מה דעתי על השעון של אפל

אז אפל השיקו שעון.. אז מה!!

אני אתחיל בכך שאני לא חובב שעונים, לא אוהב שיש לי משהו על היד, גם הניסיון הכושל של רכישת אייפוד נאנו לשימוש כשעון עם נגן מוזיקה לא צלח וכיום הוא יושב לי יפה יפה בתוך קופסא.
אז הוא יכול למדוד לי דופק, ומראה לי סמס או מייל ואני יכול לעשות שיחות דרך רמקול ואני יכול לצייר עליו, וואו אני בשוק!
אני מאוד אוהב את המוצרים של אפל ולא רק בגלל העיצוב אלא בעיקר מערכת ההפעלה - הם פשוטים, נוחים לתפעול ובעיקר עובדים!
אני מוצא את השעון כאביזר מיותר כרגע, אני לא רומה להתאמץ להביט במסך קטן למייל או סמס, אני רוצה לראות מה אני עושה עם המכשיר שלי - הרי אחת הסיבות שבחרתי במכשיר שיש לי הוא גודל המסך והנוחות שהוא מביא איתה.
מבחינתי לרכוש שעון בכדי לא להוציא את המכשיר מהכיס זו עצלות, זה בזבוז כסף ובעיקר להראות יש לי עוד צעצוע חדש.
האם אתם רוכשים או רכשתם שעון חכם?

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי