סקירת סטיילוס - pencil 53

לצערי בחודש האחרון הדברים לא עובדים כמו שצריך והרבה ממה שאני עושה מתעכב, אז עכשיו סופסוף יש לי כמה דקות להשלים משימה אחת מיני רבות - סקירת הסטיילוס pencil 53

הסטיילוס נמצא איתנו מתקופת מסכי המגע, בהתחלה הוא היה הכרחי - ונקרא עט חרט ועזר לנו להגיע לרמת דיוק הדרושה במסכים, אולם מאז נשפך הרבה דיו ויש לנו מסכים הרבה יותר טובים, באיזה שלב אפשר לומר ( וסטיב אמר את זה ) שאין צורך בעט סטיילוס ולכל אחד יש כ10 כאלו - האצבעות, לא כולם התלהבו ונכון להיום תעשיית הסטיילוס פורחת ומשגשגת, בין אם זה בשביל אנשים שקשה להם לגעת במסכים, כאלו שמרגישים שהאצבעות שלהם גדולות מידי או כאלו שפשוט רוצים לצייר ורגילים לאחיזה של עיפרון או עט, זה לא ממש חשוב למה, יש לנו מגוון רחב של עטים.

לפני כשנתיים רכשתי עט של Wacom והוא שימש אותי לציור, היחוד שלו היה רגישות גבוהה ללחיצה, כך שאם רצינו לעשות קו עבה יותר או חזק יותר היינו לחוצים על העט כמו שאנו לוחצים על עפרון ומקבלים קו כהה יותר.

לאחר תקופה הופיע סטיילוס שונה - הוא נקרא pencil 53 ואופיין בצורה שונה משאר העטים - הוא היה מלבני והזכיר את עפרונות השרטוט של הנגרים, עפרון גס יותר ורחב.

לפני כחודש וקצת קיבלתי את העפרון שלי והתחלתי להשתמש בו, לאורך הזמן בחנתי אותו מבחינת נוחות החזקה ועבודה.

אז מה אני חושב עליו?

יש לו צורה מאוד נוחה להחזקה ומשקל נעים ביד, יש לו רגישות מאוד גבוהה ביחס לסטיילוסים אחרים גם כאשר לא משתמשים בבלוטוס, אין ספק שיש הבדל בין סטיילוס אשר נרכש בדולר, חמישה, עשרה ו39 או 100.. היו לי ויש לי מכל הסוגים, ואני יכול לומר בוודאות שהכי יקר הוא לא תמיד הכי טוב אולם אין ספק שהזול לא משתווה למשהוא איכותי שעולה קצת יותר.

מבחינת הסוללה - לאורך תקופת השימוש שלי לא הטענתי את העפרון פעם אחת, נכון לא עבדתי איו בצורה יום יומית אולם שעבדתי איתו ביליתי כל פעם לפחות חצי שעה עד שעה עבודה וכיום אני נמצא עם 50 אחוז סוללה.

עבודה עם העפרון באפליקציה היעודית - paper אין ספק שהם משתלבים הכי טוב, העפרון מתחבר לאפליקציה על ידי לחיצה קלה ולאחר שלוש שניות הם מתואמים.

העפרון ביחד עם האפליקציה נותנים חוויה של יצירה מחדש, אנו יכולים לצייר קו דק עם חוד העפרון ואנו יכולים לצבוע שטחים על ידי הטיית העפרון על צידו - הנושא יחודי לאפליקציה ( ול sketchbook ) ונקרא surface pressure.

אנו יכולים לראות את מלאי האפליקציות אשר תומכות כיום בעפרון כאן.

עבודה עם אפליקציות אחרות לא נותנת ביטוי לכל התכונות אולם העבודה עם העפרון עצמו מאוד נוחה.

לסיכום - מי שמחפש סטיילוס חדש או ראשון לעבודה עם האייפד ימצא את הסטיילוס מתאים מאוד, הוא לא יקר מידי ועומד באמצע הסקלה - 39-49 דולר לעפרון הגרפיט ותוספת של 10 דולר לעץ והזהב.

הוא נוח להחזקה ועבודה, הוא מרגיש מאוד איכותי ביד ואין פחד שהוא יפול וישבר, הרגישות שלו מאוד גבוהה והחומרים שממנו הוא עשוי איכותיים מאוד כך שלא תמיד צריך לחבר אותו לאפליקצייה בכדי להנות מעבודה עם סטיילוס.

 

 

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי