המקבוק פרו החדש יצא לעולם ומה אני חושב עליו

 
לשם גילו נאות והבנה מה עומד מאחורי הכתיבה שלי - אני מאוד אוהב את האייפד, אני חושב שהם תחליף למחשב בגבולות של מה שהאדם הפשוט צריך לעשות ודורש מהמחשב שלו.
בין אם זה עריכת תמונות, כתיבה, עריכת סרטים, ציור, יצירת תוכן וצריכת תוכן, אני חושב ובטוח שהאייפדים על המבחר הרחב שיש לנו כיום יכול לתת מענה לכל אדם אשר רוצה ומחפש מחשב הביתה ויש להם עוד יתרון אחד עצום על כל מחשב נייד - הם סופר ניידים, בתוספת מזערית אנחנו יכולים לקבל אותם עם יכולת סלולרית אשר מעניקה לנו את החופש לעבוד מכל מקום ולא להסתמך על wifi לא מאובטח מחוץ לבית.
ולענייננו - אני לא מרבה להשתמש במחשב והשימוש העיקרי שלי בו הוא להעביר סרטים ותמונות מכונן אחד לכונן שני או לגבות תמונות ברזולוציה גבוהה מהמצלמה שלי, זהו..
תקופה ארוכה אני חושב אולי לשנות ולנסות לעבוד מהמחשב, לערוך את הסרטונים שלי, לכתוב, לערוך תמונות אולם כל פעם שאני יושב מול המחשב זה לוקח לי פשוט יותר מידי זמן לעשות את אותם הדברים שרציתי לעשות והיו לוקחים לי חמישית מהזמן באייפד, בוודאי שאי אפשר להתווכח על מולטיטאסקינג בין תוכנות ובין עמודי אינטרנט אולם הדבר לא ממש לחוץ לי ואני מוכן לוותר על הנושא מאחר וגם אם אני מחליף כמה אפליקציות בכדי לעשות את מה שרציתי בסופו של דבר זה לוקח לי פחות זמן באייפד.
 
ועכשיו למק פרו החדשים - מדהים, אין לי מילה אחרת, כמו כל פעם שאפל משפרת ועושה משהו היא עושה אותו על הצד הטוב ביותר, אז מעבר לדברים הטובים כמו מסך, משקל, טרק פד גדול יותר, גודל, מהירות עבודה אני דווקא רוצה להתעמק במה אני לא אוהב - ויש כמה כאלו..
 
1. למה רק חיבורי usb c? איך אני אמור לחבר את האייפון, אייפד או האייפוד שלי ללא usb A? אני לא רוצה לרכוש מתאם בנוסף למחשב.. האם זה אומר שהשלב הבא הוא שאפל יוציאו אייפד חדש או אייפון הם ישנו את חיבור הכבל מusb A ל usb c? ואם כן האם גם המטענים ישונו? 
 
2. למה להוריד את חיבור כרטיס הSD ? אני לא רוצה להסתובב עם כל כך הרבה מתאמים...
3. למה להוריד את חיבור הטעינה המגנטי המדהים ולטעון רק עם חיבור אידיוטי של זכר נקבה? הרי בפעם הראשונה שמישהו ישכח שהמחשב מחובר לחשמל וירים את המחשב / יקח אותו איתו הוא ימשוך את הכבל ויכול - במקרה הטוב להפיל משהו ובמקרה הרע לעקם את הכניסה... מדוע ולמה? 
4. למה רק שתי כניסות? למה לא שלוש? ולמה לא בשני הצדדים? אם אני רוצה לטעון תוך כדי העברת חומר בין כוננים אני צריך מתאם - וכמו שאמרתי אני לא רוצה מתאם.
5. מה זו השטות הזו של החלפת הכפתורים בחלק העליון של המקלדת ל - אני לא זוכר איך קוראים לזה - touch bar הרי זה כל כך לא נוח לעבוד עם הנושא, כל פעם להרים את האצבע ולהביא אותה מעל המקלדת כאשר מרבית העבודה עם המחשב נעשית על הטרק פד או המקלדת עצמה, אני לא זוכר מתי נגעתי בכלל בכפתורים האלו שם למעלה מעבר להגביר את הווליום ולהשתיק את המחשב.. להעביר תמונות? להזיז סרטון? יש לי פאקינג טרק פד חדש וענקי שמשמש אותי בדיוק לנושא הזה! אני לא מבין אותם בחלק הזה, סליחה פשוט לא, במידה ואני אתחדש במחשב חדש ( שלי כבר בן 5 - ועובד מצויין לשימוש שלי ) אני לא רואה את עצמי רוכש מחשב עם הטאצ באר הזה - אני מעדיף להוסיף כסף לזיכרון או מעבד חזק יותר מאשר זה.
6. למה השארתם את חיבור האוזניות? ( למרות שהיום הוא היה שימושי מאוד - הבלוטוס אצלי עשה בעיות - לא משהו שלא נפתר ברסטארט קצר ) הורדתם באייפון, אני משאר שירד גם מהאייפד בקרוב, אני בשלוש שנים האחרונות עובד רק עם אוזניות בלוטוס ולא מתגעגע לחוט - למה להשאיר את החריץ הזה ולא את חריץ הSD, או עוד שקע usb c או שקע טעינה מגנטי, או אפילו עוד קצת סוללה או לא יודע מה - רק לא טכנולוגיה כל כך מיותרת.
 

זהו, עד כאן שיחרור הלחץ מהשקת המק פרו החדש...

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי