייה ואני מחכה כל פעם לפרק חדש - מה גם שבניגוד לסדרות עם 12 או 15 פרקים בבליינד ספוט יש 22 פרקים... שווה!

קוונטיקו - עונה שנייה
 
העונה הראשונה די שיעממה אותי, היו כמה פרקים מותחים אולם ברובם לא התחברתי ויכולתי לדלג על כמה. מבלי להפסיד מידע חשוב או כזה שיכלו למלא לי בכמה דקות.. העונה השנייה נפתחת בצורה נחמד ומעניינת, גם כאן יש 22 פרקים בעונה ( אם אני לא טועה ) והיא די שווה לצפייה.

והסדרה האחרונה עליה אני אכתוב - והכי טובה - מבחינתי - הרשימה השחורה
 
כל כך חיכיתי לעונה 4 כך ששמחתי מאוד לראות שהיא תגיע לסלקום - ועוד כל כך מהר.. די התאכזבתי שזה יקרה רק בסוף אוקטובר - כך שיצאתי למחקר עצמי ומצאתי שהסדרה כבר התחילה והיו שני פרקים..
בכל מקרה הסדרה ממשיכה בדיוק מהנקודה שהיא הפסיקה אולם העלילה רק מסתבכת - אני לא אכתוב ואגלה יותר מידי אולם אנו מקבלים עוד זוית צפיה על האמיתות הידועות לנו ודברים חדשים מתגלים לנו על אליזבת והמשפחה שלה.

"הרשימה השחורה"  The Blacklist

בכיכובו של ג'יימס ספיידר המצוין והכריזמטי

בסלקום TV 

18.10.16

בסמוך לשידורה בארה"ב

שמחתי לגלות שמתחילה סדרה בת בשם הרשימה השחורה - גאולה, השחקנים שנבחרו אליה טובים ומבחינתי יש למה לחכות..

אז למה אתם מחכים... רוצו לספה ולהשלים שעות צפייה

 
 

 

סלקום TV רכשה את סדרת הספין אוף 

של "הרשימה השחורה"

 

"הרשימה השחורה: גאולה" Blacklist Redemption

 

 

בסוף אוקטובר תעלה סלקום TVבמקביל לשידורה בארה"באת העונה הרביעית והחדשה של סדרת הלהיט "הרשימה השחורה", דרמת הפשע המצויינת בכיכובו של ג'יימס ספיידר הכריזמטי.

 

במקביל, רכשה סלקום TV גם את סדרת הספין אוף החדשה והמדוברת של המותג הלוהט Blacklist Redemption  "הרשימה השחורה: גאולה" שאותה תעלה באביב הקרוב, במקביל לשידורה בארה"ב ברשת NBC, מיד אחרי שהרשת תסיים לשדר את העונה הנוכחית של הסדרה האם.

 

את "הרשימה השחורה: גאולה" מובילה דמותו הסוחפת של טום קין (ראיין איגולד) מי שגילם את בעלה רב הפנים של אליזבת בון ב"הרשימה השחורה". בסדרה החדשה נקרא קין להצטרף אל "החומר האפור": ארגון צבאי פרטי המוציא לפועל תוכניות ומשימות לחימה שהממשל האמריקאי אינו יכול לשייך את עצמו אליהן. ארגון זה מנוהל בידי סוזאן הארגרייב - מנכ"לית כריזמטית ואפופת סודות אותה מגלמת שחקנית הקולנוע פמקהג'ונסון (סדרת סרטי אקס מן).

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי