סוללות

סוללות

אחד הדברים שעדיין טעונים שיפור בסלולר הוא הסוללה, גם בעת הגדלת הסוללה אנחנו מסיימים את היום עם עשרות אחוזים מועטים - דבר אשר לא יעזור לנו לעבור את יום המחר ודורש הטענה נוספת של הסלולר.

מדוע אנחנו מתרגשים מהנושא? אנחנו רוכשים מכשירים עם סוללה גדולה יותר למרות שאנו יכולים להטעין את המכשיר כמעט בכל מקום, אם אנחנו במשרד, באוטו, בבית או אפילו בחוץ אנחנו יכולים לשמור על סוללה מלאה.

 

לאחרונה מצאתי את עצמי מטעין את המכשיר פעמיים ויותר במהלך היום, חשבתי שזה מאחר והמכשיר שלי כבר בן שלוש וקצת והסוללה שלו נחלשה, אחר כך חשבתי שזה קצת מוגזם והשימוש שלי לא עולה בקנה אחד עם תצרוכת הסוללה.

מגרסה 8 אפל מאפשרים לנו לבדוק את השימוש של הישומים ביממה ובשבוע האחרון, וכך התחלתי לעקוב אחרי מה אוכל לי את הסוללה.

גיליתי שלמרות שאני סוגר את האפליקציות הן עדיין ממשיכות לעבוד ברקע, אחת מהן בלטה לי במיוחד וחשבתי שזה הגיוני מאחר וכאשר אנחנו מדברים על מיילים אנו מצפים שהדואר ידחף לנו למכשיר ולכן האפליקציה כל הזמן עובדת, למרות זאת חשבתי שהעבודה שלה מוגזמת אם טענתי את המכשיר יותר מפעם ביום.

האפליקציה הבעייתית מבחינתי הייתה mailbox

 

לכן החלטתי לחפש לה אלטרנטיבה - מבחינת הנוחות אני מנהל איתה את כל הדואר שלי, היא האפליקציה הכי אינטואיטיבית ופשוטה שהשתמשתי בה עד היום לסידור הדואר ( וניסיתי חלופות ), הלכתי על המחליפה הגנרית שלה שעובדת נהדר עם Gmail והיא כמובן Gmail עצמה.

אז כן היא פחות נוחה לעבודה - סידור מיילים וקביעת תזכורות אולם להפתעתי היא צרכה פחות סוללה.

לצערי לא צילמתי את המסך עם האחוזים של mailbox להשוואה אולם כן צילמתי עם Gmail

 

הצילום הוא אחרי 5 שעות המתנה וכשעה וחצי עבודה עם הטלפון - gmail הישתמשה רק ב6 אחוז מהסוללה כאשר עם mailbox הייתי מגיע ל כ - 25 אחוז!!

הפוסט מגיע לא כתלונה אלא כעזרה, כשאנו רואים צריכת סוללה מוגזמת ושונה פתאום אני ממליץ לבדוק את הנושא, לעקוב אחרי הצריכה ולחפש את האשם, וכמובן שלחפש חלופות חסכוניות לאותה האפליקציה.

וכמובן לזכור שגם אם סגרנו את האפליקציה יש כאלו שממשיכות לרוץ ברקע בכדי לאפשר העברה וקבלת נתונים.

בכדי לראות את צריכת הסוללה שלנו אנו ניגש ל - הגדרות - שימוש - סוללה

כך אנו נמצא את מי שמשתמש בסוללה הרבה, מי שדורש חיבור לאינטרנט וגוזל לנו את הסוללה בצורה מוגזמת ואנו רוצים לוותר על השימוש בו אנו נוכל לעשות זאת על ידי - הגדרות - כללי - שימוש ברקע

 

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי