עדכון גרסה 9.2 אייפד ואייפון

לפני מספר ימים אפל שיחררה גרסה חדשה לאייפד ולאייפון במספור 9.2, בהתחלה לא ממש רציתי לעדכן את המכשירים שלי מאחר וכבר נתקלתי באיטיות של המכשיר וקריסה של אפליקציות, עבודה מאוד איטית של המכשיר יכולה להשפיע לרעה על ההנאה שבעבודה, זה הגיע למצב שהלכתי לאיידיגיטל בכדי לראות את המיני החדש אולם לצערי מהירות העבודה שלו לא הייתה לשביעות רצוני, בכלל אני די מאוכזב מהמעבד שהוכנס למיני החדש, זה פשוט מוריד וממתגאת המיני כמשהו פחות ערך מהאייפד אייר או מהאייפון, אבל לענייננו..
אז החלטתי להתקין את הגרסה החדשה מתוך מחשבה של מה אני כבר יכול להפסיד, הורדתי את השימוש שלי באייפד והפסקתי להנות מעבודה עליו בכזו איטיות, זה די משבר אמון באפל - אבל גם זה בפעם אחרת.. אז החלטתי להתקין את הגרסה החדשה והתוצאות היו די מפתיעות מבחינתי, הגרסה החדשה שיפרה את מהירות התגובה של המכשיר ואת מהירות העבודה בריבוי משימות או בפתיחה מרובה של אפליקציות, אני שמח לומר שבמהלך הימים האחרונים שאני עובד עם הגרסה החדשה המכשיר מתנהג יותר טוב, החלטתי להתקין את הגרסה גם על האייפון 4s בכדי לראות אם יש שינוי במהירות התגובה של המכשיר - ולשמחתי יש, המכשיר לא טס אולם הוא עובד יותר טוב ממקודם.
לצערי הנושא לא דובר רבות ולא מביאים לידי הציבור את כל השינויים שנמצאים בגרסה החדשה, מרבית המקומות שמסקרים את הנושא לא בודקים את הגרסה החדשה על מכשירים ישנים יותר ואי אפשר לדעת איך המכשירים הישנים מתנהגים, אין הרבה מה לכתוב על כל גרסה חדשה שיוצאת ומספיק להזכיר אותה ברפרוף אולם כאשר מהירות המכשיר במכשירים ישנים עולה אני חושב שזה נושא מאוד חשוב, אפל מעדיפים להתעלם מהנושא מאשר להודות בכך שחלק מהגרסאות שהם משחררים לא מספיק טובות ופוגעות בהתנהגות המכשירים הישנים יותר..
אז בכל מקרה כרגע על פי דעתי וניסיוני הקצר עם הגרסה אני ממליץ להתקין אותה ולהנות ממכשיר קצת מהיר יותר.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי