סלקום משיקה פרסומת טלוויזיה חדשה

סלקום העלתה לשידור שתי פרסומות חדשות לסלקום TV ותעלה בקרוב עוד שתי פרסומות חדשות.

הפרסומות מדברות על ההבדל בין מה שהלקוח רוצה / צריך מהטלויזיה לבין מה שהוא מקבל בפועל.

כמה מילים על השירות -

אני לא צופה הרבה בטלויזיה ואין לי ערוצים מועדפים שאני אוהב לראות, מבחינתי אני מעדיף לשלם על תוכניות ספציפיות שאני אוהב לראות - אני מעדיף אותן כעונות מלאות ואם אפשר גם את כל העונות ביחד.

מצד אחד השירות של סלקום מאוד קורץ לי מאחר והוא עונה לי על הדרישה - מצד שני הכל שאלה של כמות תוכן.. שיתווסף לאורך הזמן.

אני מקווה שבקרוב אוכל לסקור את המוצר ולספר לכם עליו עם יותר פרטים - מחוויות אישיות.

האם אתם עברתם? היש מישהוא שכבר מנסה את השירות ויכול לתת עליו חוות דעת?

 

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי