סקירת מכשיר גילוח one blade pro

אני אוהב להיות מגולח, אני לא אוהב שיש לי זיפים, זה מגרד, זה לא נעים ותמיד נתקעים שם דברים.. להתגלח אני לא אוהב, זה מגרה לי את העור, גם השימוש במכונת גילוח והמעבר שלה על העור לא היה לי נעים ולכן המשכתי להתגלח עם סכין, מאז שפיליפס הוציאו את one blade החלטתי שאני אנסה אותו אולם הפרמטרים של טעינה ארוכה וזמן גילוח קצר לא הרשימו אותי, מה גם שהמחיר היה מוגזם, מאז הרבה עבר ולפני שבועיים רכשתי מכשיר one blade pro בסכום שהיה סביר 
מבחינתי 250 שח וצורף גם סכין במתנה.





המכשיר מגיע עם מסרק אשר נועד לקיצוץ זקן ונע בין 0.5 מילימטר ועד 9 מילימטר, מצורף סכין ומטען.
זמן הטעינה המלא הוא 60 דקות המספק 60 דקות עבודה - שמבחינתי זה המון גילוח, לקח לי בערך וזה בהגזמה.. 3 דקות לגילוח מלא, טעינה של 15 דקות תיתן שימוש של 15 דקות עבודה.
התגלחתי עם המכשיר במקלחת, התגלחתי על רטוב וגם ביבש וזו המסקנה שלי:
לoneblade pro יש יתרונות, נוח מאוד להתגלח איתו, הוא מגלח מאוד קרוב לפנים ללא גירוי, ללא חתכים, הוא לא מחמם את הפנים והסכין לא מתחממת כמו במכונה רגילה, קל לעבור איתו על הפנים והיתרון של שינוי כיוון הגילוח היא ללא פחד מחתך.
סכין זה לא! הפנים לא יהיו חלקות כמו בשימוש עם סכין אולם הפנים כן יהיו נעימות למגע בדיוק כמו גילוח בסכין  עם כיוון הזיפים.
בגילוח במקלחת עם סבון הגעתי לתוצאה יפה, בגילוח רטוב התוצאות היו זהות אולם התוצאה הכי טובה מבחינתי היה על יבש, כן ללא סבון, ללא מים, בכמה שניות עברתי על כל הפנים ללא שום בעיה, ללא גירוי וללא פספוס של שערות.


אז יש חסרון או שהכל טוב?
אני לא חושב שיכול להיות משהו מושלם ב100 אחוז, תמיד צריך לוותר על משהו וזו הבחירה שאנו עושים בכל דבר, מודדים יתרונות מול חסרונות ורואים אם החסרונות הם כאלו שאנו יכולים לחיות איתם, להתמודד איתם והם לא מפריעים לנו.
כאשר אנו מתגלחים עם סכין הזיפים נתקעים בין הסכינים או נצמדים לסכין בזכות או בגלל חומר הסיכה שאנו משתמשים, לאחר מכן אנו מנקים את הסכין, במכונת גילוח מרבית הזיפים נכנסים לתוך המכונה ומוחזקים מתחת לסכינים שמסתובבות, חלק קטן נופל או נשאר מחוץ למכונה ולאחר מכן אנו צריכים לנקות את המכונה ולרוקן את הזיפים/לכלוך מתוך המכונה עצמה.
בoneblade pro הזיפים פשוט נופלים לכיור או שחלקם נתפסים על המכונה, בשטיפה קלה מתחת לברז הזיפים נשטפים מהמכונה והיא נשארת נקייה אולם סביבת הגילוח שלנו - בין אם זה כיור או מקלחת מתמלאת זיפים, במקלחת זה פשוט יותר מאחר ושטיפה קלה והכל נקי אולם מבחינת ניקוי הכיור זה דורש קצת יותר עבודה אולם לא משהו רציני, אני מעדיף להתגלח לפני המקלחת כך שהכיור נשאר נקי... ואני אחריו.
לסיכום
מצאתי מכשיר גילוח חדש, כזה שלא דורש החלפת סכין פעם בחודש או סיכוי להיחתך ממנו, כזה שלא משאיר את העור מגורה ואדום, מכשיר מהיר, נוח, שמגלח נהדר ומחליפים בו סכין פעם בכמה חודשים.
הoneblade pro לא זול, הוא עולה כמו שנתיים של סכינים (בערך) אולם אם הוא יחזיק לי שנתיים, לא יחתוך אותי, לא ישאיר לי עור מגורה, אדום, מעקצץ - הוא שווה כל שקל!
כרגע הוא מבחינתי מכשיר מומלץ מאוד, אם אתם רוצים לרכוש אותו בזול יותר אפשר דרך אמזון, אין לי ספק שסכינים אני ארכוש דרך אמזון.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי