סלקום טיוי חוצה את 100,000 מנויים

יש פעמים שכיף לכתוב על דברים ואחד הדברים האלו מבחינתי הוא עלייה והתחזקות שירות אשר נותן כל כך הרבה לצרכן - כמו שהכותרת מספרת - שירות הטלוויזיה של סלקום חצה את רף המאה אלף בתי אב בישראל.
על פניו זה לא אומר הרבה אולם דבר אחד זה כן אומר - מאה אלף משפחות החליטו לא להיות פראיירים ולא לשלם מחיר מופרז על שירותי טלוויזיה, זה אומר שמאה אלף משפחות נהנים לא מערוצי טלויזיה בעלי שמות מצחיקים שמשדרים תוכניות בשידורים חוזרים - אלא מאה אלף משפחות נהנים מבחירה במה לראות ומתי שנוח להם ללא הגבלה של זמן וללא צורך בתשלום נוסף לערוצים מפוברקים.
אז כל הכבוד לסלקום טיוי שמוכנה לשנות את כללי המשחק 
 
ולידיעה כפי שהתקבלה מהעיתונות

 

 

סלקום מדווחת הבוקר על חציית רף ה- 100 אלף לקוחות בסלקום tv

 

ניר שטרן, מנכ"ל קבוצת סלקום: " 100 אלף בתי אב בחרו בסלקום tv ונהנים מטלויזיהאיכותית ומתקדמת , תוכן עשיר ומגוון, עשרות ערוצים והכל במחיר הטוב בישראל. מהפכת שוק הטלויזיה בעיצומה וזוהי רק ההתחלה" 

 

סלקום tv - הישג פנומנלי בשוק הטלוויזיה בישראל: 

 

אלפי שעות תוכן ב- VOD

סלקום tv  מחזיקה נכון להיום בעשרות אלפי כותרים ובין היתר, היא היחידה המציעה את כל תכני הפריים טיים המבוקשים "השבוע שהיה" בערוצים 2 ו-10 ללא תשלום נוסף לצופיה.

 

מאות סדרות טלוויזיה הנצפות והמדוברות, ביניהן סדרות זוכות גלובוס הזהב לשנת 2016 –" Mr. Robot", הסדרה הקומית הטובה ביותר שזכתה בגלובוס הזהב ומשודרת בסלקום tv "מוצרט בג'ונגל", סדרת הריגול "קוונטיקו", סדרת דרמת הפשע המצויינת"בליינדספוט" (שעונתה השנייה עלתה זה מכבר), סדרת מסע בזמן חדשה ומהנה "טיימלס " Timelessסדרת מתח ריגול חדשה ורוויתאקשן, "תחנת ברלין" "Berlin Station" סדרת הדרמה פורצת הדרך "טרנספרנט", סדרת הלהיט האמריקאית החדשה "נשק קטלני", העונה החדשה של סדרת המתח הבריטית המדוברת "הנעדרTHE MISSING" ", הסדרה המדוברת "UNREAL, "גוונים של כחול" בכיכובה של ג'ניפר לופז (סדרה של הבמאי בארי לוינסון, מיוצרי "רצח מאדום לשחור, ו"אוז"), "סמוך על סול", "בית הקלפים", "הדרך" "The Path" בכיכובו של זוכה האמי ארון פול ("שובר שורות"), "תופסתThe Catch"", סדרת הלהיט "זרה" "Out Lander", עוד עלו לשירות סדרות מדוברות כדוגמת סדרת בית החולים המדוברת "קוד בלאק" (בכיכובה של זוכת האוסקר מרשה היי גארדן)- משודרת רק בסלקום טיוי, "טריפליום" (בכיכובה של רונית אלקבץ ז"ל), סדרת הקאלט "מרושעים", "פולדארק" - הדרמה התקופתית המצליחה ביותר בטלוויזיה הבריטית בעיבוד מחדש (משודרת רק בסלקום טיוי)Blacklist"  הרשימה השחורה" (שעונתה הרביעית עלתה בימים אלה), הסדרה המוערכת "הסקס של מאסטרס"Masters of Sex" ועוד רבות וטובות אליהן תצטרפנה סדרות נוספות במהלך החודשים הקרובים .

 

לארסנל הסרטים בשירות מצטרפים הסרטים המדוברים של האולפנים המובילים בהוליווד – יוניברסל, סוני, דיסני, פאראמאונט.

ארבעה האולפנים החזקים בהוליווד מביאים לשירות כמה מהסרטים המדוברים של השנה הקרובה: ""זוטרופוליס", "ספר הג'ונגל", "הנערה הדנית", וזוכה האוסקר "ספוטלייט" שצפויים לעלות לשירות tvבימים אלו מרועננים כל הסרטים בקטלוג ובמהלך השנה יעלו מאות סרטי ספרייה, ביניהם סדרת סרטי "שודדי הקאריביים", סדרת גיבורי העל של מארוול (איירון מן, תור, הנוקמים), "12 שנים של עבודה", "איש מבוקש מאוד", "ג'אנגו", "מאניבול", "מסיבת רווקות, "נער החידות ממומביי", "רכבת הקרח", "רעם טרופי" ועוד. גם בגזרת הקולנוע הישראלי החברה דואגת לצרף סרטים מובילים מהשנים האחרונות ביניהם: "פלאות", "לרדת מהעץ", "איים אבודים", "שושנה חלוץ מרכזי", "בננות", "העולם מצחיק" ועוד. 

 

ערוצים בנוסף לערוצי עידן + (ערוץ HD1, ערוץ 2, ערוץ 10, ערוץ 33, ערוץ הכנסת 99 וחינוכית 23), ערוצי ערוץ הספורט - ערוץ 5, ערוץ 5 פלוס, LIVE HD5, SPORT HD 5, 5 GOLD , ערוץ ONE HD, מוצעים ערוצים חיים נוספים כמו נשיונל ג'אוגרפיק, ערוץ HD9, ערוץ 24, ערוץ 20, ערוץ ויוהויוה פלוס, ערוץ CNN HD, ערוץ , FOX NEWS HD ערוצי הלייף סטייל המובילים בעולם: FOOD NETWORKFINE LIVININGTRAVEL CHANNEL ,ערוץ סדרות ישראליות, ערוץ הופעות חיות, ערוצי אינטרנט שונים, ערוצי מרתון שונים (מרתון סרטים, מרתון ילדים, מרתון סדרות, מרתון קטנטנים, מרתון סדרות ישראליות, מרתון הופעות חיות HD), כמו גם ערוץ הפעוטות המצליח ג'ים ג'אם Jim Jam והערוץ הפופולארי והאהוב בייבי Baby. כל אלו משודרים כאמור באיכות HD

 

לאחרונה חתמה סלקום על הסכם עם ערוצי הברודקאסט לשידור התכנים שלהם על גבי האינטרנט קרי, ערוצים 2, 10 ,11 ישודרו במלואם גם באפליקצית tv במובייל ובכך סלקום tv היחידה שמשדרת ערוצים אלו באפליקציה . 

 

שירות מוסיקה (ווליום) שכולל מבחר עצום של מעל מיליון שירים להאזנה בכל הסגנונות ובמגוון שפות, שמתעדכן מידי יום, אלפי אלבומי קלאסיקות לצד האלבומים החמים ביותר במוסיקה הישראלית והבינלאומית.פלייליסטים מיוחדים כמו: פלייליסט שירי האוסקר של כל הזמנים, שירים שעוזרים לעבור את הפקקים בשלום, פלייליסט מיוחד לסידורים של יום שישי, פלייליסטלקימה בבוקר של יום ראשון ואפילו שירים שיוכלו לחמם בימים הכי גשומים של החורף וכמובן שירות מכל כל תחנות הרדיו שכולל את רשימת השמעת השירים בזמן אמת 

 

ערוצי אינטרנט - גישה ליוטיוב ולתכני וידאו אינטרנטים, לתכני/סרטוני וידאו והמלצות לקליפים שיש בווי נט, מאקו, גלובס, כלכליסטועוד.

 

תכני ילדים – קטלוג תכני הילדים בשירות סלקום tv כולל אלפי שעות תוכן ססגוניות לילדים בכל הגילאים: תינוקות, פעוטות, קטנטנים, הגיל הרך וילדים - ללא הגבלה וללא תשלום נוסף. 

סלקום tv מציעה עולם תוכן עשיר במיוחד לתינוקות, פעוטות וילדים עם הלהיטים האהובים, התוכניות האהובות, מצליחות והמותגים הפופולריים והמוכרים, ביניהם: 

דיסני, ניקלודיאון, ערוץ הילדים

קרטון נטוורק, בייבי Baby, ג'ים ג'אם Jim Jam

סדרות ילדים פופולריות ומצליחות

מגוון סרטים לילדים של הקלאסיקות והלהיטים האהובים

תוכן קטנטנים ומגוון גדול של קלטות DVD

כל אלה ממצבים את סלקום tv כחברה עם ההצעה החזקה והאטרקטיבית ביותר למשפחות עם תינוקות ופעוטות.

קטגוריית ה"ילדים" בסלקום tv כוללת הצע עשיר ומגוון עצום של תוכן לילדים - שכולל ספריית ענק של אלפי שעות תוכן לילדים ולפעוטות: תוכניות ילדים, סרטים, סדרות אנימציה, סדרות ילדים, תוכן קטנטנים, תוכן לתינוקות ולפעוטות, קלטות ילדים, שירי ילדות ועוד. תמהיל התכנים נותן מענה לכל גיל, מתינוקות (טלטאביז), פעוטות (דייגו ויובל המבולבל), ילדים (פיניאס ופרב) ונוער (ג'סי ודוג בלוג) ומציע סדרות טלוויזיה, סרטים, קלטות ותוכן לקטנטנים.

סרטי ילדים ואנימציה - ספריה גדולה של סרטי ילדים עם להיטים מנצחים מהמובילים והאהובים בעולם שמתווספים כל הזמן לקטלוג, ללא הגבלה וללא תשלום נוסף. קטלוג הסרטים מבית דיסני מציע בין היתר את הסרטים: אמיצה, הקול בראש, מפלצת של מלון, צעצוע של סיפור 1-3, אלאדין, פלונטר, הנסיכה והצפרדע, מרד החיות, בולט, טרזן, פו הדברטטוי, הדרדסים, גשם של פלאפל, גנוב על הירח, היפה והחיה, משפחת סופר על ועוד.

סדרות אנימציה - מבית מגה המותגים קרטון נטוורק, דיסני וניקלודיאון, כדוגמת: "באטמן: האמיצים והנועזים", פיניאס ופרב, הפינגווינים ממדגסקר, מיקי מאוס, דוג בלוג, לוחמי העל ועוד.

סדרות ילדים פופולריות, מצליחות ואהובות כמו פיניאס ופרב, דוג-בלוג, ג'סי, קסם של הורים, דייגו, פינגווינים ממדגסקר, גרוויטי פולס, קונגפו פנדה, צבי הנינג'ה, דני פאנטום, ארתור, קופיקו, הפיג'מות, אוסטין ואלי, ביג טיים ראש, גודלאק צ'ארלי, בית אנוביס, ג'סי, דרייק וג'וש, אי קרלי Icarly ועוד.

מגוון גדול של תוכן לקטנטנים וקלטות מבוקשות לילדים החל מהגיל הרך, כדוגמת: גיבורי האור, דיג דיג דוג, טיף וטף, יובל המבולבל, סבא טוביה, פים פם פה, הכבשה שושנה, דוד חיים, מיכל הקטנה, מיקי, הפיציקט של רינת, צופי וחברים, ג'ייק והפיראטים, טלטאביז, הנסיכה סופיה, דוק רופאת הצעצועים, מועדון החברים של מיקי, קלאסיקלטת, רוץ דייגו רוץ, שון כבשון, תומס הקטר, בוב הבנאי.

תוכן קטנטנים ועשרות תכנים חדשים לתינוקות ופעוטות בני חצי שנה-עד שלוש מתווספים לתוכן הקיים בשירות - בנושאי מוסיקה, חיות, מספרים, צבעים, ים, אמנות, אנגלית, יום הולדת, משחקי ניחוש, עונות השנה ועוד.

 

 

 

 

 

 

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי