iPad pro מגיע לארץ

האייפד פרו הושק בספטמבר האחרון והחל להימכר בנובמבר בארהב - עכשיו הוא מגיע אלינו
מה אפשר לומר על הסופר טאבלט החדש? הרבה דברים, אני לא יודע אם כולם נכונים כרגע אולם חובה לנסות את המכשיר, 
מבחינת מפרט הייתי רוצה לראות את אותו מפרט באייר ובמיני - אז לא הייתי חושב פעמים ורץ לקנות אחד..
במחיר שנכנס בדיוק בין מקבוק אייר לבין אייפד אייר בפרו מוצא את הפינה שלו.. מחיר התחלתי של 3799₪ - למה שאני מאמין יהיה ה32 גיגה - לא זול אולם סביר, למי שבאמת יממש את הפוטנציאל של מסך כזה זה יכול להיות נהדר.
וההודעה שקיבלתי


iPad Pro דק, קל ועוצמתי

iDigital גאה להשיק בישראל את ה-iPad Pro

עם ביצועים עוצמתיים וחוויית שימוש יוצאת דופן 

לראשונה ה-iPad הופך לכלי עבודה עוצמתי ליצירת תכנים ולא רק כלי לצריכת תכנים

איילת צרפתי רוזן מנכ"לית iDigital מציינת: "אנחנו גאים להיות הראשונים להביא את בשורת ה-iPad Pro החדש לישראל. 

הוא לא פחות מיצירת מופת שתגדיר מחדש את מה שחשבנו עד כה על השימוש ב-iPad"

 

 

בימים אלו iDigital משיקה את הiPad Pro- החדש בחנויות ובאתר הרשת. מאז השקת ה-iPad הראשון הציע ה- iPad חווית שימוש פשוטה וסוחפת ויצר קטגוריה חדשה בשוק.

כך גם ה-iPad Pro  משנה את השוק ומביא עולם חדש של יצירת תכנים לעולם הטאבלטים ויוצר קטגוריה חדשה.

ה-iPad Pro  החדש שיוצע למכירה ברשת חנויות iDigital בימים אלו, משדרג את החוויה המוכרת עם יכולת יצירת תכנים שעד כה לא הייתה אפשרית: ל-iPad Pro יחידת עיבוד מרכזית בעלת ביצועים גרפיים המהירים עד פי שניים בהשוואה ל-2 iPad Air וטכנולוגיית Multi-Touch מעודכנת וחדשנית. 

מסך הרטינה של ה- iPad Pro גדול הרבה יותר מה- iPad המוכר (גודלו כפעמיים iPad air 2) ומגיע ל- 12.9 אינץ' ועם-5.6 מיליון פיקסלים המקנה לו רזולוציה עוצרת נשימה.

בנוסף, ה- Pro iPad  מצויד ב-4 רמקולים מקצועיים ועוצמתיים לחוויית שמע איכותית.

ביחד עם ה-iPad Pro מושק ה- Apple Pencil המאפשר ציור מדויק על גבי המסך, והופך את ה iPad Pro- לכלי מקצועי ייחודי לאדריכלים, גרפיקאים, מהנדסים ולעולם האנימציה והאומנות.

הקהל המקצועי יוכל ליהנות מאפליקציות מקצועיות כגון פוטושופ ואוטוקאט מבית אדובי ואוטודסק, המותאמות במיוחד ל Pro-iPad.

הקהל הרחב יוכל ליהנות מאפליקציות Office שעברו התאמה במיוחד ל- iPad Pro, אשר ביחד עם המקלדת החכמה (הנמכרת כאביזר משלים) המצוידת בכל התפקודים של מקלדת רגילה בגודל מלא, ובשילוב מסך הרטינה הגדול ויכולות העיבוד הגבוהות- הופכות את השימוש בטאבלט ללא פחות ממחשב אישי.

לראשונה ה-iPad הופך לכלי עבודה עוצמתי. 

ה- iPad Proהחדש, מהווה כלי עבודה לייצור תכנים עבור אנשי מקצוע דוגמת אדריכלים, גרפיקאים, אנשי אנימציה, תלת מימד, עריכה, מוזיקאים ועוד. 

באייפד החדש תתאפשר התקנת מערכת הפעלה של אופיס ובנוסף אפליקציות מקצועיות  לעיצוב גרפי, תלת מימד, עריכת וידאו, אדריכלות, ציור, מידול או ניהול עסק וניהול מידע, יהיו זמינות לקהל טובת הקהל המקצועי והקהל הרחב.

Apple Pencil - עט דיגיטלי מקצועי ומדויק להפליא, הופך את המסך לפד ציור, עריכה ומידול.

ה- Apple Pencil מרחיב את ממשק ה-Multi-Touch  ופותח אפשרויות יצירתיות חדשות. הוא רגיש להטיית המסך וללחץ ומאפשר ליצור בצורה חסרת תקדים- מהקו הדק ביותר ועד להצללה עדינה. 

מסך עצום אך דק וקל.

למרות המסך הגדול ה-iPad Pro  הוא דק וקל להפליא – עוביו 6.9 מ"מ בלבד ומשקלו רק 712 גרם ועדיין, הודות למעטפת ה-unibody  החזקה שלו, הוא חזק ואמיד. 

חוויית אודיו יוצאת דופן.

ל-iPad Pro ארבעה רמקולים המובנים בגוף ה-ipad  ויוצרים חוויית אודיו אדירה. העיצוב החדש מפיק עוצמת פלט אקוסטית גבוהה פי שלושה בהשוואה ל-iPad Air  המוכר. ל-iPad Pro  יכולת לכוונון אוטומטי של אוריינטציית השמע, בהתאם לאופן האחיזה בו. כך שבין אם בזמן משחק או צפייה בסרט, הסאונד של ה-iPad Pro יישמע עצמתי ומדויק. 

שתי מצלמות עם יכולות צילום מרהיבות. 

ל-iPad Pro   מצלמת ה-iSight בעלת  חיישן מתקדם המאפשר לצלם תמונות וסרטי וידאו יפהפיים. מעבד אות-התמונה בעיצוב Apple מפיק תוצאות מצוינות, בין אם בצילום פנורמה או במצבי צילום סדרתי (burst) או מושהה (timer). ניתן לצלם גם סרטוני וידאו time-lapse (המדמה הילוך מהיר) או בהילוך אטי, באיכות HD-720p. ועם כוונת גדולה יותר, המאפשרת צפייה בפרטים הקטנים ביותר. 

מצלמת ה-FaceTime HD הקדמית מצוידת בחיישן משופר, יחד עם המסך החדש, הופכים את שיחות הווידאו למציאותיות הרבה יותר. גם בסביבה עם תאורה חלשה או מוארת מאחור, תצלומי הסטילס או הווידאו ייראו איכותיים. 

השבב החזק ביותר של אפל.

בלבו של ה-iPad Pro- פועל שבב ה-A9X  החדש, דור שלישי לשבבים עם ארכיטקטורת 64-ביט ברמת מחשב  שולחני. הוא מספק ביצועי יחידת עיבוד מרכזית מהירים עד פי 1.8 וביצועים גרפיים מהירים פי שניים, בהשוואה ל-iPad Air 2, כך שאפילו האפליקציות התובעניות ביותר עובדות ללא מאמץ.

חוויה טובה יותר בכל נגיעה.                             

iOS 9  היא מערכת ההפעלה למכשירים ניידים האינטואיטיבית, המתקדמת והבטוחה ביותר בעולם בעלת יכולות חדשות שבנויות לניצול מלא של היתרונות והביצועים החזקים של ה-iPad Pro 

יכולת ה-Multitasking  מאפשרת הרצת שתי אפליקציות בו-זמנית בקלות רבה. שני שיפורים נוספים במערכת: Siri וחיפוש  Spotlight,משפרים את חוויית השימוש עוד יותר. ה-iPad Pro  מגיע עם מגוון אפליקציות מובנות שהופכות את השימוש לקל, מהיר, נגיש וחווייתי. כמו כן, מגוון אפליקציות ייעודיות שפותחו במיוחד עבור ה- iPad Pro זמינות להורדה ב-AppStore.

מחיר החל מ- 3,799 שקלים

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי