תוכן ג'ים ג'אם בסלקום טיוי

סלקום ממשיכים להוסיף תוכן והפעם דואגים גם לילדים, ערוץ jimjam חדש נפתח בסלקום טיוי עם שידור מרתוני של הסדרות מוכרות ובנוסף כל התוכן זמין גם לצפייה בVOD של סלקום מחודש דצמבר ( ללא תאריך מוגדר )

עולם התוכן של ערוץ ג'ים ג'אם - Jim Jam

ערוץ הילדים הבינלאומי

שמשדר להיטים אהובים ופופולאריים בקרב פעוטות וילדים

לראשונה בסלקום tv

 

לראשונה בישראל

ערוץ מרתון ייעודי של תכני ג'ים ג'אם

שמשדר 24 שעות ביממה 

ושכולו בשפה העברית

 

תכני מותג ג'ים ג'אםישודרו

ללא הגבלה וללא תשלום נוסף ובדיבוב מלא לעברית

גם בקטלוג ה- VOD בשירות לצפיה בכל זמן ובכל מקום

וגם בערוץ מרתון ייעודי 24 שעות ביממה - לצפיה ברצף.

 

גיבורי הילדים האהובים והותיקים - בוב הבנאי, קיפר,

אנג'לינה בלרינה, תומס הקטר, ארנב של אבא, פינגו ועוד

     

 

 

             

גיבורי ילדים אהובים וותיקים כמו בוב הבנאי - אייקון הבנייה הכי מבוקש בעיר, אנג'לינה בלרינה העכברה הרודפת אחר חלומותיה ומגשימה אותן, פינגו החבר מאנטרטיקהתומס הקטר שלפעמים להוט מדי לעשות דברים של קטרים גדולים יותרוארנב של אבאעם סיפורי חוכמה מתוך היער הקסוםכל אלה וחבריהם,ותכניות מעשירות נוספות, מוצעים כעת לצפיה בסלקום tv.

 

עולם התוכן של ג'ים ג'אם, מותג הילדים האהוב, יציע לצפיה מאות שעות תוכן במסגרת קטלוג ה- VOD של שירות סלקום tv, לצפייה בכל זמן ובכל מקום, וכמו כן תכני הערוץ ישודרו בערוץ מרתון ייעודי 24 שעות ביממה - לצפיה ברצף.

 

תכני ערוץ ג'ים ג'אם מוקדשים לגילאי 2-6 ולהוריהם. תכני הערוץ הם ליווי איכותי להורות, מספקים סביבה בטוחה ומהנה לילדי טרום בית ספר, עם הדמויות הכי אהובות עליהם, תכנים מרתקים ומעוררי השראה התורמים להתפתחות רגשית, אינטלקטואלית וחברתית בקרב הקטנטנים. 

 

התכנים והסדרות של ג'ים ג'אם יוצעו הן בקטלוג ה- VOD בשירות סלקום tv והן בערוץ ייעודי שיאפשר צפיה מרתונית ברצף של הסדרות. ילדים צעירים אוהבים "חזרתיות" שמקנה להם ביטחון ונהנים לצפות פעם אחר פעם בתוכן מסויים ולכן ערוץ ייעודי מרתוני לשידור סדרות ג'ים ג'אם באופן רצוף 24 שעות ביממה, מעניק פתרון מצויין לילדים שמבקשים לראות ברצף פרקים של בוב הבנאי, קיפר, תומס הקטר וכו'. 

 

בין הסדרות המשודרות בערוץ ג'ים ג'אם

(לצד מותגים מובילים לילדים שכבר משודרים בשירות כמו קרטון נטוורק, דיסני, וניקלאודיאון)

 

"בוב הבנאי" מותג-על מוביל בקרב פעוטות כבר שנים רבות. במשך שמונה עונות הפך לאייקון הבנייההכי מבוקש בעיר, לדמות אהובה, שבכל פורים מרבים להתחפש אליו. מבנייה לחפירה, בוב הבנאי וצוות המכוניות שלו תמיד מוכנים להתמודד עם כל פרויקט. יחד הם מגבשים פתרונות שיביאו לביצוע הטוב ביותר, בוב וצוותו הכל-יכול מדגישים את כוחה של חשיבה חיובית, פתרון בעיות ועבודת צוותוהכי חשוב, לאורך כלהדרך, בוב והצוות תמיד מראים כי הכיף הוא ביצירה.

 

                          

 

 

"תומס הקטר" מזמין את הילדים להיכנס לעולם של דמיון דרך סיפור ומסילות. את הסיפור יצר אב עבור בנו לפני כ-70 שנהוהיום, משפחות ביותר מ-150 מדינות ברחבי העולם נהנות מהרפתקאותיו. תומס וחבריו לומדים שיעורי חיים על חברות ושיתוף פעולה. תומס הוא קטר בעל מנוע קטן שלעיתים קרובות להוט מדי לעשות דברים שנועדו עבור קטרים גדולים יותר והגיוניים יותר, אך בכל פעם תומס מוצא את הדרך ליצור ולבנות בעזרת שיתוף פעולה עם חבריו.

 

 

"פינגו" היא תוכנית ייחודית העוקבת אחר הרפתקאותיו של פינגווין חצוף ומקסים ומציגה אותו משחק עם בני משפחתו וחבריו באנטרקטיקה. יחד עם פינגה, אחותו התאומה ורובי כלב הים, פינגו מוצא את עצמו במיני מצבים קומיים ופוגש הרבה חברים חדשים בדרך. בין אם זה בדרך לדוג ארוחת ערב, או תוך כדי שליחת מכתבים, לפינגו תמיד קורה משהו... המזל הוא שהאיגלו המשפחתי נמצא בקרבת מקום... פינגו היא דמות נערצת מזה דורות רבים ומוכר בכל העולם. הוא דובר שפה ייחודית ומצחיקה וכל הילדים מבינים אותה.

               

 

 

קיפר מטריה עקומה? קופסה מיותרת? קיפר הכלב מלמד אותנו איך להשתמש באביזרים סביבנו ולעשות מהם מיקרוסקופ, משאית ומשחקים רבים וכייפים. הסדרה שמה דגש על פיתוח יצירתיות אצל הילדים ועל איכות הסביבה. מבוסס על סדרת ספרי ילדים מצליחה וחוברות צביעה שבאו בעקבותיה.

 

 

"אנג'לינה בלרינה" - תוכנית שמספקת הצצה לעולמה של אנג'לינה, עכברונת מתוקה שמרגישה שהיא "נולדה לרקוד". סדרת אנימציה קלאסית העוקבת אחר הרפתקאותיה של אנג'לינה, עכברונת קטנה ומתוקה החולמת להיות פרימה בלרינה, ואחר העכברונים הלומדים עימה בבית הספר. אנג'לינה היא בת תשע בערך, מלאת חיים ומרץ החולמת להיות בלרינה כמו לילי המורה שלה לבלט. אנג'לינה היא כוכבת עקשנית, שרוצה להיות במרכז הבמה ומלמדת אותנו כיצד להתגבר על פחדים וללמוד מטעויות. אנג'לינה מעזה לעקוב אחר החלומות שלה וגם מגלה שהמסע להגשמתם הוא כיף גדול.

        

 

 

"ארנב של אבא" - מצטרפים לעולם תמים וקסום של פרחים ופרפרים בתוך היער. הסדרה מבוססת על הספרים וחוברות הצביעה האהובים. נטבראון הארנב הקטן וחבריו מגלים את כל הדברים הכייפים שיש לטבע להציע לאורך כל עונות השנה. פרקי הסדרה עוקבות בין השאר אחר חיות היער מקשיבות לסיפורי החוכמה של הינשוף, מספרות על חילופי העונות ביער ועוד.

 

 

 

"הרעיון של הוגו" היא תוכנית פילוסופית ראשונה לקטנטנים על ילד ששמו הוגו, וכמו כל הילדים הוא סקרן, מלא פליאה ויוצא למסע בחיפוש אחר הבנה, הגיון ומשמעות. הוא מנסה להבין את העולם שסביבו, מדוע אנחנו מרגישים לפעמים עצובים, איך בעצם לומדים, ואם העולם יהיה זהה בבוקר כפי שהיה בלילה. בעולם תלת-ממדי וצבעוני חבריו עוזרים לו לענות על שאלות אלו באמצעות מושגים מופשטים וחזותיים. הסדרה מכסה מגוון רחב של נושאים שמטופלים ברגישות שמשמשת השראה לילדים לחקור את רגשותיהם, מערכות יחסים, העולם סביבם, למידה, מה נכון ומה לא נכון  והכל תוך כדי שמירה על סגנון אופטימי ומלבב.

 

                                   

 

בין הסדרות הנוספות שיעלו - 

 

משחקי חימר  סדרה המעודדת פעוטות לצפות באופן נלהב כיצד אובייקטים מקיימים אינטראקציה עם הסביבה שלהם, תוך כדי בחינת האפשרויות האינסופיות של צורות החימר

למה גוש החימר יהפוך הפעם? פילים משחקים תוספת? טרקטור העושה עבודת האדמה?

התוכנית מגרה את היצירתיות של הפעוטות ונותנת להם תחושה של הפוטנציאל העצום הגלום בעבודה עם עצמים.

 

גיבורי העיר  כל מכוניות ההצלה החמודות יוצאות לדרך עם סיפורים חדשים בכל פרק והמון כיף. הסדרה, זוכת פרס האמי לאנימציה, מציגה תכנים של חברות, אומץ, פתרון בעיות ועבודת צוות תוך שימוש במסרים חיוביים שמועברים בסיפורים מרתקים ודיאלוגים פשוטים לגיל הרך.

 

איגלו גלו  סנופלייק וסנופבול הם שתי בובות כלבי ים בקוטב הצפוני, הם מלמדים אותנו על סביבת החיים שלהם ועל עצמים הנופלים אליהם מן השמיים. כל פרק מציג עצם חדש והסיפור נבנה סביב העצם המוצג לילדים: שמיכה, ביצה, סיר, גרביים, פרח ועוד. הסדרה מעודדת פיתוח תפיסה חזותית לגילאי 2-3.

 

כוכבים  התוכנית נוצרה בשיתוף עם הפקולטה ללשון של אונ' לונדון לגילאי 4-5 ומלמדת את הדקדוק של השפה האנגלית. הסדרה משלבת בין אימג'ים של ילדים אמיתיים לבין אנימציה של הכוכבים כאשר יחד נוצרת סביבה מזמינה, מלאה אור ואהבה. כל פרק מציג סיטואציה שונה ואת האינטראקציה בין הכוכבים לילדים.

 

חיבור ממומו  מומו הוא יצור תם, מתוק, סקרן שחי לבד על אי בודד באמצע האוקיינוס  והוא אוהב לחבק. בין אם זה שחף חברותי, פינגווין או אפילו מה שנראה כברווז גומי חסר חיים, כולם מקבלים חיבוק ממומו ואת ידידותו הכנה. כל פעם כשנתקלים בתסכול, מומו תמיד שם מוכן לתת חיבוק.

 

משפחת החיות שלי  סדרה זוכת פרסים שמציגה את עולם החי מנקודת מבטו של הילד. כל פרק מתמקד בחיה אחרת ומציגה את היום יום שלה.בין החיות שנפגוש בפרקים: ג'ירפה, קנגורו, צפרדע, פיל וחיות רבות נוספות.

 

אוסוולד  הרפתקאותיו של אוסוולד, התמנון הכחול, והכל שלו ויני. דברים מדהימים מתרחשים במטרופולין הדימיוניאוסוולד וחבריו מוצאים את עצמם במגוון רחב של מצבים מוזרים ומצחיקים.

 

בינג ובונג  בינג ובונג הם חייזרים חמודים היוצאים למסע בפלנטות  המקיפות אותנו על הספה הלבנה שלהם. הם ילמדו אותנו כל מה שצריך לדעת על היקום. התוכנית מראה באופן ויזואלי את עולם המדע ומתאימה לילדים בגילאי 3.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי