נינטנדו סוויץ - סקירת משחקים - קפטן טוד חיפוש אוצרות - Captain toad Treasure tracker

קפטן טוד הקטן והחמוד חוזר בהרפתקאה חביבה ומהרגע הראשון ששיחקתי בדמו נהנתי מכל רגע.
השימוש בגויסטיק אחד לסיבוב והשני לתנועה מאוד מהנה וסקירת הסביבה מנקודות מבט שונות - במיוחד בגרפיקה הנהדרת - נראה טוב מאוד.

בשבילי זו הפעם הראשונה שאני משחק בקפטן טוד, ועל פי מה שהבנתי המשחקי ברובו הוא זהה לגרסת הווי ולנינטנדו DS.

במקור יעדתי את המשחק לבן שלי שהוא בן 7, הוא נראה לי מתאים כמשחק התחלתי לפיתוח הקורדינציה בעין ליד.
הבן שלי מאוד נהנה לשחק בשלבים הקלים מבין השלבים שיש, יש פעמים שחלק מהשלבים דורשים זריזות שהיו די מאתגרים גם בשבילי.
המשחק מכיל שלושה ספרים - עולמות שונים ושלבי בונוס.
המשחק מתחיל בכך שטודת נלקחת על ידי הציפור וטוד הולך להציל אותה, בכל שלב אנו צריכים לאסוף כמה שיותר מטבעות, להשלים משימה, לאסוף שלושה יהלומים ואת הכוכב.
במהלך המשחק אנו נחשפים לאויבים שונים שלהם יכולות שונות ואנו צריכים לפתור חידות, לנוע בזריזות תוך התחמקות והשלמת המשימה.
בנוסף יש לנו משימה למצוא את טוד מפיקסלים לאחר השלמת כל שלב.
לאורך המשחק במרבית השלבים הצלחתי לאסוף את כל היהלומים והיו רק כמה שלא הצלחתי.
בשלבי הבונוס המצב היה קצת שונה ולא תמיד הצלחתי לסיים את השלב כמו שצריך, האמת שנשארו לי עוד שלבי בונוס סגורים כי לא הצלחתי למלא את כל המשימות..
משחק מאוד מהנה, ברובו קל ובחלקו קשה עד קשה מאוד.
מתאים במיוחד לילדים מגיל 6-10 ברמת הקושי ומתאים לכולם  מבחינת הנאה..
אני רכשתי אותו בKSP במחיר של 165 ש״ח, מחיר שווה למחיר בחנות הדיגיטלית של נינטנדו באירופה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי