The new iPads האייפדים החדשים

אפל הפתיעו אותנו וללא אירוע מיוחד הוציאו עדכון לשני אייפדים - אייר ומיני

האייפד האחרון שרכשתי היה האייר 2 והוא מהר מאוד עבר לאשתי, חזרתי אל האייפד מיני 2 ומאז אני איתו...
נכון שעם הזמן הוא נהיה איטי אולם לא הייתה לי סיבה להחליף אותו, רציתי להחליף אותו אולם תמיד הגעתי לנקודה שהמסך יותר מידי גדול, ולא נוח לקחת אותו לכל מקום, המיני נכנס לכיס שלי, נוח לכתוב בו, נוח להחזיק אותו והוא הבחירה שלי לאורך השנים, אמרתי לעצמי שאם אני אחליף זה יהיה למיני חדש, ותקופה מסויימת אפל המשיכו לשדרג את המכשיר עד שהם הפסיקו, כל כך קיוויתי שהם יחזירו את המכשיר ויתנו לו עדכון - ולשמחתי זה קרה, עדיין לא הגיע לארץ אולם ברגע שיגיע הוא יהיה אצלי.
אז מה כל כך חדש באייפדים? האמת שלא הרבה, הם מאוד דומים לדגמים הקודמים כאשר יש מעבד חדש, מצלמה חדשה - לא הדגם האחרון כמו בפרו, מצלמה קדמית משופרת, בלוטוס 5 ואינטרנט מהיר יותר, בגדול אלו השיפורים, להבדיל מהאייפד של 2017 - כאן המסך צמוד ואין רווח אוויר בין ההדיגיטיזר ולבין lcd.
יש תמיכה בעפרון של אפל מהדור הראשון וזו תהיה הזדמנות בשבילי לנסות אותו.. למרות שניסיתי עטי סטייליסט בעבר והם כיום יושבים לי במגירה.. יש הבדל גדול בין הסטיילוסים.
המחיר על פי ארהב הוא סביר - מעניין מה יהיה מחירו שיגיע לארץ.. אני משאר שיהיה באזור ה2800 דגם הסלולר עם 256 ג’יגה ...
מתרגשים?

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי