סקירת אביזר IxPand

IxPand התקן זיכרון לאייפד ולאייפון

אנו שומרים הרבה מאוד חומר על האייפון או האייפד שלנו ולפעמים יכול להיגמר לנו המקום, מה עושים אז? מעבירים למחשב, מעלים לענן או מוחקים.

מה קורה אם יש לנו קובץ חשוב להעביר והוא גדול מידי לשליחה במייל? מה עם כלי העבודה העיקרי שלנו הוא האייפד או האייפון ( כמו אצלי ) ואנו לא תמיד ליד מחשב להעביר נתונים וקבצים להתקן זיכרון..

ומה אם יש קבצים שאנו לא רוצים שישבו לנו על המכשיר, דוגמת סרטים או מוזיקה שהם לא בשימוש יום יומי? משתמשים בIxPand!!!

בעבר סקרתי את התקן הזיכרון I flash drive שמיועד בדיוק לנושא הזה, קיבלתי לסקירה את ההתקן IxPand של sandisk ואני רוצה לחלוק איתכם את המחשבות שלי עליו וההשוואה שעשיתי להתקן הקודם.

הIxPand מגיע בכמה נפחים - 16, 32, 64 ו128, ומשתלב עם המכשיר באפליקציה תואמת.

כאשר נחבר את ההתקן לראשונה אנו נתבקש להוריד את האפליקציה.

באפליקציה אנו יכולים לעשות שימוש גם ללא ההתקן - על ידי שימוש בזיכרון המכשיר, בעת חיבור ההתקן אנו נוכל להעביר את כל המידע מהמכשיר להתקן בקלות.

הIxPand כולל כמה דברים מאוד נחמדים מבחינתי, באפליקציה אנו יכולים לראות את כמות הזיכרון הפנוי במכשיר, כמות הזיכרון הפנוי בהתקן ואת מצב הסוללה - ירוק - מספיק סוללה, אדום - דרושה הטענה, כתום - בטעינה.

אנו יכולים לגבות את סרט הצילום שלנו אוטומטית בעת חיבור ההתקן ופתיחת האפליקציה - מבחינתי זה יתרון עצום מאחר והדבר משחרר אותי מחיבור המכשיר למחשב - העברת הקבצים למחשב ומשם לכונן ( מעבר לגיבוי בענן ) ואז בזמני החופשי אני מעביר את התוכן ישירות לכונן, אני יכול ליצור ספריות ולסדר את הקבצים שלי כרצוני.

אנו יכולים להצפין את התקן ולמנוע גישת אנשים לא רצויים לתוכן.

 

האפליקציה תומכת במגוון רחב של פורמטים מבחינת צפייה בתמונות, וידאו ושמע, כאלו שאפל לא מאפשרת.. כך שאנו תמיד יכולים להטעין סרטים באיכות גבוהה יותר על ההתקן, או קבצי מוזיקה ומגוון רחב של קובצי תמונה ולהשתמש בהם ללא חיפוש אפליקציה תואמת והעמסה על זיכרון המכשיר - הדבר מבחינתי מאוד יעיל כאשר אני לא מעוניין להחזיק מוזיקת ילדים או סרטי ילדים על המכשירים שלי, התקן קטן אחד יכול לפתור את הבעיה הזו וכאשר מגיעים לטלויזיה אפשר להמשיך את אותו הסרט או לרדיו אפשר להמשיך להקשיב למוזיקה שהתחלנו.

 

 

כאשר אני עובד עם האייפד וצריך להדפיס או להעביר חומר חשוב ממקום למקום אני משתמש בהתקן, אני מוצא את זה הרבה יותר פשוט להעביר את הדרוש לי ולשתף עם אחרים מאשר לשלוח במייל או להסתמך על WIFI, מה גם שיש פעמים שלא תמיד אפשר להעביר קבצים גדולים - כדוגמת PDF או תמונות שאני עובד עליהם דרך הענן או לחכות שהם יגיעו ויטענו..

 

מעבודה שערכתי וניסויים שעשיתי במהלך השימוש בהתקן אני יכול לומר שהוא מאוד מהיר, העברת קבצים 110 תמונות ווידאו - עברו במספר שניות בין המכשיר להתקן, טעינת מוזיקה או העברת קבצים הלוך ושוב מתבצעת בצורה חלקה ונוחה, והכי חשוב הרבה יותר מהיר מiflash drive .

אני משווה את הIxPand לiflash drive מבחינת שלושה פרמטרים.

 

גודל - הIxPand רחב יותר, ארוך יותר וכבד יותר ( עיניין של גרמים ) וסה״כ גדול יותר, שניהם באותו העובי, ההבדלים נובעים מכך שבIxPand מצוייה סוללה! בהתחלה חשבתי על הנושא כעל מגבלה ומכשילה עכשיו יש לי עוד התקן שאני צריך לזכור להטעין בכדי להשתמש בו, מצד שני יש בכך יתרון, כאשר אנו מעבירים קבצים רבים, או משתמשים בהתקן לצפייה בסרטים, שמיעת מוזיקה - ההתקן צורך חשמל מהבטרייה ל המכשיר, בעזרת הימצאות בטרייה פנימית אשר מספקת להתקן את הדרוש לו אנו יכולים לחסוך בבטריית המכשיר! זה יתרון עצום.

מעבר לכך, כאשר אנו מתחילים להוסיף לiflash drive את המתאמים שלו ( יש לי את ההתקן עם 30 פינים ) 8 פין או מתאם לUSB אנו מגיעים לאותו האורך של הIxPand , כך שההבדל היחיד הוא ברוחב ההתקן.

 

תאימות - בבסיסו של iflash drive הוא מתאים לאייפון בעל כניסת 30 פינים או 8 פינים ובצידו השני יש לו מיקרו USB אשר מתאים למכשירי אנדרואיד.

הIxPand הנוכחי מתאים אך ורק למכשירי אייפון 5 ומעלה ולאייפד דור 4 ומעלה, בכדי להתאימו למכשיר אנדרואיד אנו נדרשים לרכוש מתאם USB למיקרו USB, לא עיניין גדול ואני מאמין שמרבית המשתמשים אשר ירכשו את ההתקן לא מחזיקים או משתמשים בחיי היום יום גם במכשיר אנדרואיד כמכשיר עיקרי.. אולם במידה והם ירצו לשתף קבצים עם מערכות הפעלה אחרות הם ידרשו לנושא.

 

חלקים - הIxPand הוא חלק אחד, ללא מתאמים מול ההתקן השני שדורש מתאם לUSB ו8 פין ( שוב במידה והדגם הנרכש הוא עם 30 פינים ), חוסר בחלקים עושה אותו הרבה יותר פשוט ונוח לתפעול, כבל ה8 פין מחובר על ידי מחבר גומי אשר נכנס בצורה יפה להתקן ולא משאיר קצוות בולטים.

 

לאחר שאמרתי וכתבתי את כל זה אני יכול לסכם - העבודה עם ההתקן מאוד נוחה ומבחינתי זה דבר הכרחי לכל בעל אייפון או אייפד שמשתמש במכשיר שלו ככלי עיקרי ( ללא מחשב ).

למי שמצלם הרבה ורוצה לגבות את התמונות ״על הדרך״, למי שלא רוצה להחזיק קבצים מיותרים על המכשיר ( כדוגמת מוזיקה וסרטים ) ולמי שרכש מכשיר בעל נפח קטן ורוצה לפנות מקום.

למרות שהIxPand קצת יותר גדול בכללי אני מצאתי אותו יותר נוח, לפעמים דברים קטנים נוטים ללכת לאיבוד, מצאתי את עצמי שומר את החלקים של הiflash drive בשקית קטנה או קופסא בכדי שלא ילכו לאיבוד, עם הIxPand לא היה לי צורך מאחר ואין לו חלקים נוספים והוא מתחבר ישירות למכשירים שאני זקוק להם.

שאלת הגודל הדרוש נתון לבחירתכם בהתאם למחיר שאתם מוכנים להשקיע - אני חושב שאם רוכשים תמיד כדאי להתאים את המחיר לדרישות ולצורך מהמוצר.

הIxPand מגיע בארץ בשלושה נפחים ובעלויות הבאות

16GB - 249 ש"ח

32GB - 359 ש"ח

64GB - 499 ש"ח

את ההתקן אפשר לרכוש בדינמיקה סלולר - כמו כן יש התקן המתאים גם למכשירי האנדרואיד בנפח 64 ג'יגה והוא במחיר של 199 ש״ח

קישור לאתר דינמיקה סלולר

https://www.dynamica.co.il/

 

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי