אכזבה מsandisk

תקופה ארוכה שאני משתמש בixpand של sandisk ואני חושב שהוא מוצר מצויין, הוא פתר לי הרבה בעיות לאורך התקופה איתו, 

אהבתי את הנפח של הדיסק און קי, אהבתי את החיבור הפשוט בין האייפד האייפון והמק שלי ובעיקר אהבתי את היכולת שלו להתעדכן רק על ידי חיבור לאייפד, אולם בזמן האחרון הוא קצת זייף ולא עבד כמו שצריך, היום שחיברתי את ההתקן קיבלתי הודעה על כך שהאייפד לא מזהה את המכשיר ואני צריך לבצע עדכון גרסה..

על פי מה שמוסבר בכדי לקבל תמיכה טובה ( או איזה מענה מהאייפד בזמן החיבור להתקן ) בהתקן אנו צריכים לעדכן גרסה, העדכון יכול להתבצע רק ממכשיר בעל גרסה 8 או על ידי המחשב..
 אוקי.. איך אני עושה עדכון אם לא דרך האייפד - דרך המחשב, אז ניגשתי לאתר ששלחו אותי ומה אני מגלה? 

אני לא אשאיר אתכם במתח, מסתבר שבsandisk חושבים שכל בעלי התקן הזיכרון עובדים עם וינדוס מאחר והם לא הוציאו קישור לתמיכה במק! עכשיו יש לי התקן זיכרון שימושי ביותר אשר לא יכול להתחבר לאייפד שלי וזה רק בגלל שsandisk לא הוציאו תוכנה תואמת למק שתעזור לי לשדרג את הגרסה, איפה אני אמצע מישהו עם גרסה 8 על האייפד שלו? 
לכן אני נאלץ למצוא מחשב עם וינדוס ( למה אלוהים ? מדוע?? ) ושם לבצע עדכון, ועד שאני לא אבצע את העדכון אינני יכול להישתמש בהתקן עם האייפד שלי.
אז על מה האכזבה?
תמיכה לא מספקת במערכת ההפעלה החדשה - למרות ימבה זמן שאפל נותנים לסדר דברים כאלו.
התעלמות מבעיות שהיו בגרסה 9 עם ההתקן ואי התאמתו בצורה טובה לגרסה.
אי תמיכה במחשבי מק לצורך עדכון ההתקן.
מבאס!

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי