סקירת ממיר ושירות - סלקום TV

אני חושב שיותר ממה שאתם חיכיתם לזה אני חיכיתי לכך, מרגע ההכרזה הנושא מאוד עיניין אותי והרגשתי צורך עמוק לבדוק ולדווח, אני אתחיל מהשלבים הראשונים של התקנה וחוויות והסקירה תמשך לאורך זמן על תוכן ואיכות השירות כמו כן על כמות תוכן - אז בואו נתחיל

סקירה קצרה על מהו בעצם השירות - השירות כולל את תוכן עידן פלוס ובנוסף ערוצי ספורט, מוזיקה YouTube וספריית VOD, הרעיון הכללי מאחורי השירות הוא לשלם רק על מה שצופים ולא מעבר לכך - הכוונה היא לא עוד ערוצים מיותרים שלא צופים בהם - כל התוכן מגיע כלול במחיר החודשי חוץ מערוץ מבוגרים ( לא בדקתי תוכן.. ).

אז היום בבוקר הרגיע אלי תכנאי נחמד ולאחר כחצי שעה היה לי ממיר מחובר - אפשר לחסוך את התשלום לטכנאי ולחבר לבד את הממיר - בפועל מה שמגיע הוא ממיר המתחבר לחשמל ( כמובן ), לראוטר, לטלויזיה ולאנטנה נוספת אשר מיועדת לקליטת שידורי עידן פלוס.

חלק מהזמן הוא הסברים על הממיר, השלט וחיבורו לטלויזיה ועל השירות עצמו - ניווט ומציאת תוכן בממיר.

עם הממיר מקבלים חוברת אשר מסבירה את כל הנושאים האלו - הדבר כתוב בצורה מאוד פשוטה ונוחה אשר מסביר את כל התהליך יפה מאוד למי שלא משתמש בשרותי הטכנאי.

אז לאחר ההתקנה התחלתי לנסות ולבחון את השירות, כמו כל שירות הזרמת מידע הכמה שניות הראשונות ( בערך 20-40 שניות ) לא באיכות גבוהה ולאחר מכן השידור עובר לאיכות HD.

כל תפעול הממיר שונה מהממיר הקיים אצלי בבית ( Yes ) וכאן אני חייב לשבח את מערכת ההפעלה - היא פשוטה ואינטואיטיבית, כל מי שמשחק עם הממיר של יס ומנסה להיכנס לVOD יכול להרגיש כאילו הוא מתחיל ללכת במנהרה וצריך לזכור היכן עברת, בממיר של סלקום כל נושא הניווט מאוד פשוט

בלחיצה על התפריט אנו מקבלים מצד ימין רשימה של כל התוכן - טלוויזיה, VOD וכדומה, בכניסה לאחד מהם אנו מקבלים תפריט פשוט ונוח מצד ימין כאשר התוכן מוצג מצד שמאל, מבחינתי כל הניווט והשימוש היו קלים ובעיקר נוחים.

בנוסף אנו יכולים לסמן תוכן מועדף ולראות אותו ברובריקה ספציפית - כך שאנו לא צריכים ללכת לחפש אותו אחר כך.

אנו יכולים לפרסם בפייסבוק במה אנו צופים ( למה?? בשביל מה? לא ברור לי נושא השיתוף המטריד הזה בפייסבוק ).

ועכשיו הגענו לנושא התוכן:

כאן אני נותן לסלקום ימי חסד - מצד אחד שמעלים כזה שירות צריך שיהיה במה לצפות וכרגע יש מספיק, האם זה מה שאני רואה בטלויזיה? לא ממש אולם אני לא צופה הרבה בטלויזיה ( בעיקר צופה עם אשתי ), כאשר עברתי עם אשתי על התוכניות היו הרבה תוכניות עם עונות ישנות וללא העונות החדשות שלהן שכבר משודרות והיו גם תוכניות חדשות עם עונות חדשות - שוב ספציפית לא ממש התוכן שאנו רואים אולם למישהו אחר זה יכול לקלוע לטעמו יותר.

יאמר לזכות סלקום שהם מוסיפים תוכניות חדשות בצורה קבועה - ורק לפני כמה ימים קיבלתי הודעה על כך שאירוע הסופרבול ( יש מי שרואה את זה? ) יועבר בשידור חיי.

אפשר לראות גם בממיר תוכניות חדשות שעתידות להיכנס לשירות.

לסיכום זמני - תוכן שמועבר באיכות HD, ממיר שאפשר לחבר לבד, תפעול קל ונוח וניווט בתוכן - עושים את את הממיר של סלקום מבחינתי למוצר נוח לשימוש ואלטרנטיבה די זולה למי שרוצה את הערוצים הבסיסים והרבה מעבר.. שוב - הכל תלוי בתוכן והתאמתו לצופה ( אני יכול לחיות ללא טלוויזיה ) כך שהנושא תלוי בכם.

בשיחה קצרה עם הטכנאי עיניין אותי מי מבקש להתקין את הממיר, מי קהל היעד הוא מגיע אליו - התשובה התחלקה לשניים, כאלו בעלי ממיר עידן פלוס שרוצים יותר וכאלו שמאסו בתשלום גבוה להוט ויס ומעוניינים לצמצם את החשבונית החודשית.

בסקירות הבאות אני אסקור עוד את התוכן ואוסיף סרטונים של הפעלת הממיר והפעלת השירות באייפד - ברכישת השירות אנו מקבלים את היכולת להזרים תוכן לשני מכשירים בנוסף לטלויזיה ( טאבלט וסלולר ) - יש אופציה לרכוש את שירות הVOD רק לטאבלט / אייפד במחיר חודשי מוזל ( 39 ש״ח - אם אני לא טועה ).

 

 

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי