אייפד חדש הצטרף למשפחה

היום התחדשתי באייפד חדש - פרו 11 אינץ, עד היום השתמשתי במיני 2 ובשנתיים האחרונים הוא נהייה מאוד איטי, הצלחתי להמשיך לעבוד איתו אולם לאט לאט ראיתי איך אני מפסיק להשתמש בהמון אפליקציות כי הוא פשוט לא סוחב... הפסקתי לערוך תמונות, סרטונים, לכתוב מסמכים, ואפילו לכתוב בבלוג... האייפד פשוט לא סחב ולא הצליח להתמודד עם מה שהייתי זקוק ממנו, שבוע שעבר נפלה החלטה - מחשב חדש או אייפד חדש, מאחר ואני פחות מתחבר למחשב ועיקר העבודה מבחינתי היא על ידי מכשיר נייד, על ידי נגיעה החלטתי לרכוש אייפד.
היית חבר נאמן, בילית איתי לילות שלמים, טיולים, ניווטים, ציורים, תמונות, סרטונים, המון מסמכים וקטעי בלוגים וראינו גם המון סרטונים... אבל הגיע הזמן, אתה עדיין עם הבטרייה המקורית, כל החלקים שלך, לא נשברת, לא נשרטת, לא מחבלת, שמרתי עליך כמו שאני שומר על הילדים שלי ולפעמים קצת יותר ( בכל זאת אותך אפשר היה להכניס לכיס... ) ועדיין הגיע הזמן להחליף, להתחדש ולהמשיך הלאה, אתה תהיה בשימוש עדיין, לא שלי אולם עדיין תהיה במשפחה.
זהו מכתב הפרדה שלי לאייפד מיני 2 שלי, ועכשיו קצת מחשבות על האייפד החדש שלי - פרו 11 אינצ, 256 ג’יגה עם סלולר.
למה פרו ולא אייר? רציתי יותר כוח, רציתי מכשיר שימשיך איתי לפחות 5 שנים ויותר כמו שהמיני שירת אותי.
למה 11 אינצ? לעבור מ7.9 אינצ ל11 זו קפיצה די גדולה אולם החלטתי שאם אני רוצה להמשיך לערוך סרטונים ותמונות, לכתוב ולקרוא אני חייב לעבור למסך גדול יותר - בכל זאת מתבגרים...
למה 256 ג’יגה? אני מאמין גדול במינימליזם, אני לא זקוק ליותר מידי ואני לא רוצה שיהיה לי באייפד הרבה חומר שלא אוכל לגבות או לחילופים חומר שאני לא זקוק לו, כל מה שאני זקוק לו מגובה בענן ומה שלא בענן נמצא על הארד דיסק, באייפד שלי אני זקוק למקום בשביל עבודה רגעית ולאחר מכן אני מגבה ומוחק מהאייפד.
למה סלולר? אני לא אוהב להיות תלוי, יש פעמים שאני לא בבית או שיש הפסקת חשבתי ואני רוצה את היכולת להמשיך לעבוד, שווה לי התוספת הקטנה הזו בכדי שאוכל לגלוש מכל מקום ולא להיות תלוי ברשתות זרות.
מה אני חושב על האייפד:
וואו, מדהים, המסך פשוט שיפור משמעותי, הוא גדול יותר, כבד יותר אולם שווה את זה, הוא מהיר מאוד וכל פעולה שלקחה לי כמה שניות מתבצעות במהירות ללא המתנה, Face ID _ עד היום לא ממש חשבתי על זה ומאוד אהבתי את טביעת האצבע אבל ויש כאן אבל גדול, האייפד נפתח לי כל כך מהר שאני אפילו לא צריך להמתין, מדהים, אם זה עובד כל כך טוב באייפד אין לי ספק שהטלפון שלי יהיה הדבר הבאה שאחליף ( יש עוד זמן ) בכדי להיות מהפיצר גם שם.
העפרון של אפל - מרגיש כמו עיפרון אמיתי, עדיין לא השתמשתי בו הרבה והחלטתי שאני חייב לרכוש אותו ביחד עם האייפד בכדי לראות על מה כולם מדברים, הוא אביזר (לא חובה) שיכול להעלות את הפרודוקטיביות ויכולות השימוש באייפד.
מה מפריע לי - האייקונים קצת קטנים לי - צריך להתרגל, אני לא חושב שהם קטנים יותר מתצוגת המיני והגודל או ההרגשה שלי נובעת מכך שהמסך פשוט גדול יותר.
משקל - צריך להתרגל לאחיזה שונה, למשקל שונה של מכשיר, בכל זאת עלי לשנות את כל ההרגלים שלי שהיו מיוחסים למיני...
בימים הקרובים אשתמש במכשיר יותר, אערוך סרטונים ותמונות ואראה איך המכשיר מתמודד עם הדברים, עוד התרשמויות יכתבו בעתיד

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי