affinity designer - הספר

לפני מספר ימים קיבלתי למייל שלי הודעה מעניינת על יציאה של ספר חדש, למה הנושא מעניין ומדוע הוא חשוב מבחינתי? פשוט מאוד, מבחינתי הוא מהווה לקיחת אחריות ורצון ללמד.

עד היום שרכשנו תוכנה או אפליקציה היו כמה סרטונים שהדגימו את התכונות החבויות באותה אפליקציה אולם לא תמיד היה לנו מדריך, לחלק קטן מאוד מהאפליקציות שאני מכיר יש מדריך אשר מסביר את תפעול האפליקציה והשימוש בה - דוגמא אחת לכזו היא אפליקציית הציור procreate,
אני חובב מדריכים, לפני שאני מרכיב משהוא אני אוהב לראות את ההוראות, לפני שאני מחבר משהו לחשמל אני אוהב לקרוא את ההסבר של מה הוא אמור לעשות ואיך הוא אמור לתפקד ומה לצפות מהמכשיר, יש פעמים שאני עושה את זה על ידי סרטוני הדרכה ויש פעמים שאני עושה את זה בעזרת הנייר המצורף אולם אני תמיד מקפיד לקרוא ולעלעל בהוראות ואם הם דיגיטליות זה יותר טוב מאחר והן הולכות איתי לכל מקום..
הספר שחברת serif מציעה לנו ( כרגע בהנחה של 20 אחוז ) הוא אבן דרך מבחינתי מאחר ומבחינתי הוא לקיחת אחריות על האפליקציה / תוכנה שלהם ונתינת המידע המקיף והשלם לשימוש נכון ותיאום ציפיות מצד המשתמש והתוכנה.

אז מי שמעוניין ללמוד עיצוב גרפי - לבד - ואוהב ללמוד לבד, או סתם מעוניין להרחיב את האופקים שלו…
אני מקווה שבקרוב אוכל לסקור את הספר ולתת את חוות דעתי עליו

לידיעה מהחברה עצמה

We are really excited to present the Affinity Designer Workbook, the official guide to our award-winning professional design software. 

Lavishly illustrated instructions, guides and expert tips help you make the most of Affinity Designer’s stunning capabilities. Follow our step-by-step guides to make amazing projects created especially for the Workbook by leading illustrators and designers, and get an insider’s view of their workflow. 

Affinity Designer Workbook is bound in a stand-out hard cover with 448 full colour pages. Available now with an introductory discount, it’s the essential companion for anyone using Affinity Designer on macOS or Windows.

Don't miss out on the launch offer

This book has been a labour of love both for us and the designers involved, and to celebrate the launch we are offering 20% off. This is available for a limited time only so don’t miss out!
Special Offer. Get 20% Off

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי